ST44: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Linia 37: Linia 37:
*umrzeć szczęśliwym po wrzuceniu na YouTube filmiku o ST44.
*umrzeć szczęśliwym po wrzuceniu na YouTube filmiku o ST44.


UWAGA: Istnieje znana przeróbka starożytnego tekstu związanego z wojną dwóch grup komputerowców, przerobiona na potrzeby chwili: "Gagarinowca wal z gumowca". Użycie jej w towarzystwie maniaków tej lokomotywy grozi pozostawieniem związanej osoby niewiernego na torach vis-a-vis nadjeżdżającej ST44. Ofiara musi być złożona! Musi polać się krew!
UWAGA: Istnieje znana przeróbka starożytnego tekstu związanego z wojną dwóch grup komputerowców, przerobiona na potrzeby chwili: "Gagarinowca wal z gumowca". Użycie jej w towarzystwie maniaków tej lokomotywy grozi pozostawieniem związanej osoby niewiernego na torach vis-a-vis nadjeżdżającej ST44. Pamiętaj - gagarinowcy to kult w którym ofiary składa się tylko i wyłącznie krwią.
{{stubtrans}}
{{stubtrans}}
[[kategoria:Kolejnictwo]]
[[kategoria:Kolejnictwo]]

Wersja z 22:35, 6 mar 2010

Provided ID could not be validated. ST44 (S – spalinowy, T – turbotelep, 44 – szyfr of "cud techniki bratniego narodu radzieckiego”) – ruska kupa kolejowego złomu, zdolna do poruszania się po szynach o rozstawach od 550 do 1500-ileś milimetrów. Chyba nazywają je "gagarinami".

Cechy i funkcje

Przeznaczeniem ST44 jest masakrowanie torów i przewożenie bardzo ważnych rzeczy. W zwiazku z tym że lokomotywa pochodzi z tzw Kraju W Którym Wszystko Jest Wielkie i Brzydkie oraz Cuchnie Smarem, posiada ona szereg interesujących możliwości:

  • Zużywaczka torów: Dzięki nowatorskiej konstrukcji po torach którymi przejedzie ST44 nie przejedzie już nic;
  • Warczący Gagarin: Specjalnie ustawiony dźwięk silnika nie do pomylenia z czymkolwiek innym, budzący grozę w sercach imperialistów;
  • Mobilny Lenin: Każda ST44 posiada miniołtarzyk dla Lenina w każdej kabinie, wraz z zestawem świec i tzw Czerwoną Książeczką.
  • Wyrzutnia maszynisty: Lokomotywa ta posiada system katapultujący maszynistę na wypadek zagrożenia, przez pomyłkę skonstruowany tak ze wyrzuca go pod koła zamiast do góry;
  • Wibrator: ST44 trzęsie się tak, że automatycznie powoduje trzęsienia ziemi w Chinach. Dlatego też radzieccy i chińscy towarzysze nigdy nie byli bliskimi przyjaciółmi;
  • Fat Man: Lokomotywa jest tak ciężka i posiada tak wielką bezwładność, że taranuje wszystko i wszystkich. Opracowane na potrzeby inwazji RFN;
  • Komora gazowa: ST44 wydziela z siebie ilość dymu i spalin pozwalającą na wytrucie każdej osady ludzkiej poniżej 6000 mieszkańców.
  • Cool is cool: Przy -70 stopniach Celsjusza jedynie guma na wycieraczkach lekko sztywnieje. Powyżej -20 stopni lokomotywa się przegrzewa, przy +30 zaczyna intensywnie śmierdzieć;
  • Ciągnięcie wagonów: Podobno oprócz tych wszystkich funkcji ST44 potrafi ciągnąć składy towarowe a nawet pasażerskie. W przypadku tych ostatnich wagony muszą być szczelnie zamknięte aby nie wymordować pasażerów spalinami.

Jak uruchomić "gagara"

  • Walnij się w łeb (porządnie).
  • Wejdź do loka.
  • Wsadź jakiś kawałek złomu w jedną z wielu dziurek w pulpicie (takie nowatorskie radzieckie zabezpieczenie przed nieautoryzowanym uruchomieniem "gagara" - wiecie).
  • Potem wsadź klucz nawrotnika (kolejny kawałek złomu, do sterowania kierunkiem ciapągu).
  • Naciśnij guzik "igniszyn" (jeśli takiego nie ma, to skontaktuj się ze sprzedawcą).
  • Poczujesz wspominane wcześniej trzęsienie ziemi.
  • Przekręć nastawnik (kierownicę) w prawo. Nie ruszył? Idź do dyspozytora szopy po miotłę.
  • Podstaw miotłę pod stycznik, jak coś nie tak z innym stycznikiem, to powtórz czynność z punktu wcześniej.
  • Znowu przekręć nastawnik. Zardzewiał? No problem, man! Po prostu piCenzura.pngnij młotkiem w niego, a ruszy. Młotek musi być na wyposażeniu każdego "gagara" (jedyny pojazd trakcyjny, który da się naprawić młotkiem).
  • Jedzie "gagarin" do przodu? OK, załóżmy, że tak. Zahamuj go teraz i poczekaj, aż dostaniesz sygnał S1 (względnie Sr1 lub Ms1).
  • Miłej podróży.

ST44 a Miłośnicy Kolei

Ze względu na specyficzne połączenie wybitnej urody z małym spalaniem i ogólny wdzięk lokomotywa ST44 cieszy się w naszym kraju swoistym Kultem Jednostki (spalinowej). Dla wielbicieli kolei stanowi ona ucieleśnienie marzeń o czymś co jest wielkie, brzydkie, industrialnie urodziwe inaczej. Na dodatek posiada szereg specyficznych cech (opisanych powyżej), czyniących z niej swego rodzaju Bożyszcze Rail-fana. Prawdziwym marzeniem Miłośnika Kolei jest:]

  • spędzić 34,982 godzin czekając w pokrzywach na ukazanie się sowieckiego cudu techniki;
  • strzelić 745 fotek Gagarina z każdej pozycji ( w tym do góry nogami);
  • zaciągnąć się 23,9843 centymetrów sześciennych Błogosławionego Kadzidła (spalin);
  • uczuć łaskoczące krocze wibracje terenu;
  • umrzeć szczęśliwym po wrzuceniu na YouTube filmiku o ST44.

UWAGA: Istnieje znana przeróbka starożytnego tekstu związanego z wojną dwóch grup komputerowców, przerobiona na potrzeby chwili: "Gagarinowca wal z gumowca". Użycie jej w towarzystwie maniaków tej lokomotywy grozi pozostawieniem związanej osoby niewiernego na torach vis-a-vis nadjeżdżającej ST44. Pamiętaj - gagarinowcy to kult w którym ofiary składa się tylko i wyłącznie krwią. Szablon:Stubtrans