Gra:Strona 909: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (+poprawka stylistyki samego tekstu)
 
(Nie pokazano 7 wersji utworzonych przez 6 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
Nie namyślając się wiele wyskakujesz przez okno. Niestety z przyzwyczajenia (jesteś pływakiem) skaczesz na główkę. Gdy odzyskujesz świadomość bytu, wściekłe zwierzę wskakuje już przez okno za Tobą. Przez dwie godziny ganiacie się dookoła domu. W końcu wpadasz na pomysł żeby gdzieś uciec. Tylko gdzie?
Nie namyślając się wiele wyskakujesz przez okno. Niestety z przyzwyczajenia (jesteś pływakiem) skaczesz na główkę. Gdy odzyskujesz świadomość, wściekłe zwierzę wyskakuje przez okno za Tobą. Przez dwie godziny ganiacie się dookoła domu. W końcu wpadasz na pomysł żeby gdzieś uciec. Tylko gdzie?


== Wyjścia ==
== Wyjścia ==
* Jeśli chcesz uciec do niecierpianego sąsiadka, idź na [[Gra:Strona 93|stronę 93]].
* Jeśli chcesz uciec do niecierpianego sąsiadka, idź na [[Gra:Strona 93|stronę 93]].
* Jeśli masz chęć zwiania do laboratorium kosmicznego, idź na [[Gra:Strona 199|stronę 199]].
* Jeśli masz chęć zwiania do laboratorium kosmicznego, idź na [[Gra:Strona 199|stronę 199]].
* Jeśli chcesz uciec do szkoły, idź na [[Gra:Strona 333+333|tę stronę]].
* Gdybyś chciał się schronić u znajomego kioskarza, idź na [[Gra:Strona 25|stronę 25]].
* Gdybyś chciał się schronić u znajomego kioskarza, idź na [[Gra:Strona 25|stronę 25]].
* A może chcesz skoczyć na tą paskudę i próbować ją ujeżdżać? – [[Gra:Strona 777|strona 777]].
* A może chcesz skoczyć na tą paskudę i próbować ją ujeżdżać? – [[Gra:Strona 160|strona 160]].
* A jeśli masz, cieniasie, za słabe nerwy na tą sytuację to [[Gra:Gra|graj od nowa]].
* A jeśli masz, cieniasie, za słabe nerwy na tą sytuację to [[Gra:Gra|się prześpij]] i spokojnie [[przemyśl]] całą sytuację, gdy wypoczniesz.
* Najlepiej [[Gra:Strona 86|umierać]].


[[Kategoria:Gra|909]]
[[Kategoria:Gra|909]]

Aktualna wersja na dzień 14:14, 20 lip 2023

Nie namyślając się wiele wyskakujesz przez okno. Niestety z przyzwyczajenia (jesteś pływakiem) skaczesz na główkę. Gdy odzyskujesz świadomość, wściekłe zwierzę wyskakuje przez okno za Tobą. Przez dwie godziny ganiacie się dookoła domu. W końcu wpadasz na pomysł żeby gdzieś uciec. Tylko gdzie?

Wyjścia[edytuj • edytuj kod]

  • Jeśli chcesz uciec do niecierpianego sąsiadka, idź na stronę 93.
  • Jeśli masz chęć zwiania do laboratorium kosmicznego, idź na stronę 199.
  • Jeśli chcesz uciec do szkoły, idź na tę stronę.
  • Gdybyś chciał się schronić u znajomego kioskarza, idź na stronę 25.
  • A może chcesz skoczyć na tą paskudę i próbować ją ujeżdżać? – strona 160.
  • A jeśli masz, cieniasie, za słabe nerwy na tą sytuację to się prześpij i spokojnie przemyśl całą sytuację, gdy wypoczniesz.