Brat: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(Anulowano wersję użytkownika 95.160.222.1)
Linia 6: Linia 6:
[[Plik:Jessica Simpson.JPG|thumb|200px|right|... i w trochę starszym]]
[[Plik:Jessica Simpson.JPG|thumb|200px|right|... i w trochę starszym]]
=== 0-5 lat ===
=== 0-5 lat ===
Można zauważyć walkę na „froncie”. Najczęściej jest to środek pokoju (bardzo często własnego). Celem walki jest przedmiot, np. [[Miś (zabawka)|misiek]]. Zawna chata wieczorem. Najczęściej to siostra ma mieć wolną chatę a brat siedzieć w swoim pokoju, i nie schodzić na dół. Brat kombinuje, i zmyka z domu na cały wieczór, a gdy rodzice wracają, jest wszystko cacy.
Można zauważyć walkę na „froncie”. Najczęściej jest to środek pokoju (bardzo często własnego). Celem walki jest przedmiot, np. [[Miś (zabawka)|misiek]]. Zawsze jedna strona broni przedmiotu, bo go ma aktualnie, a druga atakuje, by go uzyskać. Pociskami inne przedmioty, np. [[krzesło|krzesła]], [[kredki]] itp. Walka kończy się na kilka sposobów:
# ucieczką z frontu do neutralnej strefy jaką jest obszar wokół [[Matka|mamy]] (na tę opcję decyduje się aktualny posiadacz celu walki). Często omawiana strefa się przemieszcza, czasami w ogóle nie występuje;
# drugim sposobem jest poddanie broni w sposób pomachania [[Biała flaga|białą flagą]]. Niestety, wówczas tracimy cel walki na korzyść przeciwnika;
# trzecia metoda polega na pokojowym finale: „nie dam (celu walki, u nas miśka), ale mam dwie paczki gum owocowych!”.

=== 6-12 lat===
Tu występuje podobna sytuacja jak w przedziale poprzednim, ale jednostki bitwy są już bardziej wartościowe. Za cel obieramy sobie już, np. miejsce na [[Kanapa|kanapie]], [[prezent]]y i inne [[Zabawka|zabawki]]. Siostra wykorzystuje tu pozycje „córusi mamusi”, przez co brat przegrywa 99% walk i traci sens życia.

=== 12-16 lat ===

Tu już za cel walki nie robią „jednostki przedmiotowe”, lecz np. wolna chata wieczorem. Najczęściej to siostra ma mieć wolną chatę a brat siedzieć w swoim pokoju, i nie schodzić na dół. Brat kombinuje, i zmyka z domu na cały wieczór, a gdy rodzice wracają, jest wszystko cacy.


=== 16+ lat ===
=== 16+ lat ===

Wersja z 20:32, 4 kwi 2011

Zabawa z bratem

Brat – jednostka, najczęściej najmłodsza, obiekt wkurzania i denerwowania przez siostrę. Często wykorzystywany przez jej koleżanki jako manekin treningowy do przyszłego zawodu fryzjerki/wizażystki/projektantki mody/wszystko na raz.

Życie

Obiekt zainteresowania w młodym wieku...
Plik:Jessica Simpson.JPG
... i w trochę starszym

0-5 lat

Można zauważyć walkę na „froncie”. Najczęściej jest to środek pokoju (bardzo często własnego). Celem walki jest przedmiot, np. misiek. Zawsze jedna strona broni przedmiotu, bo go ma aktualnie, a druga atakuje, by go uzyskać. Pociskami są inne przedmioty, np. krzesła, kredki itp. Walka kończy się na kilka sposobów:

  1. ucieczką z frontu do neutralnej strefy jaką jest obszar wokół mamy (na tę opcję decyduje się aktualny posiadacz celu walki). Często omawiana strefa się przemieszcza, czasami w ogóle nie występuje;
  2. drugim sposobem jest poddanie broni w sposób pomachania białą flagą. Niestety, wówczas tracimy cel walki na korzyść przeciwnika;
  3. trzecia metoda polega na pokojowym finale: „nie dam (celu walki, u nas miśka), ale mam dwie paczki gum owocowych!”.

6-12 lat

Tu występuje podobna sytuacja jak w przedziale poprzednim, ale jednostki bitwy są już bardziej wartościowe. Za cel obieramy sobie już, np. miejsce na kanapie, prezenty i inne zabawki. Siostra wykorzystuje tu pozycje „córusi mamusi”, przez co brat przegrywa 99% walk i traci sens życia.

12-16 lat

Tu już za cel walki nie robią „jednostki przedmiotowe”, lecz np. wolna chata wieczorem. Najczęściej to siostra ma mieć wolną chatę a brat siedzieć w swoim pokoju, i nie schodzić na dół. Brat kombinuje, i zmyka z domu na cały wieczór, a gdy rodzice wracają, jest wszystko cacy.

16+ lat

Obie strony zawierają przymierza: brat toczy swoje życie, gra na kompie, pisze z laskami, a siostra z chłopakami. Praktycznie brak powodów do walki. Jedyny możliwy powód, to gdy komputer w domu jest jeden, a każdy chce go używać.

Szablon:Stubbio