Leroy Merlin: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Linia 3: Linia 3:
== Pracownicy ==
== Pracownicy ==
Pracownikiem tej firmy jest przeciętny, młody, wesoły człowiek, który jest codziennie zagrzewany do pracy poprzez demotywacyjny system nagradzania i premiowania za innowacyjność. Pensja brutto kształtuje się na poziomie pracowników konkurencyjnej firmy – [[Biedronka]]. Na szczęście pracownika są częste premie, które są przyznawane 5 razy w roku, natomiast na szczęście firmy są to premie wirtualne i czysto teoretyczne.
Pracownikiem tej firmy jest przeciętny, młody, wesoły człowiek, który jest codziennie zagrzewany do pracy poprzez demotywacyjny system nagradzania i premiowania za innowacyjność. Pensja brutto kształtuje się na poziomie pracowników konkurencyjnej firmy – [[Biedronka]]. Na szczęście pracownika są częste premie, które są przyznawane 5 razy w roku, natomiast na szczęście firmy są to premie wirtualne i czysto teoretyczne.

== Klienci ==
* ''typ pierwszy''- '''Paker''', koks, który przychodzi po to, żeby doradcy handlowi mu doradzili w zakupie(czytaj: załadowali towar na wózek)
* ''typ drugi''- '''łowca promocji''' klient pytający o najtańsze produkty, oczekujący rabatu na każdy towar zakupiony w sklepie
* ''typ trzeci''- '''Miły i spokojny''' typ klienta, który bez zażenowania potrafi powiedzieć doradcy handlowemu lub kasjerce, że jest osobą niezastapioną (najczęściej w słowach: Jesteś tutaj jak du*** od srania!)
* ''typ czwarty''- '''Rozmówca z wyższych sfer''' jego celem jest rozmowa z dyrektorem lub kierownikiem... Nie lubi zawracać głowy szarym doradcą.
* ''typ piąty''- '''Baca''' klient przywołujący obsługe w jedyny zrozumialy dla niej sposób... na gwizd każdy burek jest u nogi.


== Pytania klientów ==
== Pytania klientów ==

Wersja z 22:32, 29 wrz 2010

Leroy Merlin (czyt. lerła merlę) – ogólnopolska sieć obozów pracy rozlokowanych w największych wsiach Polski. Firma postała na gruzowiskach francuskiej firmy dyskontowej, działającej w podziemiach XIX-wiecznej Francji. Założycielami była dwójka gadżetomanów: Adolphe Leroy i Rose Merlin, sprzedających początkowo używane taczki oraz klejone drabiny drewniane. Interes tak się rozkręcił, że rozbudowali swoje sklepy poszerzając gamę produktów i usług. Obecnie w Polsce znajduje się 35 sklepów pod tą marką.

Pracownicy

Pracownikiem tej firmy jest przeciętny, młody, wesoły człowiek, który jest codziennie zagrzewany do pracy poprzez demotywacyjny system nagradzania i premiowania za innowacyjność. Pensja brutto kształtuje się na poziomie pracowników konkurencyjnej firmy – Biedronka. Na szczęście pracownika są częste premie, które są przyznawane 5 razy w roku, natomiast na szczęście firmy są to premie wirtualne i czysto teoretyczne.

Klienci

  • typ pierwszy- Paker, koks, który przychodzi po to, żeby doradcy handlowi mu doradzili w zakupie(czytaj: załadowali towar na wózek)
  • typ drugi- łowca promocji klient pytający o najtańsze produkty, oczekujący rabatu na każdy towar zakupiony w sklepie
  • typ trzeci- Miły i spokojny typ klienta, który bez zażenowania potrafi powiedzieć doradcy handlowemu lub kasjerce, że jest osobą niezastapioną (najczęściej w słowach: Jesteś tutaj jak du*** od srania!)
  • typ czwarty- Rozmówca z wyższych sfer jego celem jest rozmowa z dyrektorem lub kierownikiem... Nie lubi zawracać głowy szarym doradcą.
  • typ piąty- Baca klient przywołujący obsługe w jedyny zrozumialy dla niej sposób... na gwizd każdy burek jest u nogi.

Pytania klientów

Najczęściej zadawane pytania klientów:

  • Czy Pan jest zajęty? (odpowiedź sprzedawcy: nie, od siedmiu lat żonaty)
  • Czy ktoś tu obsługuje?
  • Czy tu nikogo nie ma? (a ja to kto, nikt?)
  • Czy Pan jest z drewna? (odpowiedź sprzedawcy: Z drewna był Pinokio)
  • Czy mogę prosić do papy (odpowiedź sprzedawcy: Chętnie, ale te kamery...)
  • Czy Pan jest stąd? (Nie, z Krakowa)
  • Chciałbym ożywić cegłę (klient z gatunku cudotwórca-wizjoner)
  • Czy Pan obsługuje farby? (aż się nasuwa odpowiedź: Nie, klientów)
  • Poproszę z oknami (jakby okna miały coś do powiedzenia)
  • Czy ma Pan hemoroidy? (pytanie o farbę antykorozyjną)
  • Czy to jest Pana działka? (aż chciałoby się mieć taką działkę i takie obroty)
  • Przepraszam, gdzie są drzwi? (pytanie klienta, który dopiero co wszedł do sklepu)
  • Jaka jest różnica pomiędzy metrem kwadratowym a bieżącym?
  • Macie papier toaletowy? (nie, ale mamy papier ścierny)
  • Jak macie otwarte 1 stycznia?
  • Co macie aktualnie w promocji?
  • Czy może mi pan uciąć?
  • Czy może mi pan włożyć?

Szablon:Stubbiz