Renault Mégane: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M („Renault megane” przeniesiono do „Renault Megane II”: Zmiana nazwy na odpowiednią.)
Linia 1: Linia 1:
{{cytat|Ich weiss nicht. Ich kaufe immer Deutschwagen.|Stare niemieckie przysłowie o innych samochodach niż [[Volkswagen]].}}
{{cytat|Ten samochód to kolejny zamach [[PO]] na wolność i bezpieczeństwo [[Polski]]|Jarosław Kaczyński o '''Renault Megane II'''}}
{{cytat|Gdzie jest krzyż!!!|Moher podczas wojny o krzyż pytany o wygląd '''Renault Megane II'''}}
{{cytat|wszyscy jesteśmy '''Renault Megane II'''|[[Obama]] o '''Renault Megane II'''}}
{{cytat|Gdzie jest moje żelazko|Główny konstruktor pracujący dla Renault S.A. o '''Renault Megane II'''}}
{{cytat|A to pękło !!!!!!!!!!|Amerykanin opierający się o '''Renault Megane II'''}}
{{cytat|Plastik wrzucamy do żółtego kontenera|Złomiarz o '''Renault Megane II'''}}
{{cytat|Wolimy Fiata Multiplę - jak brzydactwo, to na maksa.|Top Gear o '''Renault Megane II'''}}
{{cytat|Mamo, dlaczego nasz samochód zamienił się w ciapę?!|Afrykańskie dziecko o'''Renault Megane II'''}}


'''[[Renault]] Megane II'''[[Plik:Renault Megane.JPG|right|thumb|300px|Żelazkowate nadwozie Megane'a.]] jest produkowany od [[2002]]r. Jego powstanie było zupełnie przypadkowe. Otóż konstruktor miał wysłać plany konstrukcyjne do koncernu [[Renault]] Jednak dzień wcześniej miał imieniny i w dniu przekazania wysyłki miał ok 3.5 promila we krwi. Zamiast planów konstrukcyjnych wysłał instrukcję obsługi [[żelazka]]. Jest następcą swojego poprzednika i poprzednikiem swojego następcy. Wykonany z plastiku używanego w produkcji [[koszów na śmieci]] firmy [[Curver]], przez co stał się przyrodnim bratem [[Trabanta]]. Właściciele tegoż wynalazku to w 70% kobiety. Jego konstruktorzy maczali również palce w konstruowaniu samochodu: [[Fiat Multipla]]
'''[[Renault]] Megane II'''[[Plik:Renault Megane.JPG|right|thumb|300px|Żelazkowate nadwozie Megane'a.]] jest produkowany od [[2002]]r. Jego powstanie było zupełnie przypadkowe. Otóż konstruktor miał wysłać plany konstrukcyjne do koncernu [[Renault]] Jednak dzień wcześniej miał imieniny i w dniu przekazania wysyłki miał ok 3.5 promila we krwi. Zamiast planów konstrukcyjnych wysłał instrukcję obsługi [[żelazka]]. Jest następcą swojego poprzednika i poprzednikiem swojego następcy. Wykonany z plastiku używanego w produkcji [[koszów na śmieci]] firmy [[Curver]], przez co stał się przyrodnim bratem [[Trabanta]]. Właściciele tegoż wynalazku to w 70% kobiety. Jego konstruktorzy maczali również palce w konstruowaniu samochodu: [[Fiat Multipla]]



== Zalety i właściwości ==
== Zalety i właściwości ==

Wersja z 02:05, 23 sty 2011

Ich weiss nicht. Ich kaufe immer Deutschwagen.

Stare niemieckie przysłowie o innych samochodach niż Volkswagen.

Ten samochód to kolejny zamach PO na wolność i bezpieczeństwo Polski

Jarosław Kaczyński o Renault Megane II

Gdzie jest krzyż!!!

Moher podczas wojny o krzyż pytany o wygląd Renault Megane II

wszyscy jesteśmy Renault Megane II

Obama o Renault Megane II

Gdzie jest moje żelazko

Główny konstruktor pracujący dla Renault S.A. o Renault Megane II

A to pękło !!!!!!!!!!

Amerykanin opierający się o Renault Megane II

Plastik wrzucamy do żółtego kontenera

Złomiarz o Renault Megane II

Wolimy Fiata Multiplę - jak brzydactwo, to na maksa.

Top Gear o Renault Megane II

Mamo, dlaczego nasz samochód zamienił się w ciapę?!

Afrykańskie dziecko oRenault Megane II


Renault Megane II

Plik:Renault Megane.JPG
Żelazkowate nadwozie Megane'a.

jest produkowany od 2002r. Jego powstanie było zupełnie przypadkowe. Otóż konstruktor miał wysłać plany konstrukcyjne do koncernu Renault Jednak dzień wcześniej miał imieniny i w dniu przekazania wysyłki miał ok 3.5 promila we krwi. Zamiast planów konstrukcyjnych wysłał instrukcję obsługi żelazka. Jest następcą swojego poprzednika i poprzednikiem swojego następcy. Wykonany z plastiku używanego w produkcji koszów na śmieci firmy Curver, przez co stał się przyrodnim bratem Trabanta. Właściciele tegoż wynalazku to w 70% kobiety. Jego konstruktorzy maczali również palce w konstruowaniu samochodu: Fiat Multipla


Zalety i właściwości

  • odstrasza komary
  • odstrasza "plastikowe" dziewczyny, gdyż jak wiemy dwa bieguny jednoimienne się odpychają
  • w razie stłuczki można użyć Super Glue
  • jego "twarz" przypomina wkurzonego Azjatę
  • można go przerobić na żelazko odpinając jedynie koła
  • jego główną zaletą jest to, że nie może być "klepany", więc gdy go kupujesz od niemieckiego, niepalącego dziadka, który jeździł nim tylko do kościoła, masz stuprocentową pewność, że nie ma szpachli
  • warczy jak jego brat Trabant
  • jest pakowny, a przy wyższych temperaturach plastik ma zdolność rozciągania się, dlatego też w lato przewieziesz nim więcej, niż w zimę.
  • podobno jest bezpieczny
  • o dziwo nie jest najbrzydszym autem tej marki, jest nim Renault Avantime
    Plik:Renault Avantime.jpg
    Renault Avantime jako kolejny z ekscesów konstruktorskich firmy Renault.

Wady

  • śmierdzi przy temperaturze 30 stopni Celsjusza.
  • w letnie upały jest plastyczny
  • nie zdatny do jazdy w Afryce, ponieważ się topi
  • miewa humory jak stara tercjanka
  • w 40 sekundzie jazdy wyraźnie słychać strzały
  • jest francuską zemstą za klęskę Napoleona
  • nie wolno siadać na masce, gdyż może pęknąć