Lekcja religii: Różnice pomiędzy wersjami
M (?) |
(Koronka) |
||
Linia 7: | Linia 7: | ||
* :00 – Dzwonek. |
* :00 – Dzwonek. |
||
* :07 – Przybycie katechety/księdza/siostry zakonnej/woźnej na zastępstwo. |
* :07 – Przybycie katechety/księdza/siostry zakonnej/woźnej na zastępstwo. |
||
* : |
* :12 – Rytualne modły na rozpoczęcie(Koronka do [[Matka Boża Zielna|Matki Bożej Zielnej]]). |
||
* :17 – Zapisanie tematu. |
* :17 – Zapisanie tematu. |
||
* :20 – Czas wolny (w tle można usłyszeć dziwne szumy dobiegające od katechety, znacznie utrudniające wzajemną wymianę poglądów). |
* :20 – Czas wolny (w tle można usłyszeć dziwne szumy dobiegające od katechety, znacznie utrudniające wzajemną wymianę poglądów). |
||
* : |
* :40 – Modły na zakończenie(Koronka do [[Matka Boża Częstochowska|Matki Bożej Częstochowskiej]]). |
||
* :45 – Dzwonek. |
* :45 – Dzwonek. |
||
Wersja z 12:36, 25 wrz 2009
Religia – rysunek, malarstwo, filozofia, nauka języków, klub dyskusyjny, stołówka, kino, sypialnia, boisko
- Niektóre funkcje lekcji religii według Wikipedii
Po kolanach na Jasną Górę!!! Radio Maryja i ojciec Rydzyk z Matką najświętsza uratują Polskę!!!
- Anonimowy użytkownik o akcji przeciwko religii w szkołach
Lekcja religii – jedna z najbardziej lubianych lekcji w szkole. Uczniowie rozwijają się kulturalnie oglądając moralizatorskie filmy dostarczane przez Hollywood. Jest doskonałym popisem dla wszelkich uczniowskich talentów oraz wpajania uczniom przez katechetów nietolerancji religijnej, a w szczególności antysemityzmu.
Przebieg
- :00 – Dzwonek.
- :07 – Przybycie katechety/księdza/siostry zakonnej/woźnej na zastępstwo.
- :12 – Rytualne modły na rozpoczęcie(Koronka do Matki Bożej Zielnej).
- :17 – Zapisanie tematu.
- :20 – Czas wolny (w tle można usłyszeć dziwne szumy dobiegające od katechety, znacznie utrudniające wzajemną wymianę poglądów).
- :40 – Modły na zakończenie(Koronka do Matki Bożej Częstochowskiej).
- :45 – Dzwonek.
System oceniania
System oceniania z religii jest na tle innych przedmiotów najprostszy. Na religii nie bierze się po uwagę średniej ocen, lecz ich sumę. Oznacza to, że otrzymawszy cztery pały mamy ocenę dobry. Oceny poniżej 4 zarezerwowane są dla satanistów, heretyków i pogan. 4 otrzymują osoby które oprócz uczęszczania na lekcję mają zeszyt, a katecheta nie pała do nich nienawiścią. 5 wymaga dodatkowo od ucznia, aby posiadał zdolność odróżnienia krzyża od pentagramu i zapytany twierdzi, że jest wyznawcą danej religii. 6 to ocena, którą otrzymują osoby markujące uwagę podczas lekcji i chodzące do kościoła(sic!).