Skuter: Różnice pomiędzy wersjami
(→Tuning) |
(→Tuning) |
||
Linia 9: | Linia 9: | ||
*kolor tak głupi jak tylko się da |
*kolor tak głupi jak tylko się da |
||
*cylinder który potrzebuje 3/4 światowych zasobów paliwa i ma pojemność nieopisaną przez żadnego z filozofów |
*cylinder który potrzebuje 3/4 światowych zasobów paliwa i ma pojemność nieopisaną przez żadnego z filozofów |
||
*głośniki, żeby puszczać beznadziejną muzykę i wkurzać przy tym ludzi |
|||
{{stubmot}} |
{{stubmot}} |
||
[[Kategoria:Motoryzacja]] |
[[Kategoria:Motoryzacja]] |
Wersja z 15:48, 29 gru 2010
Skuter – pojazd dwukołowy służący do poruszania się po mieście lub swoim osiedlu. Posiada blokadę, dzięki której nie można rozpędzić się do prędkości większej niż 45km/h. Choć odblokowanie jest możliwe, ale ponoć to nielegalne.
Tuning
Większość pojazdów po odblokowaniu osiąga prędkość 85-90 km/h, choć dla właściciela to nadal za mało, więc pojawiła się moda na tuning. Po tym moc skutera wzrasta do 40 KM (Czyli tyle ile znajduje się średniej klasy samochodzie), a w prędkość jaką osiąga to 160km/h, a spalanie wzrasta do 20 litrów benzyny oraz 5 litrów oleju. Taki skuter wytrzymuje jeden sezon jazdy i najczęściej jest używany przez swojego właściciela do stuntu, dragu lub innej formy "jazdy". Najczęściej zaś służy po prostu do szpanu na mieście najgłośniej jak się tylko da denerwując ludzi i zwracając uwagę lachonów. Bardzo łatwo rozpoznać skuter po tuningu. Posiada:
- głośny wydech za 2000 zł
- brak błotnika
- lampy typu LED posiadające wycieraczki
- łysą tylną oponę
- kolor tak głupi jak tylko się da
- cylinder który potrzebuje 3/4 światowych zasobów paliwa i ma pojemność nieopisaną przez żadnego z filozofów
- głośniki, żeby puszczać beznadziejną muzykę i wkurzać przy tym ludzi