WSK: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(nowa strona)
Znacznik: edytor wizualny
 
M (red.)
 
(Nie pokazano 6 wersji utworzonych przez 3 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
[[Plik:2016 Motocykl WSK 125 1.jpg|thumb|250px|Sam szpan]]
Motocykl przeznaczony do użytku w każdych warunkach,o czym świadczy nawet oficjalne rozwinięcie nazwy (wiejski sprzęt kaskaderski). Produkcja motocykla rozpoczeła się w 1955 roku p.n.e a zakończyła się w 1985 roku.Pierwszy model mógł pochwalić się ramą podwójnej konstrukcji która często pękała i wyginała się jak puszka po piwie,niewygodnym siedzeniem oraz silnikiem który nie był w stanie ruszyć z miejsca bez odpychania się nogą lub zrzucenia z klifu.Pierwszy model był kopią motocykla wfm m06.Wska o dziwo stopniowo z każdym modelem była dostosowywana do wymagań wiejskich kaskaderów.Motocykle pomimo małej mocy były bardzo wytrzymałe,poprzez to,że były zaprojektowane by można było silnik rozpoławiać młotkiem 20 kg i przecinakiem,łożyska wbijać młotkiem 5kg,a wał rozbierać poprzez rzut w dal po twardej powierzchni i składać poprzez skakanie po nim po twardej powierzchni.Dzięki tym zabiegom motocykle te zaczęły znikać z naszych dróg dopiero koło roku 2010,by około roku 2015 zostać oficjalnie okrzyknięte przez Komimtet Zjednoczonych Januszy Z Pod Sklepu I Z OLXA jako klasyk wart 3000zł bez dokumentów.Motocykle poprzez swoją prostotę cieszą się dosyć dobrą opinią użytkowników.
'''WSK''' – marka [[motocykl]]i przeznaczonych do użytku w każdych warunkach, o czym świadczy nawet oficjalne rozwinięcie nazwy ([[wieś|wiejski]] sprzęt kaskaderski). Produkcja rozpoczęła się w [[1955|1955 roku p.n.e.]], a zakończyła się w [[1985]].

Pierwszy model mógł pochwalić się ramą podwójnej konstrukcji, która pękała i wyginała się jak puszka po piwie, niewygodnym siedzeniem oraz silnikiem, który nie był w stanie ruszyć z miejsca bez odpychania się [[noga|nogą]] lub zrzucenia z klifu. ''Wueska'' o dziwo stopniowo z każdym modelem była dostosowywana do wymagań wiejskich kaskaderów. Motocykle pomimo małej mocy były bardzo wytrzymałe. Zaprojektowano je by można było silnik rozpoławiać [[młotek|młotkiem]] 20 kg i [[przecinak]]iem, [[łożysko|łożyska]] wbijać młotkiem 5 kg, a wał rozbierać poprzez rzut w dal na twardej powierzchni i składać przez skakanie po nim po twardej powierzchni. Dzięki tym zabiegom motocykle te zaczęły znikać z dróg dopiero koło roku [[2010]], by około [[2015]] zostać oficjalnie okrzyknięte przez ''Komitet Zjednoczonych [[nosacz sundajski|Januszy]] Spod Sklepu i z [[OLX]]-a'' jako klasyk wart 3000 zł bez dokumentów.

== Zobacz też ==
* [[motocykl]]
* [[motor]]
* [[skuter]]

[[Kategoria:Motoryzacja]]

Aktualna wersja na dzień 20:35, 17 mar 2021

Sam szpan

WSK – marka motocykli przeznaczonych do użytku w każdych warunkach, o czym świadczy nawet oficjalne rozwinięcie nazwy (wiejski sprzęt kaskaderski). Produkcja rozpoczęła się w 1955 roku p.n.e., a zakończyła się w 1985.

Pierwszy model mógł pochwalić się ramą podwójnej konstrukcji, która pękała i wyginała się jak puszka po piwie, niewygodnym siedzeniem oraz silnikiem, który nie był w stanie ruszyć z miejsca bez odpychania się nogą lub zrzucenia z klifu. Wueska o dziwo stopniowo z każdym modelem była dostosowywana do wymagań wiejskich kaskaderów. Motocykle pomimo małej mocy były bardzo wytrzymałe. Zaprojektowano je by można było silnik rozpoławiać młotkiem 20 kg i przecinakiem, łożyska wbijać młotkiem 5 kg, a wał rozbierać poprzez rzut w dal na twardej powierzchni i składać przez skakanie po nim po twardej powierzchni. Dzięki tym zabiegom motocykle te zaczęły znikać z dróg dopiero koło roku 2010, by około 2015 zostać oficjalnie okrzyknięte przez Komitet Zjednoczonych Januszy Spod Sklepu i z OLX-a jako klasyk wart 3000 zł bez dokumentów.

Zobacz też[edytuj • edytuj kod]