Return to Castle Wolfenstein: Różnice pomiędzy wersjami
M (potem to może zredaguję, bo masakra totalna) Znacznik: edytor źródłowy |
(→Po czym poznać, że jesteś uzależniony od Wolfa: poprawka gramatyczna) Znacznik: edytor wizualny |
||
(Nie pokazano 24 wersji utworzonych przez 14 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
'''Powrót Do Zamku Kamiennego Wilka''' (potocznie ''Wolf'') – gra z gatunku [[FPS]] (''Fest P{{Cenzura3}}nij Strzałę''). Kontynuacja cieszącego się sławą [[Wolfenstein 3D|Wolfensteina Czy De]]. |
|||
{{inkubator otwarty}} |
|||
'''Return To Castle Wolfenstein (Powrót Do Zamku Kamiennego Wilka potocznie Wolf)'''–Gra z gatunku FPS (Fest Pierdolnij Strzałę).Została wydana po cieszącej się jakąś sławą grze Wolfenstein Czy De.<br /> |
|||
<br /> |
|||
<br /> |
|||
<br /> |
|||
== Fabuła == |
|||
W marcu [[1943]], wojska szwabskie dostały nieźle po dupsku w [[Afryka|Północnej Czarnolandii]] oraz pod [[Bitwa stalingradzka|Stalingradem]], więc specjalna dywizja [[SS|esesmańców]] rozpoczęła badania igrające z porządkiem świata. 100 dekad temu żył sobie koleś o imieniu Henias I. Miał on podejrzane kontakty z [[ciemne siły|ciemnymi siłami]], dzięki którym uzyskał wieczny żywot. Z powodu swojej nieśmiertelności zazdrościł mu pewien Szymon Wędrujący, który wtrącił go w otchłań. Esesmańcy z tak zwanego Paranormalnego Dywizjonu uznali, że przechytrzą oni prawa natury i przywrócą go z powrotem na świat, chcąc perfidnie wykorzystać jego umiejętności [[Magia|magiczne]]. Jednakże oto pojawia się koleś o polskich korzeniach zwany Wiliam B.J. Blazkowicz, który niczym [[James Bond]] ma pokrzyżować plany szwabów. Jednak po zsyłce <del>na [[Sybir]]</del> do zamku kamieni coś poszło nie tak i wraz ze swoim kumplem zwanym Agentem 1 zostali zamknięci w zimnej celi. Agent 1 został skazany na śmierć, natomiast Willy nie dał się szwabom. Wystrugał sobie nożyk, przykleił się do sufitu i czekał na szwabskiego żołnierza, który zdziwił się, kiedy Willy zrobił mu wycinankę łowicką na twarzy i rozpoczął ucieczkę z zamku. |
|||
== Główny bohater == |
|||
'''Fabuła''' |
|||
Willy jest tajnym agentem, który musi wykonywać rozkazy położonych od niego wyżej w [[Łańcuch pokarmowy|łańcuchu pokarmowym]]. Jego głównym celem jest eliminacja wszystkiego, co szwabskie. Dzięki swojej stalowej nodze posiadł wiele zadziwiających umiejętności. Jeśli kopniemy nią w [[dynamit]] i przytrzymamy klawisz, noga będzie jedyną częścią ciała, jaka pozostanie w całości. Jest również człowiekiem-pająkiem, potrafi wspinać się po drabinie, trzymając broń w obu dłoniach. Poza stalową nogą ma również [[Rosjanie|nieznaną grupę krwi]]. Potrafi wypić dziesięć win i nawet się nie zachwiać, podczas gdy ty po dwóch już byś leżał. Jest również bardzo przywiązany do swej broni. Przeładuje ją nawet jeśli dostał właśnie 50 kulek w głowę albo został rozerwany panzerem. |
|||
<br /> |
|||
<br /> |
|||
<br /> |
|||
Pewien marzec w roku 1943 kiedy to wojska szwabskie dostały nieźle po dupsku w [http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Afryka Północnej Czarnolandii] oraz pod Stalingradem. Specjalna dywizja esesmańców rozpoczęła badania igrające z porządkiem świata.<br /> |
|||
Mianowicie 100 dekad (dekada dla niewiedzących wynosi jakieś 10 lat) temu był sobie koleś o imieniu Heniek. Jako,że był on <br /> |
|||
