Dyskoteka: Różnice pomiędzy wersjami
(ko) |
Polskacafe (dyskusja • edycje) M (Wycofano ostatnie edycje autorstwa 77.111.245.10; przywrócono ostatnią wersję autorstwa Ostrzyciel nożyczek.) Znaczniki: zastąpiono rewert |
||
(Nie pokazano 46 wersji utworzonych przez 33 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Youtube|g3vG5KKIJ_s|width=300|Zabawa na dyskotece}} |
|||
Arena do walk znana pod nazwą "dyskoteka" i sztuka walk typu "Rambo-bambo-łubudubu" powstała we wczesnych latach 70-tych. Z początku nazywane "deskoteką", ponieważ na arenę wpuszczano tylko i wyłącznie ze sztachetami z płotów. |
|||
'''Dyskoteka''' – miejsce, w którym zbiera się [[młodzież]] w celach towarzyskich. Na dyskotece [[DJ]] puszcza zajefajne i supernowe na extratopie kawałki [[techno]], bądź dance (w zależności od tego, czy dyskoteka znajduje się w mieście, czy na wsi). Panuje obiegowa opinia, że dyskoteki na wsi kończą się niemal zawsze rozlewem krwi, co spowodowane jest wbrew pozorom, wysoką inteligencją uczestników. Czasami nawet najlepszym zaczyna brakować [[argument]]ów na temat: ''Czy ten kawałek był zbyt szybki''? |
|||
Nigdy nie było wiadomo, kiedy walka się rozpocznie. Zazwyczaj zaczynała się po tajemniczych słowach sędziego: "ty skurwysynu", albo: "pocałuj mnie w dupę, bucu". Wtedy następowała ogólna rozpierducha i po około 20 minutach przyjeżdżali sędziowie w biało-niebieskich autach na sygnale i zwijano najlepszych zawodników. |
|||
Arenę zamykano do czasu następnych walk. |
|||
Wysokiej klasy uczestnikami dyskoteki są ochraniarze. Chłopcy zawsze angażują się w pomocy rozwiązania problemu zebranym awanturnikom. |
|||
Było ciężko ale jakoś sie wymigalo |
|||
== Inteligencja a dyskoteki == |
|||
[[Plik:Kuladisko.png|thumb|To, co często widzimy na dyskotekach]] |
|||
Możemy pogrupować według inteligencji uczestników dyskotek: |
|||
* [[Iloraz inteligencji|IQ]] < 70 – nie opuszczają żadnej dyskoteki; |
|||
* IQ 70–80 – 3-4 dyskoteki w [[miesiąc]]u; |
|||
* IQ 80–90 – 1–2 dyskotek w miesiącu; |
|||
* IQ 90–100 – jedna dyskoteka na dwa miesiące, czasami więcej; |
|||
* IQ 100–120 – co najwyżej jedna dyskoteka na pół roku; |
|||
* IQ 120–140 – 1 dyskoteka na rok; |
|||
* [[Kujon|IQ > 140]] – nigdy, żadnych dyskotek. |
|||
Nikt nie wie czemu tak się dzieje, jednak jedynym nasuwającym się wnioskiem z tego, jest to, że osoby z powyżej 140 IQ nie zaznają [[orgia|orgii]] tłocząc się w polimerach. |
|||
== Zobacz też == |
|||
* [[dyskoteka szkolna]] |
|||
[[Kategoria:Taniec]] |
|||
[[Kategoria:Obiekty budowlane]] |
Aktualna wersja na dzień 16:53, 3 maj 2020
Dyskoteka – miejsce, w którym zbiera się młodzież w celach towarzyskich. Na dyskotece DJ puszcza zajefajne i supernowe na extratopie kawałki techno, bądź dance (w zależności od tego, czy dyskoteka znajduje się w mieście, czy na wsi). Panuje obiegowa opinia, że dyskoteki na wsi kończą się niemal zawsze rozlewem krwi, co spowodowane jest wbrew pozorom, wysoką inteligencją uczestników. Czasami nawet najlepszym zaczyna brakować argumentów na temat: Czy ten kawałek był zbyt szybki?
Wysokiej klasy uczestnikami dyskoteki są ochraniarze. Chłopcy zawsze angażują się w pomocy rozwiązania problemu zebranym awanturnikom.
Inteligencja a dyskoteki[edytuj • edytuj kod]
Możemy pogrupować według inteligencji uczestników dyskotek:
- IQ < 70 – nie opuszczają żadnej dyskoteki;
- IQ 70–80 – 3-4 dyskoteki w miesiącu;
- IQ 80–90 – 1–2 dyskotek w miesiącu;
- IQ 90–100 – jedna dyskoteka na dwa miesiące, czasami więcej;
- IQ 100–120 – co najwyżej jedna dyskoteka na pół roku;
- IQ 120–140 – 1 dyskoteka na rok;
- IQ > 140 – nigdy, żadnych dyskotek.
Nikt nie wie czemu tak się dzieje, jednak jedynym nasuwającym się wnioskiem z tego, jest to, że osoby z powyżej 140 IQ nie zaznają orgii tłocząc się w polimerach.