Użytkownik:Greebo4/brudnopis: Różnice pomiędzy wersjami
M (→Gra:Srona 73,7893W: podmiana medal.png na wektorynkę) |
|||
(Nie pokazano 9 wersji utworzonych przez 6 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
Tylko MOJE: |
Tylko MOJE: |
||
== Husaria == |
|||
Husaria - Najzajewykurwista jazda na świecie. Druga po wódce najlepsza rzecz w Polsce. |
|||
== Gra:Strona 63.632 == |
== Gra:Strona 63.632 == |
||
Linia 9: | Linia 12: | ||
Co k*** robisz? |
Co k*** robisz? |
||
*Postanawiasz zmienić jednostkę [[Gra:Strona 63.63|tutaj]] |
* Postanawiasz zmienić jednostkę [[Gra:Strona 63.63|tutaj]] |
||
*Siadasz i rozmawiasz z innymi rekrutami w [[Gra:Strona 63,23|tym miejscu]] |
* Siadasz i rozmawiasz z innymi rekrutami w [[Gra:Strona 63,23|tym miejscu]] |
||
*Czekasz na apel na [[Gra:Strona 63.22|tej stronie]] |
* Czekasz na apel na [[Gra:Strona 63.22|tej stronie]] |
||
== Gra:Strona 63.22 == |
== Gra:Strona 63.22 == |
||
Linia 21: | Linia 24: | ||
---- |
---- |
||
[[Plik:PlanJapan.JPG|thumb|right|280px|Bułka z masłem, nie?]] |
|||
Jutro macie przystąpić do ataku kombinowanego na Japońskie umocnienia według tego planu po prawej. |
Jutro macie przystąpić do ataku kombinowanego na Japońskie umocnienia według tego planu po prawej. |
||
Co chcesz zrobić? |
Co chcesz zrobić? |
||
*Pójść do Sary, aby Ci podwyższyła morale. [[Gra:Strona 63.222|Klik]] |
* Pójść do Sary, aby Ci podwyższyła morale. [[Gra:Strona 63.222|Klik]] |
||
*Zakwaterować się w namiocie. [[Gra:Strona 63.229|Klik]] |
* Zakwaterować się w namiocie. [[Gra:Strona 63.229|Klik]] |
||
*Zdezerterować. [[Gra:Strona 63.30|Klik]] |
* Zdezerterować. [[Gra:Strona 63.30|Klik]] |
||
[[Kategoria:Gra]] |
[[:Kategoria:Gra]] |
||
== Gra:Strona 67,8458 == |
== Gra:Strona 67,8458 == |
||
Linia 37: | Linia 39: | ||
Każesz ludziom rozstawić się w budynku. Słusznie, bo zaraz zaczęli kontratak Japończycy z trzeciego budynku. |
Każesz ludziom rozstawić się w budynku. Słusznie, bo zaraz zaczęli kontratak Japończycy z trzeciego budynku. |
||
---- |
---- |
||
Tuż przed starciem dociera do Ciebie goniec i mówi.<br> |
Tuż przed starciem dociera do Ciebie goniec i mówi.<br /> |
||
-''Północny i zachodni budynek zajęli nasi. PPH Utknęli na bramie, a słonie spanikowały na dziedzińcu.'' |
-''Północny i zachodni budynek zajęli nasi. PPH Utknęli na bramie, a słonie spanikowały na dziedzińcu.'' |
||
Co Postanawiasz? |
Co Postanawiasz? |
||
*Jeśli chcesz odeprzeć falę Japończyków to czekaj na nich [[Gra:Strona 68,7688|tutaj]] |
* Jeśli chcesz odeprzeć falę Japończyków to czekaj na nich [[Gra:Strona 68,7688|tutaj]] |
||
*Jeśli chcesz wysadzić budynek i pójść z odsieczą Piechocie Pana Heńka, to idź [[Gra:Strona 68,8943|tam]] |
* Jeśli chcesz wysadzić budynek i pójść z odsieczą Piechocie Pana Heńka, to idź [[Gra:Strona 68,8943|tam]] |
||
*Albo chociaż uspokój słonie na [[Gra:Strona 87|tej stronie]] |
* Albo chociaż uspokój słonie na [[Gra:Strona 87|tej stronie]] |
||
== Gra:Strona 68,8943 == |
== Gra:Strona 68,8943 == |
||
⚫ | |||
⚫ | |||
Zaraz po tym opuszczacie pozycje i flankujecie Japończyków trzymających w szachu PPH. Otwieracie bramę i łączycie siły. |
