Protram 405N: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Zmiana elementu docelowego przekierowania z Protram na Protram#Protram 405N-Kr) Znacznik: zmieniony cel przekierowania |
|||
(Nie pokazano 1 wersji utworzonej przez jednego użytkownika) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
#PATRZ [[Protram#Protram_405N-Kr]] |
|||
[[Plik:Krakow 405N-Kr.JPG|250px|thumb|Przód tramwaju w starym malowaniu i ze starym numerem]] |
|||
'''[[Protram]] 405N-Kr''' – jedyny tramwaj tego typu kursujący po torach [[Kraków|Krakowa]]. Z powodu jego długości musiał przyjechać do Krakowa w dwóch częściach. Podczas jego łączenia w całość doszło do uszkodzenia tramwaju i do dziś słychać go z dwóch kilometrów. Pierwszy pojazd przegubowy, który skrzypi przy jeździe prosto. |
|||
Powstał z połączenia trzech wagonów [[105Na]]. Obecnie wiele osób myśli, że jest to pierwotna wersja Krakowiaka. Nosi piękny numer HG999 i stacjonuje w zajezdni Nowa Huta. O dziwo posiada klimatyzację. Podczas hamowania wydaje synchroniczne piski i podejrzane stukoty, pochodzące z hamulców. Jego wózki znajdują się w bardzo podejrzanych miejscach (pod przegubem). Jego ostatni człon jest tak głośny jak start [[samolot|samolotu]]. |
|||
{{stub|trans}} |
|||
{{Komunikacja miejska}} |
|||
[[Kategoria:Tramwaje]] |
Aktualna wersja na dzień 18:17, 12 paź 2019
Przekierowanie do: