Forum:Piosenki o Głodnie, czyli śpiewamy droga młodzieży!: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (-szablon)
 
(Nie pokazano 6 wersji utworzonych przez 4 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
{{nagłówek forum|2010}}
{{nagłówek forum|2010}}
<!--PISZ PONIŻEJ TEJ LINII.-->
<!--PISZ PONIŻEJ TEJ LINII.-->
Bo wszyscy [[Głodno (powiat grodziski)|Głodnianie]]
(G/C)Bo wszyscy ''fuckin''' [[Głodno (powiat grodziski)|Głodni(e/a)anie]]

♫♩♬♫♪
♫♩♬♫♪


To jedna rodzina
To jedna ''fuckin''' rodzina


♫♭♩♪
♫♭♩♪


[[Użytkownik:Vae|Starszy]] czy [[Użytkownik:Trojanin|młodszy]],
(C/F)''Fuck'', [[Użytkownik:Vae|starszy]] czy [[Użytkownik:Trojanin|młodszy]],


♬♩♩♮♫♬
♬♩♩♮♫♬


[[Użytkownik:Sir Damiinho|Chłopak]] czy [[Użytkownik:HollyBlue|dziewczyna]]!
(D/G)''Fuck'', [[Użytkownik:Sir Damiinho|chłopak]] czy [[Użytkownik:HollyBlue|dziewczyna]]!


♫♫♬♪♩♭♬
♫♫♬♪♩♭♬
Linia 19: Linia 18:
La la la!
La la la!
: Kompozycja ta, należąca do nurtu sonoryzmu konkretnego, charakterystycznego dla przełomu wieków jest dość ciekawa pod względem teoretycznym. Poprzez nadanie właściwej faktury intonacyjnej zwłaszcza w postaci polifoniczno-topofonicznej można uzyskać ciekawe efekty retoryczne eksklamacji. Należy jednak zwrócić uwagę na pewne nieścisłości w ramach harmonii współbrzmieniowej. Również melorytmika pozostawia całkiem wiele do życzenia, być może z powodu braku krótkotrwałych zaburzeń rytmiki w momencie kulminacyjnym tego opus, co mogłoby zostać wprowadzone na przykład poprzez undecymole. Nie da się jednak ukryć, że zastosowanie modalnej skali miksolokryckiej w trzecim głosie wprowadza pewien efekt melodyczny, przywodzący na myśl muzykę epoki renesansu. Jako profesor Koserwatorium Muzycznego w Warszawie wystawiam ocenę 4/5.
: Kompozycja ta, należąca do nurtu sonoryzmu konkretnego, charakterystycznego dla przełomu wieków jest dość ciekawa pod względem teoretycznym. Poprzez nadanie właściwej faktury intonacyjnej zwłaszcza w postaci polifoniczno-topofonicznej można uzyskać ciekawe efekty retoryczne eksklamacji. Należy jednak zwrócić uwagę na pewne nieścisłości w ramach harmonii współbrzmieniowej. Również melorytmika pozostawia całkiem wiele do życzenia, być może z powodu braku krótkotrwałych zaburzeń rytmiki w momencie kulminacyjnym tego opus, co mogłoby zostać wprowadzone na przykład poprzez undecymole. Nie da się jednak ukryć, że zastosowanie modalnej skali miksolokryckiej w trzecim głosie wprowadza pewien efekt melodyczny, przywodzący na myśl muzykę epoki renesansu. Jako profesor Koserwatorium Muzycznego w Warszawie wystawiam ocenę 4/5.

Jako znający akordy wstawiłem akordy (sekwencja:G-Em-C-D lub odpowiednio:C-Am-F-G).

Jako słuchający Tenacious D dodałem kilka niezbędnych słów, których nie brakuje w żadnej z piosenek The D. {{Mrowa57}}
:Get a life. {{Wasilij Hrabia Żygutek}} 12:14, gru 21, 2010 (UTC)

Aktualna wersja na dzień 13:32, 1 sty 2011

Ten wątek nie był edytowany od 5074 dni. Nie baw się w archeologa i nie odkopuj go. Zamiast tego możesz wrócić na stronę główną forum i założyć nowy temat.

(G/C)Bo wszyscy fuckin' Głodni(e/a)anie ♫♩♬♫♪

To jedna fuckin' rodzina

♫♭♩♪

(C/F)Fuck, starszy czy młodszy,

♬♩♩♮♫♬

(D/G)Fuck, chłopak czy dziewczyna!

♫♫♬♪♩♭♬

La la la!

Kompozycja ta, należąca do nurtu sonoryzmu konkretnego, charakterystycznego dla przełomu wieków jest dość ciekawa pod względem teoretycznym. Poprzez nadanie właściwej faktury intonacyjnej zwłaszcza w postaci polifoniczno-topofonicznej można uzyskać ciekawe efekty retoryczne eksklamacji. Należy jednak zwrócić uwagę na pewne nieścisłości w ramach harmonii współbrzmieniowej. Również melorytmika pozostawia całkiem wiele do życzenia, być może z powodu braku krótkotrwałych zaburzeń rytmiki w momencie kulminacyjnym tego opus, co mogłoby zostać wprowadzone na przykład poprzez undecymole. Nie da się jednak ukryć, że zastosowanie modalnej skali miksolokryckiej w trzecim głosie wprowadza pewien efekt melodyczny, przywodzący na myśl muzykę epoki renesansu. Jako profesor Koserwatorium Muzycznego w Warszawie wystawiam ocenę 4/5.

Jako znający akordy wstawiłem akordy (sekwencja:G-Em-C-D lub odpowiednio:C-Am-F-G).

Jako słuchający Tenacious D dodałem kilka niezbędnych słów, których nie brakuje w żadnej z piosenek The D. * * * Kaszk wpieprzył datę :<

Get a life. Wasilij Hrabia Ƶygutek 12:14, gru 21, 2010 (UTC)