pierwszy wołali na niego Henias I. Miał on podejrzane kontakty z ciemnymi siłami dzięki którym uzyskał on wieczny<br \> żywot. Z powodu swojej nieśmiertelnośći zazdrościł mu pewien Szymon Wędrujący który wtrącił go w otchłań.Esesmańcy z tak zwanego <br \> Paranormalnego Dywizjonu uznali,że przechytrzą oni prawa naturalne i przywrócą go z powrotem na świat. Chcąc perfidnie <br /> |
|||
wykorzystać jego umięjętności magiczne. Jednakże oto pojawia się koleś o polskich korzeniach tak zwany Wiliam B.J. Blazkowicz <br \> |
|||
który niczym James Bond ma pokrzyżować plany szwabów. Jednak po zsyłce <s>na Syberie</s> do zamku kamieni wraz ze swoim kumplem zwanym Agentem 1 coś poszło nie tak i zostali zamknięci w zimnej celi. Agent 1 został skazany na śmierć. Natomiast Willy <br \>nie dał się szwabom. Wystrugał sobie nożyk przykleił się do sufitu i czekał na szwabskiego żołnierza który zdziwił się kiedy Willy<br \> |
|||
zrobił mu wycinankę na twarzy. Uzbrojony musiał spierdalać z zamku kamieni. |
|||
== Broń == |
|||
* '''Luger''' – ośmiostrzałowy [[pistolet|pistolecik]], który poraża… Swoją głośnością. |
|||
* '''Sten''' – chorowita broń. Po wystrzeleniu kilku strzałów dostaje gorączki i musisz poczekać, aż wyzdrowieje. |
|||
* '''Karabin Mauser''' – ma cholernie dużą prędkość przesyłu danych, ponieważ strzelając do szwaba możemy uszkodzić również szwaba za nim stojącego. |
|||
* '''Granat ręczny''' – zapewnia rozrywkę. Rzucony w kierunku przeciwników sprawia, że nagle budzą się w nich zapędy [[piłka nożna|piłkarskie]]. Niestety, NPC najczęściej kopią granat w ścianę, która odbija go z powrotem. |
|||
* '''Dynamit''' – broń z zegarem typu ustaw i spier{{cenzura3}}. Ma skłonności do pracy w zespole, jeśli kilka ładunków jest obok siebie. |
|||
* '''Panzerfaust''' – granatnik zbudowany ze starej rury od odkurzacza i wybuchowej puszki. Zastanawiające, że Willy jest w stanie przeżyć wystrzelenie kilku pocisków w ścianę obok, a po szwabie zostaje kupka kości. Jest to broń jednorazowa, więc B.J. jest zmuszony nosić po kilka egzemplarzy, co oczywiście nie przeszkadza mu w bieganiu. |
|||
* '''Flamethrower''' – jak sama nazwa wskazuje, maszyna do produkcji skwarków. Wywołuje u szwabów emisję krzyku o wysokiej częstotliwości i amplitudzie. Uwaga na kieliszki, mogą się stłuc. |
|||
* '''Tesla Gun''' – zaatakowany tą bronią zostaje odepchnięty na pewną odległość i przez chwilę uśmiecha się do ciebie, nie mogąc się ruszyć. |
|||
== Po czym poznać, że jesteś uzależniony od Wolfa == |
|||
'''Główny bohater''' |
|||
* W swoim mieszkaniu niczego nie otwierasz kluczem, a drzwi otwierasz za pomocą przycisków lub dźwigni (w najgorszym razie z buta). |
|||
<br /> |
|||
* Rozbijasz ściany i niszczysz obrazy, bo sądzisz, że jest za nimi skarb albo wejście do ukrytego pomieszczenia. |
|||
<br /> |
|||
* Nie chodzisz na cmentarz bez broni, bo boisz się, że nagle zaczną wyskakiwać [[zombie|trupy]]. |
|||
<br /> |
|||
* Wszystko możesz otworzyć kopnięciem. Jedyny problem masz z drzwiami przesuwnymi. |
|||
Willy jest kolesiem posiadającym stalową nogę. Ale o tym później. Jako tajny agent musi wykonywać rozkazy położonych od niego<br /> |
|||
* Jeśli jesteś ciężko ranny, idziesz szybko coś zjeść lub wypić [[Napój alkoholowy|sok z gumijagód]], po czym natychmiast wracasz do zdrowia. |
|||
wyżej w łańcuchu pokarmowym. Jego głównym celem jest eliminacja wszystkiego co szwabskie. |
|||