Zaraz po tym opuszczacie pozycje i flankujecie Japończyków trzymających w szachu PPH. Otwieracie bramę i łączycie siły. |
||
---- |
---- |
||
[[Plik:Wybuch_k.jpg|right|275px|Czy to na pewno był zwykły proch...]] |
|||
Siły japońskie po półgodzinnym ostrzale z muszkietów''(?)'' zajęła opuszczony przez was budynek. Chwilę potem wasz saper detonuje ładunek. |
Siły japońskie po półgodzinnym ostrzale z muszkietów''(?)'' zajęła opuszczony przez was budynek. Chwilę potem wasz saper detonuje ładunek. |
||
Co robicie? |
Co robicie? |
||
*Idziecie szturmować główny budynek, [[Gra:Strona 69,3553|strona 69,3553]] |
* Idziecie szturmować główny budynek, [[Gra:Strona 69,3553|strona 69,3553]] |
||
*Uspokajacie słonie, [[Gra:Strona 87|strona 87]] |
* Uspokajacie słonie, [[Gra:Strona 87|strona 87]] |
||
== Battlefield Heroes == |
== Battlefield Heroes == |
||
Linia 63: | Linia 63: | ||
'''Klasy''' |
'''Klasy''' |
||
*Commando(komandos)- Najpopularniejsza klasa. Może łazić niewidzialna, ile dusza zapragnie. Jego ulubionym zajęciem jest kamienie na klifie, latarni, bądź w przypadku Pr0, dachu. |
* Commando(komandos)- Najpopularniejsza klasa. Może łazić niewidzialna, ile dusza zapragnie. Jego ulubionym zajęciem jest kamienie na klifie, latarni, bądź w przypadku Pr0, dachu. |
||
*Soldier(żołnierz)- Najwszechstronniejsza klasa. Może leczyć, strzelać i się leczyć, aż w końcu dednie. |
* Soldier(żołnierz)- Najwszechstronniejsza klasa. Może leczyć, strzelać i się leczyć, aż w końcu dednie. |
||
*Gunner(strzelec)- Najtwardsza sztuka. Nie dość, że ma najwięcej HP, to może bez szwanku załatwić czołg. Jak mu się robi niedobrze to włącza n00bską tarczę albo bierze nogi za pas(Leg It). |
* Gunner(strzelec)- Najtwardsza sztuka. Nie dość, że ma najwięcej HP, to może bez szwanku załatwić czołg. Jak mu się robi niedobrze to włącza n00bską tarczę albo bierze nogi za pas(Leg It). |
||
'''Realizm? Jaki realizm?''' |
'''Realizm? Jaki realizm?''' |
||
*Możliwe jest wskoczenie do pędzącego pojazdu, bez uszczerbku na zdrowiu. |
* Możliwe jest wskoczenie do pędzącego pojazdu, bez uszczerbku na zdrowiu. |
||
*Lecąc samolotem można uderzyć w ziemie pod kontem 30*, a stracimy tylko trochę pancerza. |
* Lecąc samolotem można uderzyć w ziemie pod kontem 30*, a stracimy tylko trochę pancerza. |
||
*Karabinem snajperskim możemy zestrzelić samolot. Nawet strzelając w koła. |
* Karabinem snajperskim możemy zestrzelić samolot. Nawet strzelając w koła. |
||
*Jeśli potrącimy Gunnera samochodem, on tylko poleci w górę. |
* Jeśli potrącimy Gunnera samochodem, on tylko poleci w górę. |
||
*Jak spróbujemy zrobić to z Soldier'em, to on machnie ręką, a my polecimy w górę. |
* Jak spróbujemy zrobić to z Soldier'em, to on machnie ręką, a my polecimy w górę. |
||
== Gra:Srona 73,7893W == |
== Gra:Srona 73,7893W == |
||
[[ |
[[Plik:Medal.svg|center]] |
||
Zgadza się! Zostałeś bohaterem narodowym. Zadałeś znaczne straty Wrogowi RP. Fajnie, nie? Do tego dochodzi, załatwienie zwierzaczka szczoteczką, znalezienie miecza, kozaczenie do naszych, bohaterska walka, ale nie dokończyłeś z laską, więc....<br> |
