Skuter: Różnice pomiędzy wersjami
(→Tuning) |
(→Tuning) |
||
Linia 3: | Linia 3: | ||
== Tuning == |
== Tuning == |
||
Większość pojazdów po odblokowaniu osiąga prędkość 85-90 km/h, choć dla właściciela to nadal za mało, więc pojawiła się moda na tuning. Po tym moc skutera wzrasta do 40 KM (Czyli tyle ile znajduje się średniej klasy samochodzie), a w prędkość jaką osiąga to 160km/h, a spalanie wzrasta do 20 litrów [[Benzyna|benzyny]] oraz 5 litrów oleju. Taki skuter wytrzymuje jeden sezon jazdy i najczęściej jest używany przez swojego właściciela do stuntu, dragu lub innej formy "jazdy". Najczęściej zaś służy po prostu do szpanu na [[Miasto|mieście]] najgłośniej jak się tylko da denerwując ludzi i zwracając uwagę [[Lachon|lachonów]]. Bardzo łatwo rozpoznać skuter po tuningu. Posiada: |
Większość pojazdów po odblokowaniu osiąga prędkość 85-90 km/h, choć dla właściciela to nadal za mało, więc pojawiła się moda na tuning. Po tym moc skutera wzrasta do 40 KM (Czyli tyle ile znajduje się średniej klasy samochodzie), a w prędkość jaką osiąga to 160km/h, a spalanie wzrasta do 20 litrów [[Benzyna|benzyny]] oraz 5 litrów oleju. Taki skuter wytrzymuje jeden sezon jazdy i najczęściej jest używany przez swojego właściciela do stuntu, dragu lub innej formy "jazdy". Najczęściej zaś służy po prostu do szpanu na [[Miasto|mieście]] najgłośniej jak się tylko da denerwując ludzi i zwracając uwagę [[Lachon|lachonów]]. Bardzo łatwo rozpoznać skuter po tuningu. Posiada: |
||
*kierowcę bez kasku (ewentualnie z kaskiem firmy "Tiger" za 30 złotych, który wgniata się po zderzeniu z owadem) |
|||
*głośny wydech za 2000 zł |
|||
*głośny wydech za 2000 zł dodatkowo przewiercony wiertarką dla zajebistszego efektu |
|||
*brak błotnika |
*brak błotnika |
||
*lampy typu LED posiadające wycieraczki |
*lampy typu LED posiadające wycieraczki |
||
*łysą tylną oponę |
*łysą tylną oponę, albo jej brak |
||
*oczojebny kolor |
|||
*kolor tak głupi jak tylko się da |
|||
*cylinder który potrzebuje 3/4 światowych zasobów paliwa i ma pojemność nieopisaną przez żadnego z filozofów |
*cylinder który potrzebuje 3/4 światowych zasobów paliwa i ma pojemność nieopisaną przez żadnego z filozofów |
||
*głośniki, żeby puszczać beznadziejną muzykę i |
*głośniki, żeby puszczać beznadziejną muzykę i wkurwiać przy tym ludzi (dla mniej zamożnych telefon komórkowy przyklejony na taśmę klejącą) |
||
{{stubmot}} |
{{stubmot}} |
||
[[Kategoria:Motoryzacja]] |
[[Kategoria:Motoryzacja]] |
Wersja z 00:23, 31 gru 2010
Skuter – pojazd dwukołowy służący do poruszania się po mieście lub swoim osiedlu. Posiada blokadę, dzięki której nie można rozpędzić się do prędkości większej niż 45km/h. Choć odblokowanie jest możliwe, ale ponoć to nielegalne.
Tuning
Większość pojazdów po odblokowaniu osiąga prędkość 85-90 km/h, choć dla właściciela to nadal za mało, więc pojawiła się moda na tuning. Po tym moc skutera wzrasta do 40 KM (Czyli tyle ile znajduje się średniej klasy samochodzie), a w prędkość jaką osiąga to 160km/h, a spalanie wzrasta do 20 litrów benzyny oraz 5 litrów oleju. Taki skuter wytrzymuje jeden sezon jazdy i najczęściej jest używany przez swojego właściciela do stuntu, dragu lub innej formy "jazdy". Najczęściej zaś służy po prostu do szpanu na mieście najgłośniej jak się tylko da denerwując ludzi i zwracając uwagę lachonów. Bardzo łatwo rozpoznać skuter po tuningu. Posiada:
- kierowcę bez kasku (ewentualnie z kaskiem firmy "Tiger" za 30 złotych, który wgniata się po zderzeniu z owadem)
- głośny wydech za 2000 zł dodatkowo przewiercony wiertarką dla zajebistszego efektu
- brak błotnika
- lampy typu LED posiadające wycieraczki
- łysą tylną oponę, albo jej brak
- oczojebny kolor
- cylinder który potrzebuje 3/4 światowych zasobów paliwa i ma pojemność nieopisaną przez żadnego z filozofów
- głośniki, żeby puszczać beznadziejną muzykę i wkurwiać przy tym ludzi (dla mniej zamożnych telefon komórkowy przyklejony na taśmę klejącą)