Magia: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Linia 15: Linia 15:
*'''Magię gameową''' czyli rzucanie uroków typu „I Report You!!!”
*'''Magię gameową''' czyli rzucanie uroków typu „I Report You!!!”
*'''Magię kapłańską''' praktykowaną praktycznie co niedziela w waszych kościołach. Potrafi ona uzdrawiać, niszczyć, przemieniać. Właściwie to wszystkiego po trochu, a zaklęcia kapłańskie to modlitwy.
*'''Magię kapłańską''' praktykowaną praktycznie co niedziela w waszych kościołach. Potrafi ona uzdrawiać, niszczyć, przemieniać. Właściwie to wszystkiego po trochu, a zaklęcia kapłańskie to modlitwy.
*'''Magię szamańską''' praktykowaną przez prymitywne ludy [[Ork|orków]] w Afryce. Owa magia opiera się przede wszystkim na dziwacznych rytuałach, rzeźbieniu w drewnie. Magia szamańska wbrew pozorom rozprzestrzeniła się również do krajów [[Europa|europejskich]] jako dziwaczne wierzenia, przesądy i uroki. Rzucanie ''kurwami i chujami'' to taka nasza [[polska]] magia szamanistyczna.
*'''Magię szamańską''' praktykowaną przez prymitywne ludy [[Ork|orków]] w [[Afryka|Afryce]]. Owa magia opiera się przede wszystkim na dziwacznych rytuałach, rzeźbieniu w drewnie. Magia szamańska wbrew pozorom rozprzestrzeniła się również do krajów [[Europa|europejskich]] jako dziwaczne wierzenia, przesądy i uroki. Rzucanie ''kurwami i chujami'' to taka nasza [[polska]] magia szamanistyczna.
*'''Magię przywoływawczą''', dzięki której przywołuje się summony zdolne roznieść w pył twojego przeciwnika albo przynajmniej ładnie wyglądające w terrarium i nie trzeba ich karmić. Nasz przywołany summon może być wszystkim na co starczy nam many. Nierzadko widuje się magików summonujących króliki.
*'''Magię przywoływawczą''', dzięki której przywołuje się summony zdolne roznieść w pył twojego przeciwnika albo przynajmniej ładnie wyglądające w terrarium i nie trzeba ich karmić. Nasz przywołany summon może być wszystkim na co starczy nam many. Nierzadko widuje się magików summonujących króliki.
[[Kategoria:Religia]]
[[Kategoria:Religia]]

Wersja z 23:15, 5 lis 2009

Plik:Czarogej.png
Typowy użytkownik magii

Abrakadabra sim sala bim!

Magik podczas używania magii

Magia – niesamowita, zwykle, niewiarygodna siła będąca marną, a do tego bezczelną podróba mocy, a do tego wymagającą many. Ciemną i jasną stronę mocy też skopiowali tylko pod inną nazwą Czarnej i białej magi. Uważamy, że George Lucas ma święte prawo pozwać magików do sądu pod zarzutem kradzieży własności intelektualnej.

Sprawa użytkowania

Magia czyli owa moc, która cały czas w nas siedzi może być użytkowana praktycznie w każdej dziedzinie życia. Ułatwia nam bytowanie pojawiając nam śniadanie albo znikając bałagan w pokoju. Proste prawda? A właśnie, że nie! Trzeba znać odpowiednie zaklęcie (od bezokolicznika kląć). Najpopularniejsze i najbardziej uniwersalne zaklęcie to Abrakadabra!, chociaż potężnym przeciwnikiem owego zaklęcia jest zaklęcie O kurwa!, mimo nie tak uniwersalnych właściwości. Magia oficjalnie została uznana przez admina gry Ludzki żywot jako cheat.

Sprawa many

Markowa mana taniej

Nawet noob w Tibii wie, że nie da się czarować bez many. Mana bowiem jest tym co wzmacnia naszą magię i nie pozwala się jej wyczerpać chyba, że się wyczerpie. Manę można kupić w każdym spożywczym w małych fiolkach. Jest niebieska. Za każdym razem kiedy rzucimy zaklęcie widać jak mana trochę opada i trzeba ją dopełnić, zero many to zero czarowania taka jest zasada. To ile many nam opadnie zależy od siły zaklęcia. Siłę mierzy się w ilości zużywanej many. Niektórzy twierdzą, że mana się nie marnuje,ale spala podobnie jak paliwo w samochodzie.

Sprawa czarnej i białej magii

W magii występuje pojęcie dobra i zła pod kolorami czarnym i białym. Jeżeli rzucamy dobre zaklęcie jest one białe i ma jasne, przyjemne kolory. Jeżeli zaś rzucamy zaklęcie złe nasza magia jest czarna i ma mroczne kolory. Ci, którzy użytkują magię białą to zwykle magowie, wróżki i czarodziejki, a ci którzy używają czarnej to czarnoksiężnicy. Niektórzy sądzą, że czarna magia jest potężniejsza, ale jest więcej osób, które twierdzą, że to biała magia wiedzie prym w krainie magi. Ciekawostką jest, że jest więcej typów magii, a wszyscy skupiają się na białej i czarnej.

Sprawa wszystkich innych magii

Wśród magii można wyróżnić między innymi:

  • Magię gameową czyli rzucanie uroków typu „I Report You!!!”
  • Magię kapłańską praktykowaną praktycznie co niedziela w waszych kościołach. Potrafi ona uzdrawiać, niszczyć, przemieniać. Właściwie to wszystkiego po trochu, a zaklęcia kapłańskie to modlitwy.
  • Magię szamańską praktykowaną przez prymitywne ludy orków w Afryce. Owa magia opiera się przede wszystkim na dziwacznych rytuałach, rzeźbieniu w drewnie. Magia szamańska wbrew pozorom rozprzestrzeniła się również do krajów europejskich jako dziwaczne wierzenia, przesądy i uroki. Rzucanie kurwami i chujami to taka nasza polska magia szamanistyczna.
  • Magię przywoływawczą, dzięki której przywołuje się summony zdolne roznieść w pył twojego przeciwnika albo przynajmniej ładnie wyglądające w terrarium i nie trzeba ich karmić. Nasz przywołany summon może być wszystkim na co starczy nam many. Nierzadko widuje się magików summonujących króliki.