Zgadza się! Zostałeś bohaterem narodowym. Zadałeś znaczne straty Wrogowi RP. Fajnie, nie? Do tego dochodzi, załatwienie zwierzaczka szczoteczką, znalezienie miecza, kozaczenie do naszych, bohaterska walka, ale nie dokończyłeś z laską, więc....<br /> |
||
<big>'''Twój wynik to |
<big>'''Twój wynik to ''91%'' i bonus: Metalowy utwór na cześć Twojej dywizji'''</big> |
||
<br><big>Ochrzczeni w prochu,<br>pięćdziesięciu ośmiu na jednego<br><br><br>Tak cicho po suszy<br>siedzimy w tym gnoju.<br>Nasz banda skierowana na zadupie,<br>żeby walczyć z mnóstwem skurwysynów.<br>Na odprawie mówili nam,<br>że mamy walczyć do końca!<br><br><br>O świcie przylazła horda,<br>o której nie wiedział nikt.<br><br>Więc z tego pola wypierdalać!<br>Bo stoi tu pierwsza BPP!<br>Póty jest pięćdziesięciu ośmiu na jednego,<br>nie wejdziecie tu gnoje! Wy gnoje!<br><br><br>Ochrzczeni w prochu,<br>pięćdziesięciu ośmiu na jednego!<br>Duchem Tibijczycy!<br>Dead i Exp!<br>Żołnierze RP,<br>Stoją w falandze,<br>a Japończycy giną przed okopem.<br><br><br>Jesienią mniej-więcej,<br>Przylazły Te |
<br /><big>Ochrzczeni w prochu,<br />pięćdziesięciu ośmiu na jednego<br /><br /><br />Tak cicho po suszy<br />siedzimy w tym gnoju.<br />Nasz banda skierowana na zadupie,<br />żeby walczyć z mnóstwem skurwysynów.<br />Na odprawie mówili nam,<br />że mamy walczyć do końca!<br /><br /><br />O świcie przylazła horda,<br />o której nie wiedział nikt.<br /><br />Więc z tego pola wypierdalać!<br />Bo stoi tu pierwsza BPP!<br />Póty jest pięćdziesięciu ośmiu na jednego,<br />nie wejdziecie tu gnoje! Wy gnoje!<br /><br /><br />Ochrzczeni w prochu,<br />pięćdziesięciu ośmiu na jednego!<br />Duchem Tibijczycy!<br />Dead i Exp!<br />Żołnierze RP,<br />Stoją w falandze,<br />a Japończycy giną przed okopem.<br /><br /><br />Jesienią mniej-więcej,<br />Przylazły Te ch{{Cenzura3}}<br />Oni z działa strzelają do nas,<br />a my śpimy w okopach!<br />Kapitan drze się, że<br />tu zginie bądź zwycięży!<br />Japońce znów walą w nas!<br />Ten paraliżujący<br />świst bełtów!<br /><br /><br />Ochrzczeni w prochu,<br />pięćdziesięciu ośmiu na jednego!<br />Duchem Tibijczycy!<br />Dead i Exp!<br />Żołnierze RP,<br />stoją w falandze,<br />a Japończycy giną przed okopem.<br /><br /><br />Więc ja się pytam czego tu k{{Cenzura3}}.<br />Na piki, czy szable,<br />walczyć będziemy!<br />Dopóki jest pięćdziesięciu ośmiu na jednego,<br />Zdechniecie przed nami! Zdechniecie!<br /><br /><br />Ochrzczeni w prochu,<br />pięćdziesięciu ośmiu na jednego!<br />Duchem Tibijczycy!<br />Dead i Exp!<br />Żołnierze RP,<br />stoją w falandze,<br />a Japończycy giną przed okopem.<br /><br /><br />Zawsze pamiętaj o tych co dedli!<br />Zawsze pamiętaj o ich rodzinie!<br />Zawsze pamiętaj o tych co dedli!<br />Zawsze pamiętaj o Pierdolonej!<br />Zawsze pamiętaj o zapomnianych na kartach historii!<br /><br /><br />>Więc z tego pola wypierdalać!<br />Bo stoi tu pierwsza BPP!<br />Póty jest pięćdziesięciu ośmiu na jednego,<br />nie wejdziecie tu gnoje! Wy gnoje!<br /><br /><br />Ochrzczeni w prochu,<br />pięćdziesięciu ośmiu na jednego!<br />Duchem Tibijczycy!<br />Dead i Exp!<br />Żołnierze RP,<br />stoją w falandze,<br />a Japończycy giną przed okopem.</big><br /> |
||
Wojnę wygraliśmy po sześciu latach i wykopaliśmy Japońców na Wielką Brytanie. |
Wojnę wygraliśmy po sześciu latach i wykopaliśmy Japońców na Wielką Brytanie. |
||
Co robisz? |
Co robisz? |
||
*[[Gra:Strona 5|Tańczysz makarenę?]] |
* [[Gra:Strona 5|Tańczysz makarenę?]] |
||
*Głosujesz na Kaczyńskich? |
* Głosujesz na Kaczyńskich? |
||
*[[Gra:Gra|Czy grasz jeszcze raz?]] |
* [[Gra:Gra|Czy grasz jeszcze raz?]] |
||
'''==Taekwondo=='''('''태권도''')-Zarąbisty sport [[Korea|Koreański]], mający swój początek w okresie 57 r. p.n.e – 676 r. p.n.e, kiedy o <s>to zadupie</s> Półwysep Koreański lały się trzy królestwa o które nikt się dziś nie interesuje... |
'''==Taekwondo=='''('''태권도''')-Zarąbisty sport [[Korea|Koreański]], mający swój początek w okresie 57 r. p.n.e – 676 r. p.n.e, kiedy o <s>to zadupie</s> Półwysep Koreański lały się trzy królestwa o które nikt się dziś nie interesuje... |
||
'''Zasady''' |
'''Zasady''' |
||
Ponieważ Teakwondo to sport panują w nim określone reguły które są po to żeby <s>je łamać</s> ich przestrzegać. Ponieważ najpopularniejsze są zasady '''WTF'''<ref> World Taekwondo Federation, jakby co...</ref> na nich właśnie się skupimy. |
Ponieważ Teakwondo to sport panują w nim określone reguły które są po to żeby <s>je łamać</s> ich przestrzegać. Ponieważ najpopularniejsze są zasady '''WTF'''<ref> World Taekwondo Federation, jakby co...</ref> na nich właśnie się skupimy. |
||
*Strefy trafień<ref>Ekwipunek nie wpływa tu na obrażenia</ref> |
* Strefy trafień<ref>Ekwipunek nie wpływa tu na obrażenia</ref> |
||
**Morda, od podbródka przez uszy po czubek głowy- 3 pkt. |
** Morda, od podbródka przez uszy po czubek głowy- 3 pkt. |
||
**Tułów, zazwyczaj 1pkt., ale za użycie skil'u „kopnięcie [[Chuck Norris]]'a® (z półobrotu)”- 2 pkt. |
** Tułów, zazwyczaj 1pkt., ale za użycie skil'u „kopnięcie [[Chuck Norris]]'a® (z półobrotu)”- 2 pkt. |
||
**Pozostałe części ciała powyżej krocza- 0,5 pkt. |
** Pozostałe części ciała powyżej krocza- 0,5 pkt. |
||
*Wygrywa ten kto: |
* Wygrywa ten kto: |
||
**zada więcej [[damage|demejdżu]] w ciągu trzech rund |
** zada więcej [[damage|demejdżu]] w ciągu trzech rund |
||
**<s>da w łapę sędzie</s> zyska przewagę którą potwierdzą sędziowie |
** <s>da w łapę sędzie</s> zyska przewagę którą potwierdzą sędziowie |
||
<references/> |
<references/> |
||
[[Kategoria:Sport]] |
[[:Kategoria:Sport]] |
||
[[Kategoria:Sztuki walki]] |
[[:Kategoria:Sztuki walki]] |
||
{{stub}} |
|||
{{sport stub}} |
|||
{{sztuki walki stub}} |
Aktualna wersja na dzień 12:15, 15 maj 2019
Tylko MOJE:
Husaria[edytuj • edytuj kod]
Husaria - Najzajewykurwista jazda na świecie. Druga po wódce najlepsza rzecz w Polsce.
Gra:Strona 63.632[edytuj • edytuj kod]
Podchodzisz wraz z innymi rekrutami do dowódcy. Nagle: - Nowi? - Rozdarł się sierżant. - Z werbunku? Dawać papiery! Czego kurwa, stoisz jeden z drugim? W miejscu marsz! Nie stać, kurwa! W lewo zwrot! Wróć, kurwa, w prawo! Biegiem marsz! Wróć, kurwa! Słuchać i zapamiętać! Najsampierw, kurwa, do prowiantmajstra! Pobrać rustunek! kolczugę, skórznie, pikę, kurwa, hełm i kord! Potem na musztrę! Być gotowym do apelu, kurwa, o zmierzchu! Maaaaaarsz!
Odbierasz nowe EQ i idziesz na musztrę. Po trzech godzinach łażenia w te i we wte, masz pół godziny wypoczynku.
Co k*** robisz?
- Postanawiasz zmienić jednostkę tutaj
- Siadasz i rozmawiasz z innymi rekrutami w tym miejscu
- Czekasz na apel na tej stronie
Gra:Strona 63.22[edytuj • edytuj kod]
Ponieważ tekst był przepełniony łacińskimi przecinkami, musisz zadowolić się jedynie streszczeniem tej dwu godzinnej mowy.
Sierżant kwieciście opowiedział Twojej jednostce sytuację na froncie. Japończycy mają działa Made in China i 20 tysięcy wojsk, a RP Army zaledwie 6 tysięcy piechurów. Jesteś w kompanii „C”(„Ćwoki”) 2. pułku 1.dywizji BPP.
Jutro macie przystąpić do ataku kombinowanego na Japońskie umocnienia według tego planu po prawej.
Co chcesz zrobić?
- Pójść do Sary, aby Ci podwyższyła morale. Klik
- Zakwaterować się w namiocie. Klik
- Zdezerterować. Klik
Gra:Strona 67,8458[edytuj • edytuj kod]
Otwierasz drzwi i rzucasz się do środka z dwoma kuszami w rękach. Zabijasz dwóch Japońców. Z doświadczenia lądujesz na plecach i robisz przewrót w tył. Przeładowujesz z Bullet Time'em. Strzelasz do dwóch następnych i skaczesz za pobliskie biurko i tam pobijasz kolbą dowódcę obrony.
W tym czasie Twoi ludzie wybijają resztę. Bravo! Zająłeś budynek! Każesz ludziom rozstawić się w budynku. Słusznie, bo zaraz zaczęli kontratak Japończycy z trzeciego budynku.
Tuż przed starciem dociera do Ciebie goniec i mówi.
-Północny i zachodni budynek zajęli nasi. PPH Utknęli na bramie, a słonie spanikowały na dziedzińcu.
Co Postanawiasz?
- Jeśli chcesz odeprzeć falę Japończyków to czekaj na nich tutaj
- Jeśli chcesz wysadzić budynek i pójść z odsieczą Piechocie Pana Heńka, to idź tam
- Albo chociaż uspokój słonie na tej stronie
Gra:Strona 68,8943[edytuj • edytuj kod]
Rozkazujesz swojej kompanii zaminować budynek. Biorąc pod uwagę, że są tu dwie działownie i prochownia, to nie jest to żaden problem.
Zaraz po tym opuszczacie pozycje i flankujecie Japończyków trzymających w szachu PPH. Otwieracie bramę i łączycie siły.
Siły japońskie po półgodzinnym ostrzale z muszkietów(?) zajęła opuszczony przez was budynek. Chwilę potem wasz saper detonuje ładunek.
Co robicie?
- Idziecie szturmować główny budynek, strona 69,3553
- Uspokajacie słonie, strona 87
Battlefield Heroes[edytuj • edytuj kod]
to komiksowa produkcja kompanii DICE. W grze mamy widok z perspektywy trzeciej osoby. W grze występują dwie odmienne frakcje, National Army i Royal Army, różniące się flagą i ubiorem.
Klasy
- Commando(komandos)- Najpopularniejsza klasa. Może łazić niewidzialna, ile dusza zapragnie. Jego ulubionym zajęciem jest kamienie na klifie, latarni, bądź w przypadku Pr0, dachu.
- Soldier(żołnierz)- Najwszechstronniejsza klasa. Może leczyć, strzelać i się leczyć, aż w końcu dednie.
- Gunner(strzelec)- Najtwardsza sztuka. Nie dość, że ma najwięcej HP, to może bez szwanku załatwić czołg. Jak mu się robi niedobrze to włącza n00bską tarczę albo bierze nogi za pas(Leg It).
Realizm? Jaki realizm?
- Możliwe jest wskoczenie do pędzącego pojazdu, bez uszczerbku na zdrowiu.
- Lecąc samolotem można uderzyć w ziemie pod kontem 30*, a stracimy tylko trochę pancerza.
- Karabinem snajperskim możemy zestrzelić samolot. Nawet strzelając w koła.
