Dyskusja:Poradnik Uśmiechu: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(N) Znacznik: edytor źródłowy |
M Znacznik: edytor źródłowy |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
"Cała polska gimbaza" - tylko czy głównymi widzami na pewno są 13-16 latkowie? Stylistyka "Poradników", typowa dla lat 80. i wczesnych 90. wskazuje, że głównym targetem (i najczęstszymi widzami) są osoby, których dzieciństwo przypada na te lata, czyli 25-35-latkowie. Gimbaza urodzona po 2000 roku, wychowana na Cartoon Network i telewizji HD, niewiele z tego by zrozumiała. |
"Cała polska gimbaza" - tylko czy głównymi widzami na pewno są 13-16 latkowie? Stylistyka "Poradników", typowa dla lat 80. i wczesnych 90. wskazuje, że głównym targetem (i najczęstszymi widzami) są osoby, których dzieciństwo przypada na te lata, czyli 25-35-latkowie. Gimbaza urodzona po 2000 roku, wychowana na Cartoon Network i telewizji HD, niewiele z tego by zrozumiała. {{niepodpisany|192.162.95.192}} |
Aktualna wersja na dzień 17:22, 13 sie 2016
"Cała polska gimbaza" - tylko czy głównymi widzami na pewno są 13-16 latkowie? Stylistyka "Poradników", typowa dla lat 80. i wczesnych 90. wskazuje, że głównym targetem (i najczęstszymi widzami) są osoby, których dzieciństwo przypada na te lata, czyli 25-35-latkowie. Gimbaza urodzona po 2000 roku, wychowana na Cartoon Network i telewizji HD, niewiele z tego by zrozumiała. — To wypowiedź użytkownika 192.162.95.192 (dyskusja • wkład). Pamiętaj o podpisywaniu się przy użyciu ~~~~!