Tata Nano: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Po dziabągu. Ofiarą rewertu jest 82.160.22.136.)
Linia 6: Linia 6:
* Niektóre egzemplarze mają silnik.
* Niektóre egzemplarze mają silnik.
* Raz na 1 000 000 000 000 (słownie: bilion) lat jeden egzemplarz zostaje wyposażony w karoserię.
* Raz na 1 000 000 000 000 (słownie: bilion) lat jeden egzemplarz zostaje wyposażony w karoserię.
* W bagarzniku mieści się paczka zapałek i pół litrowy kanister bęzyny. Można go wykorzystać jak sie wam znudzi samochód


== Wady ==
== Wady ==

Wersja z 12:51, 22 lut 2011

Tata Nano – hinduski samochód. Jego pełna nazwa brzmi: Tata Niewielkie Auto, Nieskończona Ohyda. Używany zamiast rowerów do przewozu muchy gwoździa ludzi (przynajmniej wedle oficjalnych zapewnień firmy Tata).

Zalety

  • Kosztuje tyle co Maluch.
  • Niektóre egzemplarze mają silnik.
  • Raz na 1 000 000 000 000 (słownie: bilion) lat jeden egzemplarz zostaje wyposażony w karoserię.

Wady

  • Jak chcesz wsiąść, to musisz dopłacić.
  • Żeby ruszyć, trzeba dopłacić.
  • Nawet aby dopłacić, też trzeba dopłacić.
  • Gdy uderzy w ścianę, to ściana się nie kruszy, ale samochód nadrabia to z nawiązką.
  • Projektował go Polak (tak twierdzą media i Media-Markt).
  • Wyróżnia się – w Polsce i Indiach za drogi, w reszcie świata za tani.

Szablon:Stubmot