- Jeśli potrącimy Gunnera samochodem, on tylko poleci w górę.
- Jak spróbujemy zrobić to z Soldier'em, to on machnie ręką, a my polecimy w górę.
Gra:Srona 73,7893W[edytuj • edytuj kod]
Zgadza się! Zostałeś bohaterem narodowym. Zadałeś znaczne straty Wrogowi RP. Fajnie, nie? Do tego dochodzi, załatwienie zwierzaczka szczoteczką, znalezienie miecza, kozaczenie do naszych, bohaterska walka, ale nie dokończyłeś z laską, więc....
Twój wynik to 91% i bonus: Metalowy utwór na cześć Twojej dywizji
Ochrzczeni w prochu,
pięćdziesięciu ośmiu na jednego
Tak cicho po suszy
siedzimy w tym gnoju.
Nasz banda skierowana na zadupie,
żeby walczyć z mnóstwem skurwysynów.
Na odprawie mówili nam,
że mamy walczyć do końca!
O świcie przylazła horda,
o której nie wiedział nikt.
Więc z tego pola wypierdalać!
Bo stoi tu pierwsza BPP!
Póty jest pięćdziesięciu ośmiu na jednego,
nie wejdziecie tu gnoje! Wy gnoje!
Ochrzczeni w prochu,
pięćdziesięciu ośmiu na jednego!
Duchem Tibijczycy!
Dead i Exp!
Żołnierze RP,
Stoją w falandze,
a Japończycy giną przed okopem.
Jesienią mniej-więcej,
Przylazły Te ch
Oni z działa strzelają do nas,
a my śpimy w okopach!
Kapitan drze się, że
tu zginie bądź zwycięży!
Japońce znów walą w nas!
Ten paraliżujący
świst bełtów!
Ochrzczeni w prochu,
pięćdziesięciu ośmiu na jednego!
Duchem Tibijczycy!
Dead i Exp!
Żołnierze RP,
stoją w falandze,
a Japończycy giną przed okopem.
Więc ja się pytam czego tu k.
Na piki, czy szable,
walczyć będziemy!
Dopóki jest pięćdziesięciu ośmiu na jednego,
Zdechniecie przed nami! Zdechniecie!
Ochrzczeni w prochu,
pięćdziesięciu ośmiu na jednego!
Duchem Tibijczycy!
Dead i Exp!
Żołnierze RP,
stoją w falandze,
a Japończycy giną przed okopem.
Zawsze pamiętaj o tych co dedli!
Zawsze pamiętaj o ich rodzinie!
Zawsze pamiętaj o tych co dedli!
Zawsze pamiętaj o Pierdolonej!
Zawsze pamiętaj o zapomnianych na kartach historii!
>Więc z tego pola wypierdalać!
Bo stoi tu pierwsza BPP!
Póty jest pięćdziesięciu ośmiu na jednego,
nie wejdziecie tu gnoje! Wy gnoje!
Ochrzczeni w prochu,
pięćdziesięciu ośmiu na jednego!
Duchem Tibijczycy!
Dead i Exp!
Żołnierze RP,
stoją w falandze,
a Japończycy giną przed okopem.
Wojnę wygraliśmy po sześciu latach i wykopaliśmy Japońców na Wielką Brytanie. Co robisz?
- Tańczysz makarenę?
- Głosujesz na Kaczyńskich?
- Czy grasz jeszcze raz?
==Taekwondo==(태권도)-Zarąbisty sport Koreański, mający swój początek w okresie 57 r. p.n.e – 676 r. p.n.e, kiedy o to zadupie Półwysep Koreański lały się trzy królestwa o które nikt się dziś nie interesuje...
Zasady
Ponieważ Teakwondo to sport panują w nim określone reguły które są po to żeby je łamać ich przestrzegać. Ponieważ najpopularniejsze są zasady WTF[1] na nich właśnie się skupimy.
- Strefy trafień[2]
- Morda, od podbródka przez uszy po czubek głowy- 3 pkt.
- Tułów, zazwyczaj 1pkt., ale za użycie skil'u „kopnięcie Chuck Norris'a® (z półobrotu)”- 2 pkt.
- Pozostałe części ciała powyżej krocza- 0,5 pkt.
- Wygrywa ten kto:
- zada więcej demejdżu w ciągu trzech rund
da w łapę sędziezyska przewagę którą potwierdzą sędziowie