Skuter: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Linia 3: Linia 3:
== Tuning ==
== Tuning ==
Większość pojazdów po odblokowaniu osiąga prędkość 85-90 km/h, choć dla właściciela to nadal za mało, więc pojawiła się moda na tuning. Po tym moc skutera wzrasta do 40 KM (Czyli tyle ile znajduje się średniej klasy samochodzie), a w prędkość jaką osiąga to 160km/h, a spalanie wzrasta do 20 litrów [[Benzyna|benzyny]] oraz 5 litrów oleju. Taki skuter wytrzymuje jeden sezon jazdy i najczęściej jest używany przez swojego właściciela do stuntu, dragu lub innej formy "jazdy". Najczęściej zaś służy po prostu do szpanu na [[Miasto|mieście]] najgłośniej jak się tylko da denerwując ludzi i zwracając uwagę [[Lachon|lachonów]]. Bardzo łatwo rozpoznać skuter po tuningu. Posiada:
Większość pojazdów po odblokowaniu osiąga prędkość 85-90 km/h, choć dla właściciela to nadal za mało, więc pojawiła się moda na tuning. Po tym moc skutera wzrasta do 40 KM (Czyli tyle ile znajduje się średniej klasy samochodzie), a w prędkość jaką osiąga to 160km/h, a spalanie wzrasta do 20 litrów [[Benzyna|benzyny]] oraz 5 litrów oleju. Taki skuter wytrzymuje jeden sezon jazdy i najczęściej jest używany przez swojego właściciela do stuntu, dragu lub innej formy "jazdy". Najczęściej zaś służy po prostu do szpanu na [[Miasto|mieście]] najgłośniej jak się tylko da denerwując ludzi i zwracając uwagę [[Lachon|lachonów]]. Bardzo łatwo rozpoznać skuter po tuningu. Posiada:
*kierowcę bez kasku (ewentualnie z kaskiem firmy "Tiger" za 30 złotych, który wgniata się po zderzeniu z owadem)
*głośny wydech za 2000 zł
*głośny wydech za 2000 zł dodatkowo przewiercony wiertarką dla zajebistszego efektu
*brak błotnika
*brak błotnika
*lampy typu LED posiadające wycieraczki
*lampy typu LED posiadające wycieraczki
*łysą tylną oponę
*łysą tylną oponę, albo jej brak
*oczojebny kolor
*kolor tak głupi jak tylko się da
*cylinder który potrzebuje 3/4 światowych zasobów paliwa i ma pojemność nieopisaną przez żadnego z filozofów
*cylinder który potrzebuje 3/4 światowych zasobów paliwa i ma pojemność nieopisaną przez żadnego z filozofów
*głośniki, żeby puszczać beznadziejną muzykę i wkurzać przy tym ludzi
*głośniki, żeby puszczać beznadziejną muzykę i wkurwiać przy tym ludzi (dla mniej zamożnych telefon komórkowy przyklejony na taśmę klejącą)
{{stubmot}}
{{stubmot}}
[[Kategoria:Motoryzacja]]
[[Kategoria:Motoryzacja]]

Wersja z 00:23, 31 gru 2010

Skuter – pojazd dwukołowy służący do poruszania się po mieście lub swoim osiedlu. Posiada blokadę, dzięki której nie można rozpędzić się do prędkości większej niż 45km/h. Choć odblokowanie jest możliwe, ale ponoć to nielegalne.

Tuning

Większość pojazdów po odblokowaniu osiąga prędkość 85-90 km/h, choć dla właściciela to nadal za mało, więc pojawiła się moda na tuning. Po tym moc skutera wzrasta do 40 KM (Czyli tyle ile znajduje się średniej klasy samochodzie), a w prędkość jaką osiąga to 160km/h, a spalanie wzrasta do 20 litrów benzyny oraz 5 litrów oleju. Taki skuter wytrzymuje jeden sezon jazdy i najczęściej jest używany przez swojego właściciela do stuntu, dragu lub innej formy "jazdy". Najczęściej zaś służy po prostu do szpanu na mieście najgłośniej jak się tylko da denerwując ludzi i zwracając uwagę lachonów. Bardzo łatwo rozpoznać skuter po tuningu. Posiada:

  • kierowcę bez kasku (ewentualnie z kaskiem firmy "Tiger" za 30 złotych, który wgniata się po zderzeniu z owadem)
  • głośny wydech za 2000 zł dodatkowo przewiercony wiertarką dla zajebistszego efektu
  • brak błotnika
  • lampy typu LED posiadające wycieraczki
  • łysą tylną oponę, albo jej brak
  • oczojebny kolor
  • cylinder który potrzebuje 3/4 światowych zasobów paliwa i ma pojemność nieopisaną przez żadnego z filozofów
  • głośniki, żeby puszczać beznadziejną muzykę i wkurwiać przy tym ludzi (dla mniej zamożnych telefon komórkowy przyklejony na taśmę klejącą)

Szablon:Stubmot