Dyskusja:Studia: Różnice pomiędzy wersjami
(nowa strona) |
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to 88.199.100.130. Autor wycofanej wersji to 46.148.169.138.) |
||
(Nie pokazano 3 wersji utworzonych przez 3 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
Z doświadczeń moich znajomych i moich własnych chciałbym pochwalić autora wypowiedzi na temat Studiów i poświadczyć,że choć to straszne, to w stu procentach prawdziwe. |
Z doświadczeń moich znajomych i moich własnych chciałbym pochwalić autora wypowiedzi na temat Studiów i poświadczyć,że choć to straszne, to w stu procentach prawdziwe. |
||
Szczególnie chciałbym tu zaznaczyć,że chodzi mi o dwie uczelnie - Politechnikę Śląską oraz Uniwersytet Opolski. |
Szczególnie chciałbym tu zaznaczyć,że chodzi mi o dwie uczelnie - Politechnikę Śląską oraz Uniwersytet Opolski. |
||
To że rzeczywistość jest non-sensowna to doświadcza każdy nie tylko na studiach hyhy |
|||
[[Uzytkownik:Poncjusz Grzybiarz|'''<font color=red>PONC</font><font color=black>JUSZ GRZYB</font><font color=red>IARZ</font>''']]<sup><font color=green>sqrt(23)=5!</font></sup> 00:21, 24/05/2008 (GMT) |
|||
== Podzielam opinię == |
|||
Podzielam opinię autora - należy przeczytać z uwagą i zmienić coś w sposobie edukacji. |
|||
Przyszłym magistrom, inżynierom nie potrzeba ton wiedzy teoretycznej, tylko źdźbła wiedzy od strony praktycznej. |
|||
Dopóki nie znajdziemy takiego podejścia na Uczelniach, poziom studenta i absolwenta będzie dokładnie taki, jak desperacko opisany pod tym pojęciem. |
Aktualna wersja na dzień 08:10, 24 wrz 2014
Z doświadczeń moich znajomych i moich własnych chciałbym pochwalić autora wypowiedzi na temat Studiów i poświadczyć,że choć to straszne, to w stu procentach prawdziwe. Szczególnie chciałbym tu zaznaczyć,że chodzi mi o dwie uczelnie - Politechnikę Śląską oraz Uniwersytet Opolski.
To że rzeczywistość jest non-sensowna to doświadcza każdy nie tylko na studiach hyhy PONCJUSZ GRZYBIARZsqrt(23)=5! 00:21, 24/05/2008 (GMT)
Podzielam opinię[edytuj kod]
Podzielam opinię autora - należy przeczytać z uwagą i zmienić coś w sposobie edukacji. Przyszłym magistrom, inżynierom nie potrzeba ton wiedzy teoretycznej, tylko źdźbła wiedzy od strony praktycznej. Dopóki nie znajdziemy takiego podejścia na Uczelniach, poziom studenta i absolwenta będzie dokładnie taki, jak desperacko opisany pod tym pojęciem.