* Będąc ciężko rannym, nadal jesteś w stanie biegać, a gdy się zmęczysz, regenerujesz siły alkoholem. |
|||
* Jesteś w stanie biegać sprintem, wspinać się po drabinie czy przeciskać przez szyby wentylacyjne i otwory, mimo posiadania dziesięciu rodzajów broni długiej. |
|||
* Unikasz kobiet, zwłaszcza tych w ciuszkach z lateksu oraz mechaników, bowiem w każdej chwili mogą wyjąć broń i Cię zabić. |
|||
* Wchodzisz do cudzych mieszkań czy lokali, a następnie je przeszukujesz, niszcząc szafy i ściany, a do tego czasem zdarzy Ci się wszamać czyjś obiad. |
|||
== Noob w Return to Castle Wolfenstein == |
|||
* Używa cyjanku potasu, myśląc, że zaatakuje nim wroga. |
|||
* Zostawia nóż na specjalną okazję, bo myśli, że może nim rzucić i nie chce go tak szybko stracić. |
|||
* W cichych misjach używa Panzerfausta, Mausera, MP40 lub Thompsona. |
|||
* Stojąc przed alarmem uruchamia go, myśląc, że w ten sposób przywołuje wsparcie. |
|||
== Ciekawostki == |
|||
'''Broń''' |
|||
* William na pewno jest z Polski. Jeśli odniesie rany, leczy się z nich pijąc wino lub brandy. |
|||
<br /> |
|||
* Willy nie może być naj{{Cenzura3}}ny. Może być tylko elegancko wstawiony. |
|||
<br /> |
|||
* Niemcy mówią językiem angielsko-niemieckim z końcówki XXI wieku. Na przykład: ''Hey, can you open the gate, bitte?'' |
|||
<br /> |
|||
* Nieważne ile szwab ma wypite, po zauważeniu Cię natychmiast staje się w 100% trzeźwy i o dziwo celnie strzela. |
|||
Jako że gołymi rękami Willy Blaszka sobie nie poradzi przygotowano cały arsenał bronii:<br /> |
|||
'''Nóż'''–Nie pokroisz nim chleba i nie rzucisz nim ale na początek musi wystarczyć.<br /> |
|||
'''Luger'''–Ośmiostrzałowy pistolecik który poraża swoją głośnością.Aby jednak wrogowie(czyli szwaby) nie usłyszeli jak <br /> |
|||
próbujesz posłać parę kuleczek szwabowi możesz założyć tłumik.<br /> |
|||
'''Colt 45'''–W zależności od sytuacji zajmuje jedną lub dwie ręce. Może dlatego,że można mieć aż dwie sztuki naraz.<br /> |
|||
'''MP40'''–Podpierdala naboje lugra. Mieści w sobie aż 4 razy więcej naboi od niego. Pierwsza maszynówka z jaką będziesz mieć<br /> |
|||
styczność zakładając,że nie jesteś [http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/cheater niedobrym i oszukańczym graczem].<br \> |
|||
'''Thompson'''–Broń która sprawia,że posyłając strzały narażasz na pobudkę szwaba jest dość głośna. Raczej nie na ciche misje.<br /> |
|||
Podpierdala naboje Colta. Może wystrzelić w kosmos aż 30 naboji.<br /> |
|||
'''Sten'''–Chorowita broń. Po wystrzeleniu kilku strzałów dostaje gorączki i musisz poczekać aż wyzdrowieje.<br /> |
|||
'''Karabin Mauser'''–Broń teoretycznie snajperska.Teoretycznie ponieważ aby móc wycelować i walnąć szwaba z większej<br /> odległości musisz łazić aż znajdziesz do niego niekompletny teleskop potocznie zwany lunetą. Dobrze przydaje się<br /> w pomieszczeniu o dużej liczbie szwabów na metr kwadratowy. Nie używaj go na dworze!! Ma cholernie dużą prędkość przesyłu danych<br /> |
|||
ponieważ strzelając do szwaba możemy uszkodzić również szwaba za nim stojącego.<br /> |
|||
'''Karabin OSA Snooper'''–Drugi karabin snajperski. Ma moc która umożliwia widzenie w ciemności czyli po prostu pół teleskopu<br /> |
|||
z noktowizją. Posiada aż 5 strzałów. Jednakże wyposażony jest również w tłumik aby strzały nie przerywały drzemki.<br /> |
|||
'''Karabin FG42'''–Posiada funkcję włącz krzyżyk.Wtedy po jej włączeniu pojawia się krzyż wpisany w koło którym możemy<br /> |
|||
napier.. celować do szwaba.Ale zapomnij o jakimkolwiek przybliżeniu!!!<br /> |
|||
'''Granat Ręczny'''–Zapewnia rozrywkę dla szwaba. Rzucony w kierunku szwaba sprawia,że nagle budzą się w nim <br />zapędy piłkarskie.Rzucony w jego kierunku przeważnie odbija się od ściany kopnięty przez przeciwnika wracając w jego kierunku.<br /> |
|||
Po takiej rozrywce szwab jest uśmiechnięty i rozerwany. Dosłownie.<br /> |
|||
'''Po prostu granat'''–Kolejny rodzaj granatu. Jest zwany cytrynką. Taka oto cytrynka ma te same właściwości co granat<br /> ręczny.<br /> |
|||
'''Dynamit'''–Broń z zegarem typu ustaw i spierdalaj. Czas ustawialny jest na od 5 do 45 sekund. Przeważnie szwab <br />zdąży spieprzyć ale jeśli rzucimy obok granat wypierdoli przed czasem. Można również podejrzewać,go o współprace w zespole.<br /> |
|||
Jeśli ładunków jest kilka obok siebie pierwszy wubuchający pociągnie za sobą resztę. Również strzelając w niego doprowadzimy<br /> |
|||
do jego wybuchu ale lepiej nie robić tego w jego bliskiej odległości.<br /> |
|||
'''Panzerfaust'''–Wojenna wersja bazooki. Zastanawiające,że po wystrzeleniu w ścianę jesteśmy w stanie przeżyć strzał a nawet kilka!.Zazwyczaj po szwabie zostaje kupka kości.<br /> |
|||
'''Venom'''–Typowa rozpierdalaczka.Mieści w sobie 500 strzałów na serie jednakże jest chorowita.Po wystrzeleniu nieco ponad<br /> |
|||
100 strzałów zapada na gorączkę. Jednakże jeśli strzelasz do szwaba możesz mieć pewność,że będziesz mógł sprawdzić czy<br /> nie miał niedoboru actimela i innych produktów mlecznych.<br /> |
|||
'''Flamethrower Miotacz ognia'''–Jak sama nazwa wskazuje miota zabójcze płomienie.Po zaatakowaniu u szwaba budzi się nagle<br /> |
|||
instynkt śpiewacza.Zmienia się w ognisty głos.Prawdopodobnie mógłby swym krzykiem porozbijać niejedno szkło.Uwaga <br />na kieliszki!<br /> |
|||
'''Tesla Gun'''–Broń elektryka.Sprawia,że zaatakowany tą bronią szwab zostaje odepchnięty na pewną odległość stając przedtem<br /> jak słup soli. Jeśli myślisz,że masz paralizator w domu i jesteś pro to zapomnij o tym. Przydaje się do defibrylacji.<br /> |
|||
'''Noga'''–Jak wiadomo kiedyś nawet naboje sie kończą.W kryzysowych sytuacjach może zadawać kopniaki.Standardowo starczą dwa<br /> |
|||
aby pokrzyżować szwabowi jakiekolwiek plany na wieczór.<br /> |
|||
<br /> |
|||
<br /> |
|||
<br /> |
|||
'''Kilka słów o Willym''' |
|||
<br /> |
|||
<br /> |
|||
<br /> |
|||
Willy posiada jak już pisałem wcześniej stalową nogę.Jeśli kopniemy nią w dynamit i przytrzymamy dalej klawisz kopnięcia<br /> |
|||
jego noga pozostanie jako jedyna w całości.Jest również człowiekiem-pająkiem.Potrafi wspinać się po drabinie trzymając broń<br /> |
|||
drabinę i nie spierdolić się z niej.Poza stalową nogą ma również nieznaną grupę krwi.Potrafi wypić jedno po drugim 10 win a i tak nawet się nie chwieje.Ty po dwoch już byś leżał ale jego to nie rusza.Jest również bardzo przywiązany do swej broni.<br /> |
|||
Jeśli spadając z dużej wysokości postanowimy ją przeładować to nawet jeśli widzimy,że bron leży na ziemii Willy i tak swoimi mocami |
|||
ją przeładuje.<br /> |
|||
<br /> |
|||
'''Po czym poznać,że jesteś uzależniony od Wolfa''' |
|||
<br /> |
|||
<br /> |
|||
<br /> |
|||
