Tata Nano: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(→Zalety) |
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Po dziabągu. Ofiarą rewertu jest 82.160.22.136.) |
||
Linia 6: | Linia 6: | ||
* Niektóre egzemplarze mają silnik. |
* Niektóre egzemplarze mają silnik. |
||
* Raz na 1 000 000 000 000 (słownie: bilion) lat jeden egzemplarz zostaje wyposażony w karoserię. |
* Raz na 1 000 000 000 000 (słownie: bilion) lat jeden egzemplarz zostaje wyposażony w karoserię. |
||
* W bagarzniku mieści się paczka zapałek i pół litrowy kanister bęzyny. Można go wykorzystać jak sie wam znudzi samochód |
|||
== Wady == |
== Wady == |
Wersja z 12:51, 22 lut 2011
Tata Nano – hinduski samochód. Jego pełna nazwa brzmi: Tata Niewielkie Auto, Nieskończona Ohyda. Używany zamiast rowerów do przewozu muchy gwoździa ludzi (przynajmniej wedle oficjalnych zapewnień firmy Tata).
Zalety
- Kosztuje tyle co Maluch.
- Niektóre egzemplarze mają silnik.
- Raz na 1 000 000 000 000 (słownie: bilion) lat jeden egzemplarz zostaje wyposażony w karoserię.
Wady
- Jak chcesz wsiąść, to musisz dopłacić.
- Żeby ruszyć, trzeba dopłacić.
- Nawet aby dopłacić, też trzeba dopłacić.
- Gdy uderzy w ścianę, to ściana się nie kruszy, ale samochód nadrabia to z nawiązką.
- Projektował go Polak (tak twierdzą media i Media-Markt).
- Wyróżnia się – w Polsce i Indiach za drogi, w reszcie świata za tani.