Poradnik:Poradnik pracownika BOK-u: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Znacznik: rewert ręczny |
|||
(Nie pokazano 8 wersji utworzonych przez 6 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
==Dla gorszego pracownika== |
== Dla gorszego pracownika == |
||
#Z pewnością [[#Dla zwykłego pracownika|zwykły]] przekierował na ciebie. Złośliwie odczekaj sześć dzwonków. |
# Z pewnością [[#Dla zwykłego pracownika|zwykły]] przekierował na ciebie. Złośliwie odczekaj sześć dzwonków. |
||
#Spytaj się, co się dzieje. |
# Spytaj się, co się dzieje. |
||
#Będzie ci zawile tłumaczył. Nie przejmuj się. Włącz nagrywanie na [[magnetofon]]. |
# Będzie ci zawile tłumaczył. Nie przejmuj się. Włącz nagrywanie na [[magnetofon]]. |
||
#Gdy skończy, wyłącz magnetofon, i powiedz, że "problem zostanie rozpatrzony". Zapisz jego [[numer telefonu]]. |
# Gdy skończy, wyłącz magnetofon, i powiedz, że "problem zostanie rozpatrzony". Zapisz jego [[numer telefonu]]. |
||
#Dołącz kasetę do kolekcji. Powiedz "[[do widzenia]]" i rozłącz się. |
# Dołącz kasetę do kolekcji. Powiedz "[[do widzenia]]" i rozłącz się. |
||
#Gdy skończysz pracę, daj kolekcję kaset do biura streszczeń. |
# Gdy skończysz pracę, daj kolekcję kaset do biura streszczeń. |
||
==Dla zwykłego pracownika== |
== Dla zwykłego pracownika == |
||
#Gdy ktoś dzwoni, odczekaj trzy dzwonki. Może w tym czasie zastanowi się, na czym polega [[problem]], a nie będzie Ci tłumaczył przez [[pół godziny]]. |
# Gdy ktoś dzwoni, odczekaj trzy dzwonki. Może w tym czasie zastanowi się, na czym polega [[problem]], a nie będzie Ci tłumaczył przez [[pół godziny]]. |
||
#Jeśli chcesz, odczekaj pięć dzwonków. Może przez te dodatkowe dwa, zastanowi się nad '''rozwiązaniem''' problemu. |
# Jeśli chcesz, odczekaj pięć dzwonków. Może przez te dodatkowe dwa, zastanowi się nad '''rozwiązaniem''' problemu. |
||
#Jak już odbierzesz, spytaj się, na czym polega problem. |
# Jak już odbierzesz, spytaj się, na czym polega problem. |
||
#Jak będzie zawile tłumaczył, przekieruj go na [[#Dla gorszego pracownika|konsultanta niżej]]. |
# Jak będzie zawile tłumaczył, przekieruj go na [[#Dla gorszego pracownika|konsultanta niżej]]. |
||
#Jak nie będzie zawile tłumaczył, sprawdź pytanie w [[FAQ]]. |
# Jak nie będzie zawile tłumaczył, sprawdź pytanie w [[FAQ]]. |
||
#Jeśli pytanie jest w FAQ, spytaj się, czy ma dostęp do [[internet]]u. |
# Jeśli pytanie jest w FAQ, spytaj się, czy ma dostęp do [[internet]]u. |
||
#Ma dostęp do internetu? To odeślij go na stronę www. W przeciwnym wypadku przeczytaj mu odpowiedź. |
# Ma dostęp do internetu? To odeślij go na stronę www. W przeciwnym wypadku przeczytaj mu odpowiedź. |
||
#Jeśli pytania nie ma w FAQ, przekieruj go na [[#Dla lepszego pracownika|konsultanta wyżej]]. |
# Jeśli pytania nie ma w FAQ, przekieruj go na [[#Dla lepszego pracownika|konsultanta wyżej]]. |
||
==Dla lepszego pracownika== |
== Dla lepszego pracownika == |
||
