Szablon:ANM/Inżynieria komunikacyjna: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (naprawianie grafik)
 
(Nie pokazano 1 wersji utworzonej przez jednego użytkownika)
Linia 1: Linia 1:
[[Plik:ZnakCK.jpg|150px|right|Zdaniem [[Niemcy|niemieckich]] inżynierów ruchu przykład intuicyjnego oznakowania]]
[[Plik:ZnakCK.jpg|150px|right]]
'''Inżynieria komunikacyjna''' (lub '''Inżynieria ruchu''') – jedna z dziedzin wiedzy, obok [[Medycyna|medycyny]] i [[polityka|polityki]], w której ekspertem jest każdy [[Polak]]. Zajmuje się szeroko pojętym drogownictwem oraz zarządzaniem ruchem drogowym. Co ciekawe współcześnie jest uznawana za naukę bardziej filozoficzną niż ścisłą, gdyż istnieje wiele [[inżynier]]skich rozwiązań danego problemu ruchowego, a ich zastosowanie zależy od tego, <del>czego oczekuje inwestor</del> co myśli sobie rzeczony inżynier. Przez lata zrodziło się wiele mniej lub bardziej chorych koncepcji, postaramy się przedstawić niektóre z nich.
'''Inżynieria komunikacyjna''' (lub '''Inżynieria ruchu''') – jedna z dziedzin wiedzy, obok [[Medycyna|medycyny]] i [[polityka|polityki]], w której ekspertem jest każdy [[Polak]]. Zajmuje się szeroko pojętym drogownictwem oraz zarządzaniem ruchem drogowym. Co ciekawe współcześnie jest uznawana za naukę bardziej filozoficzną niż ścisłą, gdyż istnieje wiele [[inżynier]]skich rozwiązań danego problemu ruchowego, a ich zastosowanie zależy od tego, <del>czego oczekuje inwestor</del> co myśli sobie rzeczony inżynier. Przez lata zrodziło się wiele mniej lub bardziej chorych koncepcji, postaramy się przedstawić niektóre z nich.


<noinclude>[[Kategoria:Skróty ANM – 2013|15]]</noinclude>
<noinclude>{{Skrót ANM|15|2013}}</noinclude>

Aktualna wersja na dzień 10:16, 8 sie 2023

ZnakCK.jpg

Inżynieria komunikacyjna (lub Inżynieria ruchu) – jedna z dziedzin wiedzy, obok medycyny i polityki, w której ekspertem jest każdy Polak. Zajmuje się szeroko pojętym drogownictwem oraz zarządzaniem ruchem drogowym. Co ciekawe współcześnie jest uznawana za naukę bardziej filozoficzną niż ścisłą, gdyż istnieje wiele inżynierskich rozwiązań danego problemu ruchowego, a ich zastosowanie zależy od tego, czego oczekuje inwestor co myśli sobie rzeczony inżynier. Przez lata zrodziło się wiele mniej lub bardziej chorych koncepcji, postaramy się przedstawić niektóre z nich.