W swoim mieszkaniu niczego nie otwierasz kluczem a drzwi otwierasz za pomocą przycisków lub dźwigni.<br /> |
|||
Rozbijasz ściany i niszczysz obrazy bo sądzisz,że jest za nimi skarb albo wejście do ukrytego pomieszczenia.<br /> |
|||
Nie chodzisz na cmentarz bez bronii bo boisz się,że nagle zaczną wyskakiwać trupy.<br /> |
|||
Gdy masz odpalić petardę krzyczysz: Rocket test,Rocket test completed albo Rocket exploder two minute.<br /> |
|||
<br /> |
|||
'''Styl gry n00ba''' |
|||
<br /> |
|||
<br /> |
|||
<br /> |
|||
Używa cyjanku potasu myśląc że zaatakuje nim wroga.<br /> |
|||
Zostawia nóż na specjalną okazję bo myśli,że może nim rzucić i nie chce go tak szybko stracić.<br /> |
|||
W cichych misjach używa panzerfausta,mausera,MP40 i Thompsona i dziwi się,że przegrał z powodu uruchomienia alarmu.<br /> |
|||
Mając mniej niż 25 HP strzela z bliska do szwaba z panzerfausta i dziwi się,że kończy grę.<br /> |
|||
Atakuje nożem Superżołnierza.<br /> |
|||
Stojąc przed alarmem uruchamia go bo myśli,że w ten sposób przywołuje wsparcie.<br /> |
|||
== Zobacz też == |
|||
[[Kategoria:Artykuły w inkubatorze – gry komputerowe]] |
|||
* [[Wolfenstein 3D]] |
|||
* [[Wolfenstein RPG]] |
|||
* [[Wolfschanze 1944]] |
|||
* [[Enemy Territory]] |
|||
{{idsoftware}} |
|||
{{FPS}} |
|||
[[Kategoria:FPS]] |
Aktualna wersja na dzień 20:22, 17 paź 2022
Powrót Do Zamku Kamiennego Wilka (potocznie Wolf) – gra z gatunku FPS (Fest Pnij Strzałę). Kontynuacja cieszącego się sławą Wolfensteina Czy De.
Fabuła[edytuj • edytuj kod]
W marcu 1943, wojska szwabskie dostały nieźle po dupsku w Północnej Czarnolandii oraz pod Stalingradem, więc specjalna dywizja esesmańców rozpoczęła badania igrające z porządkiem świata. 100 dekad temu żył sobie koleś o imieniu Henias I. Miał on podejrzane kontakty z ciemnymi siłami, dzięki którym uzyskał wieczny żywot. Z powodu swojej nieśmiertelności zazdrościł mu pewien Szymon Wędrujący, który wtrącił go w otchłań. Esesmańcy z tak zwanego Paranormalnego Dywizjonu uznali, że przechytrzą oni prawa natury i przywrócą go z powrotem na świat, chcąc perfidnie wykorzystać jego umiejętności magiczne. Jednakże oto pojawia się koleś o polskich korzeniach zwany Wiliam B.J. Blazkowicz, który niczym James Bond ma pokrzyżować plany szwabów. Jednak po zsyłce na Sybir do zamku kamieni coś poszło nie tak i wraz ze swoim kumplem zwanym Agentem 1 zostali zamknięci w zimnej celi. Agent 1 został skazany na śmierć, natomiast Willy nie dał się szwabom. Wystrugał sobie nożyk, przykleił się do sufitu i czekał na szwabskiego żołnierza, który zdziwił się, kiedy Willy zrobił mu wycinankę łowicką na twarzy i rozpoczął ucieczkę z zamku.
Główny bohater[edytuj • edytuj kod]
Willy jest tajnym agentem, który musi wykonywać rozkazy położonych od niego wyżej w łańcuchu pokarmowym. Jego głównym celem jest eliminacja wszystkiego, co szwabskie. Dzięki swojej stalowej nodze posiadł wiele zadziwiających umiejętności. Jeśli kopniemy nią w dynamit i przytrzymamy klawisz, noga będzie jedyną częścią ciała, jaka pozostanie w całości. Jest również człowiekiem-pająkiem, potrafi wspinać się po drabinie, trzymając broń w obu dłoniach. Poza stalową nogą ma również nieznaną grupę krwi. Potrafi wypić dziesięć win i nawet się nie zachwiać, podczas gdy ty po dwóch już byś leżał. Jest również bardzo przywiązany do swej broni. Przeładuje ją nawet jeśli dostał właśnie 50 kulek w głowę albo został rozerwany panzerem.
