Ocena celująca: Różnice pomiędzy wersjami
M (Linki + poprawki) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
==Wstęp== |
==Wstęp== |
||
Ocena celująco, potocznie zwana też szóstką (jej odpowiednik cyfrowy to 6) jest najwyższą oceną w szkole podstawowej, gimnazjum, szkole średniej i dalej. Jest ona marzeniem każdego nieuka, ale nauczyciel nie da jej za nic. Otrzymuje ją zawsze [[kujon]]. |
Ocena celująco, potocznie zwana też szóstką (jej odpowiednik cyfrowy to 6) jest najwyższą oceną w szkole podstawowej, [[gimnazjum]], szkole średniej i dalej. Jest ona marzeniem każdego nieuka, ale nauczyciel nie da jej za nic. Otrzymuje ją zawsze [[kujon]]. |
||
==Co zrobić, żeby ją dostać?== |
==Co zrobić, żeby ją dostać?== |
||
Z 6 nie ma zbędnej filozofii - nauczyciel ją daje pod przykrywką przykrywką "''informacji wykraczających poza program szkolny'', choć każdy głupi wie, że dostanie ją kujon za podlizywanie się mu i dobrą naukę. Odpowiadając na pytanie: "Co zrobić, żeby ją dostać?" odpowiada się: "Trzeba być kujonem - innej drogi nie ma". |
Z 6 nie ma zbędnej [[filozofia|filozofii]] - nauczyciel ją daje pod przykrywką przykrywką "''informacji wykraczających poza program szkolny'', choć każdy głupi wie, że dostanie ją [[kujon]] za podlizywanie się mu i dobrą naukę. Odpowiadając na pytanie: "Co zrobić, żeby ją dostać?" odpowiada się: "Trzeba być kujonem - innej drogi nie ma". |
||
==Odbiór oceny przez kujona== |
==Odbiór oceny przez kujona== |
||
Odbiór oceny celującej u kujona jest zawsze pozytywny, drań dziękuje |
Odbiór oceny celującej u kujona jest zawsze pozytywny, drań dziękuje [[nauczyciel]]owi za ocenę, choć tak naprawdę jest na niego niewiarygodnie zły za to, że nie dostał 6++, tylko nędzne i durne 6+. Ruszając wodzę fantazji i zakładając, że 6 otrzymał kiedyś dobry [[uczeń]], to bardzo dobry się cieszył i nie obchodziłoby go, czy jest to 6++, 6+, 6,6- lub 6--. Dlatego też nie ma co się dalej nad tym rozwodzić. |
||
==Odbiór oceny u reszty klasy== |
==Odbiór oceny u reszty klasy== |
||
Linia 12: | Linia 12: | ||
# Kujon dostaje szóstkę. |
# Kujon dostaje szóstkę. |
||
# Teraz każdy się głowi, co mu za to zrobi. (Z wyjątkiem innych [ewentualnych] kujonów w klasie). |
# Teraz każdy się głowi, co mu za to zrobi. (Z wyjątkiem innych [ewentualnych] kujonów w klasie). |
||
# Koniec lekcji - przerwa. |
# Koniec lekcji - [[przerwa]]. |
||
# Porwanie kujona do toalety, wejście do jednej z kabin z kiblem. |
# Porwanie kujona do toalety, wejście do jednej z kabin z kiblem. |
||
# Wzięcie obecnej tam wcześniej rolki |
# Wzięcie obecnej tam wcześniej rolki [[papier]]u toaletowego, umoczenie go. |
||
# Obtarcie nim głowy kujona, zabezpieczenie nim jego jadaczki. |
# Obtarcie nim głowy kujona, zabezpieczenie nim jego jadaczki. |
||
# Zamoczenie spodni kujona, by wyglądały tak, jakby się posikał. |
# Zamoczenie spodni kujona, by wyglądały tak, jakby się posikał. |
||
# Wypuszczenie go, |
# Wypuszczenie go, śmiech. |
||
Oczywiście istnieje o wiele, wiele więcej sposobów na rozprawienie się z kujonem. Takowe nie zostały tu przedstawione, bo jest ich tak wiele... |
Oczywiście istnieje o wiele, wiele więcej sposobów na rozprawienie się z kujonem. Takowe nie zostały tu przedstawione, bo jest ich tak wiele... |
||
==Zobacz też== |
==Zobacz też== |
||
* [[Kujon]] |
|||
* [[Emo]] |
* [[Emo]] |
||
* [[Pokemon]] |
* [[Pokemon]] |
Wersja z 16:34, 21 cze 2011
Wstęp
Ocena celująco, potocznie zwana też szóstką (jej odpowiednik cyfrowy to 6) jest najwyższą oceną w szkole podstawowej, gimnazjum, szkole średniej i dalej. Jest ona marzeniem każdego nieuka, ale nauczyciel nie da jej za nic. Otrzymuje ją zawsze kujon.
Co zrobić, żeby ją dostać?
Z 6 nie ma zbędnej filozofii - nauczyciel ją daje pod przykrywką przykrywką "informacji wykraczających poza program szkolny, choć każdy głupi wie, że dostanie ją kujon za podlizywanie się mu i dobrą naukę. Odpowiadając na pytanie: "Co zrobić, żeby ją dostać?" odpowiada się: "Trzeba być kujonem - innej drogi nie ma".
Odbiór oceny przez kujona
Odbiór oceny celującej u kujona jest zawsze pozytywny, drań dziękuje nauczycielowi za ocenę, choć tak naprawdę jest na niego niewiarygodnie zły za to, że nie dostał 6++, tylko nędzne i durne 6+. Ruszając wodzę fantazji i zakładając, że 6 otrzymał kiedyś dobry uczeń, to bardzo dobry się cieszył i nie obchodziłoby go, czy jest to 6++, 6+, 6,6- lub 6--. Dlatego też nie ma co się dalej nad tym rozwodzić.
Odbiór oceny u reszty klasy
Odbiór 6 jest raczej negatywny, od razu każdy głowi się jaką to dziś pułapkę na niego zorganizować. Opiszę tu typowy (lightowy) odbiór oceny celującej kujona u normalnych uczniów:
- Kujon dostaje szóstkę.
- Teraz każdy się głowi, co mu za to zrobi. (Z wyjątkiem innych [ewentualnych] kujonów w klasie).
- Koniec lekcji - przerwa.
- Porwanie kujona do toalety, wejście do jednej z kabin z kiblem.
- Wzięcie obecnej tam wcześniej rolki papieru toaletowego, umoczenie go.
- Obtarcie nim głowy kujona, zabezpieczenie nim jego jadaczki.
- Zamoczenie spodni kujona, by wyglądały tak, jakby się posikał.
- Wypuszczenie go, śmiech.
Oczywiście istnieje o wiele, wiele więcej sposobów na rozprawienie się z kujonem. Takowe nie zostały tu przedstawione, bo jest ich tak wiele...