Bakalie: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(Ale ze mnie lama, blankuję Nonsensopedię...) |
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Abbathon. Autor wycofanej wersji to 83.24.54.176.) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
[[Grafika:Bakalie.jpg|thumb|200px|Bakalie, błe, chyba puszczę pawia...]] |
|||
'''Bakalie''' – kawałki zgniłych, nadpsutych, podpsutych, zapsutych, przedpsutych, obokpsutych, średniopsutych [[i]] tym podobnych [[owoc]]ów, których nikt nie chciał kupić (nawet w [[Lidl|Lidlu]] za 0,50 za [[kilogram]]). Są one najczęściej skupowane przez sieć sklepów [[Biedronka]], wkładane do [[solarium]] na tydzień i przejeżdżane kilkakrotnie przez [[walec drogowy]]. Daje to efekt wysuszenia i usunięcia [[Pleśń|pleśni]]. Tak spreparowany produkt znajdujemy później w błyszczącym opakowaniu na półce [[sklep]]owej. Konsumentami i głównymi smakoszami produktu są wyżeracze zwani „krążownikami hipermarketów”, czyli wygłodzone [[sęp]]y, co to zarobić nie potrafią na swoje świństwa. |
|||
== Cechy charakterystyczne == |
|||
* Wygląd pysznych i soczystych owoców (''ach, te konserwanty'')/ |
|||
* W smaku można odczuć cukier, który wytworzył się przypadkiem, przez przesycenie [[Domestos|środkami usuwającymi pleśń]]/ |
|||
* Mają tendencję do [[Anihilacja|samoanihilacji]] spowodowanej pozostawieniem otwartego pojemnika w [[Supermarket|supermarkecie]] bez nadzoru/ |
|||
* Ich data ważności może być wielokrotnie przestawiana celem zachęcenia do zakupu; |
|||
* Po przyniesieniu do domu można usłyszeć niekontrolowane „K{{cenzura3}}a! To jest ohydne!”. |
|||
==Zastosowanie== |
|||
* Podjadanie ich w [[Supermarket|supermarkecie]]; |
|||
* Ponowne przetworzenie (dot. produktów firmy [[Constar]]). |
|||
{{stubkuch}} |
|||
[[Kategoria:Sztuka kulinarna]] |
Wersja z 21:12, 4 paź 2010
Bakalie – kawałki zgniłych, nadpsutych, podpsutych, zapsutych, przedpsutych, obokpsutych, średniopsutych i tym podobnych owoców, których nikt nie chciał kupić (nawet w Lidlu za 0,50 za kilogram). Są one najczęściej skupowane przez sieć sklepów Biedronka, wkładane do solarium na tydzień i przejeżdżane kilkakrotnie przez walec drogowy. Daje to efekt wysuszenia i usunięcia pleśni. Tak spreparowany produkt znajdujemy później w błyszczącym opakowaniu na półce sklepowej. Konsumentami i głównymi smakoszami produktu są wyżeracze zwani „krążownikami hipermarketów”, czyli wygłodzone sępy, co to zarobić nie potrafią na swoje świństwa.
Cechy charakterystyczne
- Wygląd pysznych i soczystych owoców (ach, te konserwanty)/
- W smaku można odczuć cukier, który wytworzył się przypadkiem, przez przesycenie środkami usuwającymi pleśń/
- Mają tendencję do samoanihilacji spowodowanej pozostawieniem otwartego pojemnika w supermarkecie bez nadzoru/
- Ich data ważności może być wielokrotnie przestawiana celem zachęcenia do zakupu;
- Po przyniesieniu do domu można usłyszeć niekontrolowane „Ka! To jest ohydne!”.
Zastosowanie
- Podjadanie ich w supermarkecie;
- Ponowne przetworzenie (dot. produktów firmy Constar).