Broń[edytuj • edytuj kod]
- Luger – ośmiostrzałowy pistolecik, który poraża… Swoją głośnością.
- Sten – chorowita broń. Po wystrzeleniu kilku strzałów dostaje gorączki i musisz poczekać, aż wyzdrowieje.
- Karabin Mauser – ma cholernie dużą prędkość przesyłu danych, ponieważ strzelając do szwaba możemy uszkodzić również szwaba za nim stojącego.
- Granat ręczny – zapewnia rozrywkę. Rzucony w kierunku przeciwników sprawia, że nagle budzą się w nich zapędy piłkarskie. Niestety, NPC najczęściej kopią granat w ścianę, która odbija go z powrotem.
- Dynamit – broń z zegarem typu ustaw i spier. Ma skłonności do pracy w zespole, jeśli kilka ładunków jest obok siebie.
- Panzerfaust – granatnik zbudowany ze starej rury od odkurzacza i wybuchowej puszki. Zastanawiające, że Willy jest w stanie przeżyć wystrzelenie kilku pocisków w ścianę obok, a po szwabie zostaje kupka kości. Jest to broń jednorazowa, więc B.J. jest zmuszony nosić po kilka egzemplarzy, co oczywiście nie przeszkadza mu w bieganiu.
- Flamethrower – jak sama nazwa wskazuje, maszyna do produkcji skwarków. Wywołuje u szwabów emisję krzyku o wysokiej częstotliwości i amplitudzie. Uwaga na kieliszki, mogą się stłuc.
- Tesla Gun – zaatakowany tą bronią zostaje odepchnięty na pewną odległość i przez chwilę uśmiecha się do ciebie, nie mogąc się ruszyć.
Po czym poznać, że jesteś uzależniony od Wolfa[edytuj • edytuj kod]
- W swoim mieszkaniu niczego nie otwierasz kluczem, a drzwi otwierasz za pomocą przycisków lub dźwigni (w najgorszym razie z buta).
- Rozbijasz ściany i niszczysz obrazy, bo sądzisz, że jest za nimi skarb albo wejście do ukrytego pomieszczenia.
- Nie chodzisz na cmentarz bez broni, bo boisz się, że nagle zaczną wyskakiwać trupy.
- Wszystko możesz otworzyć kopnięciem. Jedyny problem masz z drzwiami przesuwnymi.
- Jeśli jesteś ciężko ranny, idziesz szybko coś zjeść lub wypić sok z gumijagód, po czym natychmiast wracasz do zdrowia.
- Będąc ciężko rannym, nadal jesteś w stanie biegać, a gdy się zmęczysz, regenerujesz siły alkoholem.
- Jesteś w stanie biegać sprintem, wspinać się po drabinie czy przeciskać przez szyby wentylacyjne i otwory, mimo posiadania dziesięciu rodzajów broni długiej.
- Unikasz kobiet, zwłaszcza tych w ciuszkach z lateksu oraz mechaników, bowiem w każdej chwili mogą wyjąć broń i Cię zabić.
- Wchodzisz do cudzych mieszkań czy lokali, a następnie je przeszukujesz, niszcząc szafy i ściany, a do tego czasem zdarzy Ci się wszamać czyjś obiad.
Noob w Return to Castle Wolfenstein[edytuj • edytuj kod]
- Używa cyjanku potasu, myśląc, że zaatakuje nim wroga.
- Zostawia nóż na specjalną okazję, bo myśli, że może nim rzucić i nie chce go tak szybko stracić.
- W cichych misjach używa Panzerfausta, Mausera, MP40 lub Thompsona.
- Stojąc przed alarmem uruchamia go, myśląc, że w ten sposób przywołuje wsparcie.
Ciekawostki[edytuj • edytuj kod]
- William na pewno jest z Polski. Jeśli odniesie rany, leczy się z nich pijąc wino lub brandy.
- Willy nie może być najny. Może być tylko elegancko wstawiony.
- Niemcy mówią językiem angielsko-niemieckim z końcówki XXI wieku. Na przykład: Hey, can you open the gate, bitte?
- Nieważne ile szwab ma wypite, po zauważeniu Cię natychmiast staje się w 100% trzeźwy i o dziwo celnie strzela.