Społeczność Bravo: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (#redirect Bravo#Społeczność po scaleniu)
 
(Nie pokazano 2 wersji utworzonych przez jednego użytkownika)
Linia 1: Linia 1:
#redirect [[Bravo#Społeczność]]
'''Społeczność Bravo''' - ludzie trendy na siłę. Nieformalnie utworzona wśród ludzi grupa, składająca się głównie z dziewczyn w wieku 12-15 lat, niekiedy starszych. Rzadziej społeczność reprezentuje chłopak, chociaż jest to spotykane. Każdy przedstawiciel męski tej społeczności ma nieoryginalny pseudonim, np. ''Gej''. Społeczność Bravo to najczęściej [[pokemony]] używające $łiT ZnaChKuFf i emotikon.

== Charakterystyka ==
Klasyczny przedstawiciel społeczności zazwyczaj nosi podwinięte najlepiej wytarte na całej długości dżinsy i modniarski T-shirt. Chodzi z włosami na żel imitując irokeza. Przedstawicielka - ubiera się na pewno w coś modniejszego, zazwyczaj podpatrzonego w młodzieżowym magazynie plus widoczny z tysięcy metrów make-up. Tak, malowanie się w młodym wieku to jedna z istotnych rzeczy w tej kulturze. Jeśli nie najistotniejsza. Oprócz tego wspomnieć warto, że ludzie [[Bravo]] propagują "chodzenie ze sobą" we wczesnej młodości i zrywanie z chłopakami/dziewczynami często na wzór swojej ulubionej PopStar. Po zerwaniu z chłopakiem/dziewczyną często następuje okres pisania na [[blog]]u jakie to życie jest złe. Nieważne czy to ty zostałe/aś rzucona, czy sam(a) odeszłaś/odszedłeś. Pikachu tak mają.

== Gust muzyczny ==
Gust muzyczny człowieka podporządkowanego pod Bravo jest podporządkowany pod Bravo. Za czasów, gdy [[Tokio Hotel]] byli bardzo jazzy, słuchanie Tokio Hotel też było jazzy. Każdą fankę mało obchodziło jak grają, o czym śpiewają itd. Ważne były teksty typu "Ich liebe dich Tom" czy też inna wzmianka o wymyślnym love story z Billem na blogu Bravo-nastolatki.

[[Grafika:Bill z Tokio Hotel.jpg|thumb|200px|Wbrew pozorom to jest człowiek, a dla niektórych przedstawicielek nawet bóstwo.]]

Znowuż znienacka pojawili się pseudopunki zza polskiej granicy [[Killerpilze]] i oni byli trendy. No i tak Tokio Hotel straciło 99% fanek (fanów praktycznie nie mieli). Teraz nastąpił mini-przełom, i Killerpilze i TH są niczym, bo mało jest o nich artykułów. I dół.

Oprócz tego Bravo-człowiek słucha tych zespołów, które pojawiają się w gazecie, min. Paris Hilton czy Rihanna. Określają słuchane przez siebie rodzaje muzyki jako:
* '''pop''' - główny słuchany przez kulturę rodzaj muzyki. Słodki, różowy pop pełen ton makijażu, silikonów i beztalencia.
* '''techno''' - bo w Bravo była pewnie wzmianka o [[Kalwi i Remi|Kalwiku i Remiku]]. Okropna rąbanka, która w rzeczywistości trwa 3 do 5 sekund powtarzana tysiące razy podparta o głos kobiecych westchnień- nie dla ludzi normalnych.
* '''dance''' - skakanka w rytm czegoś, co koniecznie musi "siadać w ucho".
* '''rock, punk, metal''' - i to każdego najbardziej przyprawia o śmiech. Za prawdziwy rock uważane są poprockowi [[Linkin Park]], czy też wcześniej wspomniane zespoły pokroju Tokio Hotel, a dla tych, którzy są bardziej hardcore'owi, przygotowane są megametalowe bonusy typu [[HIM]], [[Evanescence]] czy też [[Limp Bizkit]].
* czasem '''rap''' - A [[Eminem]] to, a [[50 Cent]] tamto...

== Występowanie ==
Społeczność Bravo występuje zazwyczaj w większych miastach z powodu lepszego dostępu do kiosku, w mniejszych miastach w zależności od liczby egzemplarzy, a na wsiach w zależności od znajomości, przez które można nabyć choć jeden robiący pranie mózgu egzemplarz.

[[Kategoria:ludzie]]
[[Kategoria:organizacje]]

Aktualna wersja na dzień 04:18, 21 maj 2007

Przekierowanie do: