NonNews:Kubica ostatni w piekle: Różnice pomiędzy wersjami
M (drobne) |
M (dodano {{NonNews data}}) |
||
(Nie pokazano 2 wersji utworzonych przez 2 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
[[Plik:Kubica |
[[Plik:Robert Kubica 2007 Canada.jpg|thumb|Szanowny Pan Robert]] |
||
'''8 kwietnia 2007''' |
'''8 kwietnia 2007''' |
||
Linia 11: | Linia 11: | ||
* [[Grand Prix Malezji Formuły 1|Grand Prix Malezji]], Malezja, 8 kwietnia 2007. |
* [[Grand Prix Malezji Formuły 1|Grand Prix Malezji]], Malezja, 8 kwietnia 2007. |
||
{{NonNews data|8 kwietnia 2007}} |
|||
[[Kategoria:14 tydzień, 2007|{{PAGENAME}}]] |
|||
[[Kategoria:NonNews |
[[Kategoria:NonNews 2007 – sport]] |
||
{{medal news}} |
{{medal news}} |
Aktualna wersja na dzień 12:35, 2 maj 2020
8 kwietnia 2007
Polski kierowca timu BMW Sauber – Robert Kubica, po raz kolejny miał problemy ze swoim bolidem. Na torze w piekle zajął zaszczytne ostatnie miejsce wyprzedzając tylko 4 zawodników, którzy nie ukończyli wyścigu i nie byli klasyfikowani.
Wszystko tak jakby po swojemu, bo Kubica jechał dobrze, bo Nick Heidfeld również jechał dobrze, bo Fernando Alonso na prowadzeniu, bo Lewis Hamilton znów rewelacyjnie, bo nasz rodak miał problemy z bolidem, ale jednak czujemy niedosyt. Cóż. Sytuacja podobna do tej z GP Australii sprzed 3 tygodni jak widać nam nie odpowiada.
– Na pierwszym zakręcie Heidfeld „shut a doorował” mnie i nastąpił kontakt. Straciłem owiewki nad kołami i samochód stał się podsterowny. Nie zauważył tego sztab BMW i na pierwszym pit-stopie wymienił tylko opony... (...) ja wypadłem z trasy? A! Radzę sobie obejrzeć powtórkę, wcale nie wypadłem z trasy, tylko mój bolid. Przy zmianie biegu w dół przed zakrętem słynna skrzynia biegów zablokowała mi koła. Tu role grają niuanse i to jest piękne – skomentował w swoim stylu Robert.
Źródło[edytuj • edytuj kod]
- Grand Prix Malezji, Malezja, 8 kwietnia 2007.