#Z pewnością [[#Dla zwykłego pracownika|zwykły]] przekierował na ciebie. Odbierz natychmiast. |
# Z pewnością [[#Dla zwykłego pracownika|zwykły]] przekierował na ciebie. Odbierz natychmiast. |
||
#Spytaj się, co się dzieje. |
# Spytaj się, co się dzieje. |
||
#Niezależnie od tego, ile będzie tłumaczył, nie przejmuj się. Włącz nagrywanie na [[magnetofon]]. |
# Niezależnie od tego, ile będzie tłumaczył, nie przejmuj się. Włącz nagrywanie na [[magnetofon]]. |
||
#Gdy skończy, wyłącz magnetofon, i powiedz, że "problem zostanie rozpatrzony". Zapisz jego [[numer telefonu]]. |
# Gdy skończy, wyłącz magnetofon, i powiedz, że "problem zostanie rozpatrzony". Zapisz jego [[numer telefonu]]. |
||
#Dołącz kasetę do kolekcji. Powiedz "[[do widzenia]]" i rozłącz się. |
# Dołącz kasetę do kolekcji. Powiedz "[[do widzenia]]" i rozłącz się. |
||
#Gdy skończysz pracę, daj kolekcję kaset do biura napraw. |
# Gdy skończysz pracę, daj kolekcję kaset do biura napraw. |
||
== Zobacz też == |
|||
⚫ | |||
* [[Poradnik:Jak nie zdechnąć z nudów w biurze|jak nie zdechnąć z nudów w biurze]] |
|||
{{stub|por}} |
|||
⚫ |
Aktualna wersja na dzień 18:23, 7 wrz 2021
Dla gorszego pracownika[edytuj • edytuj kod]
- Z pewnością zwykły przekierował na ciebie. Złośliwie odczekaj sześć dzwonków.
- Spytaj się, co się dzieje.
- Będzie ci zawile tłumaczył. Nie przejmuj się. Włącz nagrywanie na magnetofon.
- Gdy skończy, wyłącz magnetofon, i powiedz, że "problem zostanie rozpatrzony". Zapisz jego numer telefonu.
- Dołącz kasetę do kolekcji. Powiedz "do widzenia" i rozłącz się.
- Gdy skończysz pracę, daj kolekcję kaset do biura streszczeń.
Dla zwykłego pracownika[edytuj • edytuj kod]
- Gdy ktoś dzwoni, odczekaj trzy dzwonki. Może w tym czasie zastanowi się, na czym polega problem, a nie będzie Ci tłumaczył przez pół godziny.
- Jeśli chcesz, odczekaj pięć dzwonków. Może przez te dodatkowe dwa, zastanowi się nad rozwiązaniem problemu.
- Jak już odbierzesz, spytaj się, na czym polega problem.
- Jak będzie zawile tłumaczył, przekieruj go na konsultanta niżej.
- Jak nie będzie zawile tłumaczył, sprawdź pytanie w FAQ.
- Jeśli pytanie jest w FAQ, spytaj się, czy ma dostęp do internetu.
- Ma dostęp do internetu? To odeślij go na stronę www. W przeciwnym wypadku przeczytaj mu odpowiedź.
- Jeśli pytania nie ma w FAQ, przekieruj go na konsultanta wyżej.
Dla lepszego pracownika[edytuj • edytuj kod]
- Z pewnością zwykły przekierował na ciebie. Odbierz natychmiast.
- Spytaj się, co się dzieje.
- Niezależnie od tego, ile będzie tłumaczył, nie przejmuj się. Włącz nagrywanie na magnetofon.
- Gdy skończy, wyłącz magnetofon, i powiedz, że "problem zostanie rozpatrzony". Zapisz jego numer telefonu.
- Dołącz kasetę do kolekcji. Powiedz "do widzenia" i rozłącz się.
- Gdy skończysz pracę, daj kolekcję kaset do biura napraw.
Zobacz też[edytuj • edytuj kod]
Na razie to jest mały poradniczek. Jeżeli znasz więcej sposobów, aby wykonać powyższe – rozbuduj go.