Użytkownik:SH3VEK/Brudnopis6: Różnice pomiędzy wersjami
M |
M (→Artykuł: [[Playstation 4]]: bot wprowadza drobne poprawki) Znacznik: przez API |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
= Artykuł: [[Playstation 4]] = |
= Artykuł: [[Playstation 4]] = |
||
'''Playstation 4''' – przekrzywiona konsola gier wideo <del>stworzona</del> kopnięta przez firmę Sony. |
|||
= Artykuł: [[Atari 2600]] = |
= Artykuł: [[Atari 2600]] = |
Aktualna wersja na dzień 14:57, 16 lut 2017
Artykuł: Playstation 4[edytuj • edytuj kod]
Playstation 4 – przekrzywiona konsola gier wideo stworzona kopnięta przez firmę Sony.
Artykuł: Atari 2600[edytuj • edytuj kod]
Tworzenie obrazu[edytuj • edytuj kod]
Większość Atari gry generowania obrazu tak:
- Gra sprawia, że wszystkie grafiki na tej linii, a następnie zatrzymuje się. Wbrew powszechnemu przekonaniu, nie jest przechowywane w pamięci RAM.
- Następnie dla każdej linii skanowania:
- Wyjście sygnału synchronizacji (odbywa się to przez procesor)
- Sygnał colorburst wyjście (odbywa się to przez tanie .000001 części centa, dlatego kolory nigdy nie są takie same)
- Intensywność wyjście, jasność, lekkość i ciemność sygnałów (średni czas rozwiązywania 3.14159 sekund)
- Kolory wyjściowe, w 4 linie-czerwony, niebieski, zielony i czerwony (pierwotnie miała ona mieć trochę intensywności, ale została porzucona na rzecz drugiego czerwony) (2600 może generować 7 kolorów-czerwony, niebieski, zielony, żółty, pomarańczowy, fioletowy i błękitny jak czarny, biały i 3 odcienie szarości)
- Custom chip, a crapload rezystorów i kondensatorów (najdroższa część 2600) łączy wszystkie sygnały, tworząc rodzaj coś przypominające obrazu, rodzaj.
Zewnętrzne funkcjonowanie[edytuj • edytuj kod]
Po dobrym drinku i główną kaca następnego dnia, zespół wyruszył na co zewnętrzne funkcjonowanie maszyny. Zewnętrzna maszyna składa się z plastikowej obudowie, która wygląda podobnie do zdeformowanego breadbox z fałszywą przed drewna, obszarze wprowadzania nabojów, a szesnastu nieoznakowanych przełączników metalowych, każdy z określonej funkcji:
- Włącznik / wyłącznik
- Taśma przodu Switch (naciskając zamiast ciągnąc w górę spowodował, że jeść taśmę)
- Przełącznik do tyłu taśmy (ciągnąc go zamiast popychanie spowodował grę do awarii, a także pamiętać, że nie można rzeczywiście odgrywają 8-ścieżkowy tyłu)
- Przełącznik obciążenia (Jiggling go za dużo spowoduje taśma załadować do twarzy)
- Debug Switch (rzadko używane - kopnięcia w kopii zapasowej 80286 procesorem Intel)
- Wyłącznik (spowodowane system tymczasowo przestać działać prawidłowo, jeśli nie jiggled prawidłowo)
- Przełącznik gry Start (zaczął grę: 50% wskaźnik sukcesu)
- Przełącznik resetowania gry (reset gry: 30% wskaźnik sukcesu)
- Gra Przełącz Select (wybór innego utworu kodu. Wymagane wykorzystanie przełącznika wstecznej Tape)
- Bezpośredni przełącznik wejść (umożliwiała ludziom bezpośrednio zaprogramować system w nieoznaczonych kodów szesnastkowych używając na klawiaturze ekranowej i kontroler)
- Przełącznik trudności gry (tylko może być wykorzystywany przez poziom piętnastu kreatorów)
- Przełącznik Kolor Game (wybrali co monochromatyczna kolorystyka gra powinna być)
- Przełącznik Switch (kontrole, jakie przełączniki będą mogły być włączone)
- Przełącznik Przełącznik Switch (przełącznik kontroluje włącznik i czy przełączniki będzie mógł być włączony)
- Przełącznik Tape Ticker (dozwolone gry być całkowicie grał na kawałku taśmy ticker nie powinno telewizji mogły być używane)
- Dźwignia przełącznika (switch bez konkretnego celu innego niż przypominać dźwignia)
- Czerwony przycisk w lewym dolnym rogu (nikt nie wie, co ten przycisk robi, nawet dzisiaj jest on znany jako "Red Button". Jednak dziecko raz twierdził, uścisnął go i zabił Walta Disneya.
Aby spotęgować problemy system nie został dostarczony z instrukcją, ale raczej pamflet na zakup VHS edycja Młodego Frankensteina. Twórcy później postanowił po kilku milionów zostało sprzedane, że powinny one decomplicate rzeczy poprzez usunięcie włącznik / wyłącznik. Nowa jednostka została wysłane i sprzedane do końca okresu żywotności konsoli.
Oprócz przełączników, kolejny znaczący i nowatorski pomysł tylko po Atari był fakt, że porty kontrolerów zostały zamontowane na tylnej części urządzenia, a nie z przodu. Ten pomysł przyszedł do głowy, bo wszystkie komputery w tamtych czasach wszystkie przewody montowane w tylnej części maszyny. Dlaczego nie kontrolery? Poza tym, było powszechne przekonanie, że ludzie chcą patrzeć na grafikę z bliska, a nie dalej, nawet z 12-calowych telewizorów. Ten projekt powszechnie uważał się konstrukcją pionierów dla wszystkich przyszłych konsol. Jednym z konsoli gier, Pac-Man, była uważana za cały początek krachu gier wideo 1984 roku. paskudny.