Poznański Szybki Tramwaj: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M
Linia 1: Linia 1:
'''Poznański Szybki Tramwaj''' (PeSTka) - tramwaj, którego poznaniacy chcą przerobić na [[pociąg]]. Zbudowali perony które są demolowane przez [[wandal]]ów i zwrotnice do powodowania wypadków. Wszystko to pozwala na jazdę z szybkością 20 km/h.
'''Poznański Szybki Tramwaj''' (PeSTka) - tramwaj, którego poznaniacy chcą przerobić na [[pociąg]]. Zbudowali perony które są demolowane przez [[wandal]]ów i zwrotnice do powodowania wypadków. Wszystko to pozwalało na jazdę z szybkością 70 km/h jednak z powodu oszczędności w budowie zastosowano drewniane podkłady które ulegają powoli biodegradacji (w końcu trzeba być [[eko-pozytywność|eko-pozytywnym]], bo taka jest [[moda]]) i prędkość ta systematycznie się zmniejsza. Trasa ta wiedzie z poznańskich blokowisk na północy miasta i włącza się do normalnego ruchu w centrum. Projektanci nie wzięli jednak pod uwagę, że po włączeniu się do tramwaj musi stać w korkach i cały czas który zyskamy na bezkolizyjnym przejechaniu tej trasy stracimy podczas postoju na pierwszych trzech skrzyżowaniach. Wszystkie znajdują się w odległości 500 m od końca trasy. No ale mamy teraz recesję, kryzys, krach, a wcześniej mieliśmy rządy [[PZPR]] i do przedłużenia trasy w celu ominięcia tych skrzyżowań prędko nie dojdzie.




{{transport stub}}
{{transport stub}}

Wersja z 16:08, 8 lut 2009

Poznański Szybki Tramwaj (PeSTka) - tramwaj, którego poznaniacy chcą przerobić na pociąg. Zbudowali perony które są demolowane przez wandalów i zwrotnice do powodowania wypadków. Wszystko to pozwalało na jazdę z szybkością 70 km/h jednak z powodu oszczędności w budowie zastosowano drewniane podkłady które ulegają powoli biodegradacji (w końcu trzeba być eko-pozytywnym, bo taka jest moda) i prędkość ta systematycznie się zmniejsza. Trasa ta wiedzie z poznańskich blokowisk na północy miasta i włącza się do normalnego ruchu w centrum. Projektanci nie wzięli jednak pod uwagę, że po włączeniu się do tramwaj musi stać w korkach i cały czas który zyskamy na bezkolizyjnym przejechaniu tej trasy stracimy podczas postoju na pierwszych trzech skrzyżowaniach. Wszystkie znajdują się w odległości 500 m od końca trasy. No ale mamy teraz recesję, kryzys, krach, a wcześniej mieliśmy rządy PZPR i do przedłużenia trasy w celu ominięcia tych skrzyżowań prędko nie dojdzie.


Szablon:Transport stub