Promocja: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(dodana fotka z Biedronki) |
M |
||
Linia 2: | Linia 2: | ||
[[Grafika:okazja.jpg|right|thumb|Niesamowita okazja]] |
[[Grafika:okazja.jpg|right|thumb|Niesamowita okazja]] |
||
[[Grafika:Taniej!.jpg|right|thumb|Jaka [[Biedronka]], taka promocja]] |
[[Grafika:Taniej!.jpg|right|thumb|Jaka [[Biedronka]], taka promocja]] |
||
[[Grafika:DSC00316.JPG| |
[[Grafika:DSC00316.JPG|right|thumb|250px|Prawdziwa promocja. Tylko która cena jest prawdziwa...]] |
||
<code>''Co? W markiecie byłam! Ta, zakupy!<br> No! Kupiłam za pół ceny rzeczy, <br>których normalnie za darmo bym nie chciała.</code><br> |
<code>''Co? W markiecie byłam! Ta, zakupy!<br> No! Kupiłam za pół ceny rzeczy, <br>których normalnie za darmo bym nie chciała.</code><br> |
||
Linia 9: | Linia 8: | ||
<code>''Ludzie kupią wszystko, nawet [[gówno]] w papierku, byle byłoby na promocji!</code><br> |
<code>''Ludzie kupią wszystko, nawet [[gówno]] w papierku, byle byłoby na promocji!</code><br> |
||
:<code>[[Ferdynand Kiepski]] o promocji</code><br> |
:<code>[[Ferdynand Kiepski]] o promocji</code><br> |
||
⚫ | |||
⚫ | |||
'''Promocja''' – [[akcja]] [[marketing]]owa polegająca na [[sprzedaż]]y [[Towar|towarów]] po [[cena]]ch wyższych niż normalne. Najciekawsze jest jednak to, że [[klient|klienci]] czują iż kupili [[towar]] najtaniej jak się da. |
'''Promocja''' – [[akcja]] [[marketing]]owa polegająca na [[sprzedaż]]y [[Towar|towarów]] po [[cena]]ch wyższych niż normalne. Najciekawsze jest jednak to, że [[klient|klienci]] czują iż kupili [[towar]] najtaniej jak się da. |
||
⚫ | |||
⚫ | |||
{{stubbiz}} |
{{stubbiz}} |
||
[[Kategoria:Handel]] |
[[Kategoria:Handel]] |
Wersja z 22:54, 30 wrz 2010
Co? W markiecie byłam! Ta, zakupy!
No! Kupiłam za pół ceny rzeczy,
których normalnie za darmo bym nie chciała.
Z rozmowy telefonicznej pań domu
Ludzie kupią wszystko, nawet gówno w papierku, byle byłoby na promocji!
Ferdynand Kiepski o promocji
Kupując 2 hamburgery, trzeci w tej samej cenie
Typowa promocja
Promocja – akcja marketingowa polegająca na sprzedaży towarów po cenach wyższych niż normalne. Najciekawsze jest jednak to, że klienci czują iż kupili towar najtaniej jak się da.