Forum:Piosenki o Głodnie, czyli śpiewamy droga młodzieży!: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (-szablon) |
|||
(Nie pokazano 4 wersji utworzonych przez 3 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{nagłówek forum|2010}} |
{{nagłówek forum|2010}} |
||
<!--PISZ PONIŻEJ TEJ LINII.--> |
<!--PISZ PONIŻEJ TEJ LINII.--> |
||
(G/C)Bo wszyscy [[Głodno (powiat grodziski)|Głodni(e/a)anie]] |
(G/C)Bo wszyscy ''fuckin''' [[Głodno (powiat grodziski)|Głodni(e/a)anie]] |
||
♫♩♬♫♪ |
♫♩♬♫♪ |
||
To jedna rodzina |
To jedna ''fuckin''' rodzina |
||
♫♭♩♪ |
♫♭♩♪ |
||
(C/F)[[Użytkownik:Vae| |
(C/F)''Fuck'', [[Użytkownik:Vae|starszy]] czy [[Użytkownik:Trojanin|młodszy]], |
||
♬♩♩♮♫♬ |
♬♩♩♮♫♬ |
||
(D/G)[[Użytkownik:Sir Damiinho| |
(D/G)''Fuck'', [[Użytkownik:Sir Damiinho|chłopak]] czy [[Użytkownik:HollyBlue|dziewczyna]]! |
||
♫♫♬♪♩♭♬ |
♫♫♬♪♩♭♬ |
||
Linia 23: | Linia 22: | ||
Jako słuchający Tenacious D dodałem kilka niezbędnych słów, których nie brakuje w żadnej z piosenek The D. {{Mrowa57}} |
Jako słuchający Tenacious D dodałem kilka niezbędnych słów, których nie brakuje w żadnej z piosenek The D. {{Mrowa57}} |
||
:Get a life. {{Wasilij Hrabia Żygutek}} 12:14, gru 21, 2010 (UTC) |
Aktualna wersja na dzień 13:32, 1 sty 2011
Ten wątek nie był edytowany od 5077 dni. Nie baw się w archeologa i nie odkopuj go. Zamiast tego możesz wrócić na stronę główną forum i założyć nowy temat.
(G/C)Bo wszyscy fuckin' Głodni(e/a)anie ♫♩♬♫♪
To jedna fuckin' rodzina
♫♭♩♪
(C/F)Fuck, starszy czy młodszy,
♬♩♩♮♫♬
(D/G)Fuck, chłopak czy dziewczyna!
♫♫♬♪♩♭♬
La la la!
- Kompozycja ta, należąca do nurtu sonoryzmu konkretnego, charakterystycznego dla przełomu wieków jest dość ciekawa pod względem teoretycznym. Poprzez nadanie właściwej faktury intonacyjnej zwłaszcza w postaci polifoniczno-topofonicznej można uzyskać ciekawe efekty retoryczne eksklamacji. Należy jednak zwrócić uwagę na pewne nieścisłości w ramach harmonii współbrzmieniowej. Również melorytmika pozostawia całkiem wiele do życzenia, być może z powodu braku krótkotrwałych zaburzeń rytmiki w momencie kulminacyjnym tego opus, co mogłoby zostać wprowadzone na przykład poprzez undecymole. Nie da się jednak ukryć, że zastosowanie modalnej skali miksolokryckiej w trzecim głosie wprowadza pewien efekt melodyczny, przywodzący na myśl muzykę epoki renesansu. Jako profesor Koserwatorium Muzycznego w Warszawie wystawiam ocenę 4/5.
Jako znający akordy wstawiłem akordy (sekwencja:G-Em-C-D lub odpowiednio:C-Am-F-G).
Jako słuchający Tenacious D dodałem kilka niezbędnych słów, których nie brakuje w żadnej z piosenek The D. * * * Kaszk wpieprzył datę :<