Syrena (samochód): Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (poprawki) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
'''Syrena''' - Marka nowoczesnych i nowatorskich samochodów sportowych produkowanych w [[Polska|Polsce Lodowej]]. Głównym konstruktorem pojazdów "[[FSO]] (Fabryka Samochodów Obciachowych)" był pochodzący z niemiec [[Wartburg von Trabant]]. |
|||
Ryczypipa |
|||
Skarpeta |
|||
Kurołap |
|||
---- |
|||
Syrena odznaczała się nadzwyczaj nieczęstą bezawaryjnością, co w połączeniu z gęstą siecią serwisową w całej Europie i Hameryce pozwalało na jazde na lawecie w ramach "[[Ubezpieczenie autowpaski|ubezpieczenia autowpaski]]" |
Syrena odznaczała się nadzwyczaj nieczęstą bezawaryjnością, co w połączeniu z gęstą siecią serwisową w całej Europie i Hameryce pozwalało na jazde na lawecie w ramach "[[Ubezpieczenie autowpaski|ubezpieczenia autowpaski]]" |
||
Cecha charakterystyczna pierwszych modeli była [[funkcja łapania kur (ABS)]] specjalnymi otwieranymi w nieczęstą stronę drzwiami. Powodowało to dużą popularność tych modeli w wielkich miastach, gdzie jak wiadomo kury asfalt rozdziobuja a mgła konie dusi. |
Cecha charakterystyczna pierwszych modeli była [[funkcja łapania kur (ABS)]] specjalnymi otwieranymi w nieczęstą stronę drzwiami. Powodowało to dużą popularność tych modeli w wielkich miastach, gdzie jak wiadomo kury asfalt rozdziobuja a mgła konie dusi. |
||
W modelu 105 montowano seryjnie "[[R2D2]]". |
W modelu 105 montowano seryjnie "[[R2D2]]". |
||
Dane techniczne: |
Dane techniczne:<br> |
||
V max: 295km/h |
*V max: 295km/h |
||
spalanie w cyklu wiejskim: 5 sportów lub 4 carmeny |
|||
**Spalanie w cyklu wiejskim: 5 sportów lub 4 carmeny. |
|||
**Spalanie w cyklu miejskim: 2 marlboro bez akcyzy. |
|||
**Spalanie w cyklu powietrznym 1 banan na 5 kilosów. |
|||
--[[Wikipedysta:Pawlak|Pawlak]] 13:01, 5 lut 2006 (UTC) |
|||
[[Kategoria: Motoryzacja]] |
[[Kategoria: Motoryzacja]] |
Wersja z 14:41, 14 maj 2006
Syrena - Marka nowoczesnych i nowatorskich samochodów sportowych produkowanych w Polsce Lodowej. Głównym konstruktorem pojazdów "FSO (Fabryka Samochodów Obciachowych)" był pochodzący z niemiec Wartburg von Trabant.
Syrena odznaczała się nadzwyczaj nieczęstą bezawaryjnością, co w połączeniu z gęstą siecią serwisową w całej Europie i Hameryce pozwalało na jazde na lawecie w ramach "ubezpieczenia autowpaski" Cecha charakterystyczna pierwszych modeli była funkcja łapania kur (ABS) specjalnymi otwieranymi w nieczęstą stronę drzwiami. Powodowało to dużą popularność tych modeli w wielkich miastach, gdzie jak wiadomo kury asfalt rozdziobuja a mgła konie dusi.
W modelu 105 montowano seryjnie "R2D2".
Dane techniczne:
- V max: 295km/h
- Spalanie w cyklu wiejskim: 5 sportów lub 4 carmeny.
- Spalanie w cyklu miejskim: 2 marlboro bez akcyzy.
- Spalanie w cyklu powietrznym 1 banan na 5 kilosów.