Poradnik:Poradnik pracownika BOK-u: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (kat)
Znacznik: rewert ręczny
 
(Nie pokazano 11 wersji utworzonych przez 8 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
==Dla gorszego pracownika==
== Dla gorszego pracownika ==
#Z pewnością [[#Dla zwykłego pracownika|zwykły]] przekierował na ciebie. Złośliwie odczekaj sześć dzwonków.
# Z pewnością [[#Dla zwykłego pracownika|zwykły]] przekierował na ciebie. Złośliwie odczekaj sześć dzwonków.
#Spytaj się, co się dzieje.
# Spytaj się, co się dzieje.
#Będzie ci zawile tłumaczył. Nie przejmuj się. Włącz nagrywanie na [[magnetofon]].
# Będzie ci zawile tłumaczył. Nie przejmuj się. Włącz nagrywanie na [[magnetofon]].
#Gdy skończy, wyłącz magnetofon, i powiedz, że "problem zostanie rozpatrzony". Zapisz jego [[numer telefonu]].
# Gdy skończy, wyłącz magnetofon, i powiedz, że "problem zostanie rozpatrzony". Zapisz jego [[numer telefonu]].
#Dołącz kasetę do kolekcji. Powiedz "[[do widzenia]]" i rozłącz się.
# Dołącz kasetę do kolekcji. Powiedz "[[do widzenia]]" i rozłącz się.
#Gdy skończysz pracę, daj kolekcję kaset do biura streszczeń.
# Gdy skończysz pracę, daj kolekcję kaset do biura streszczeń.


==Dla zwykłego pracownika==
== Dla zwykłego pracownika ==
#Gdy ktoś dzwoni, odczekaj trzy dzwonki. Może w tym czasie zastanowi się, na czym polega [[problem]], a nie będzie Ci tłumaczył przez [[pół godziny]].
# Gdy ktoś dzwoni, odczekaj trzy dzwonki. Może w tym czasie zastanowi się, na czym polega [[problem]], a nie będzie Ci tłumaczył przez [[pół godziny]].
#Jeśli chcesz, odczekaj pięć dzwonków. Może przez te dodatkowe dwa, zastanowi się nad '''rozwiązaniem''' problemu.
# Jeśli chcesz, odczekaj pięć dzwonków. Może przez te dodatkowe dwa, zastanowi się nad '''rozwiązaniem''' problemu.
#Jak już odbierzesz, spytaj się, na czym polega problem.
# Jak już odbierzesz, spytaj się, na czym polega problem.
#Jak będzie zawile tłumaczył, przekieruj go na [[#Dla gorszego pracownika|konsultanta niżej]].
# Jak będzie zawile tłumaczył, przekieruj go na [[#Dla gorszego pracownika|konsultanta niżej]].
#Jak nie będzie zawile tłumaczył, sprawdź pytanie w [[FAQ]].
# Jak nie będzie zawile tłumaczył, sprawdź pytanie w [[FAQ]].
#Jeśli pytanie jest w FAQ, spytaj się, czy ma dostęp do [[internet]]u.
# Jeśli pytanie jest w FAQ, spytaj się, czy ma dostęp do [[internet]]u.
#Ma dostęp do internetu? To odeślij go na stronę www. W przeciwnym wypadku przeczytaj mu odpowiedź.
# Ma dostęp do internetu? To odeślij go na stronę www. W przeciwnym wypadku przeczytaj mu odpowiedź.
#Jeśli pytania nie ma w FAQ, przekieruj go na [[#Dla lepszego pracownika|konsultanta wyżej]].
# Jeśli pytania nie ma w FAQ, przekieruj go na [[#Dla lepszego pracownika|konsultanta wyżej]].


==Dla lepszego pracownika==
== Dla lepszego pracownika ==
#Z pewnością [[#Dla zwykłego pracownika|zwykły]] przekierował na ciebię. Odbierz natychmiast.
# Z pewnością [[#Dla zwykłego pracownika|zwykły]] przekierował na ciebie. Odbierz natychmiast.
#Spytaj się, co się dzieje.
# Spytaj się, co się dzieje.
#Niezależnie od tego, ile będzie tłumaczył, nie przejmuj się. Włącz nagrywanie na [[magnetofon]].
# Niezależnie od tego, ile będzie tłumaczył, nie przejmuj się. Włącz nagrywanie na [[magnetofon]].
#Gdy skończy, wyłącz magnetofon, i powiedz, że "problem zostanie rozpatrzony". Zapisz jego [[numer telefonu]].
# Gdy skończy, wyłącz magnetofon, i powiedz, że "problem zostanie rozpatrzony". Zapisz jego [[numer telefonu]].
#Dołącz kasetę do kolekcji. Powiedz "[[do widzenia]]" i rozłącz się.
# Dołącz kasetę do kolekcji. Powiedz "[[do widzenia]]" i rozłącz się.
#Gdy skończysz pracę, daj kolekcję kaset do biura napraw.
# Gdy skończysz pracę, daj kolekcję kaset do biura napraw.


== Zobacz też ==
[[Kategoria:Poradniki|Pracownik BOK-u, poradnik]]
* [[Poradnik:Jak nie zdechnąć z nudów w biurze|jak nie zdechnąć z nudów w biurze]]

{{stub|por}}

[[Kategoria:Poradniki zawody]]

Aktualna wersja na dzień 18:23, 7 wrz 2021

Dla gorszego pracownika[edytuj • edytuj kod]

  1. Z pewnością zwykły przekierował na ciebie. Złośliwie odczekaj sześć dzwonków.
  2. Spytaj się, co się dzieje.
  3. Będzie ci zawile tłumaczył. Nie przejmuj się. Włącz nagrywanie na magnetofon.
  4. Gdy skończy, wyłącz magnetofon, i powiedz, że "problem zostanie rozpatrzony". Zapisz jego numer telefonu.
  5. Dołącz kasetę do kolekcji. Powiedz "do widzenia" i rozłącz się.
  6. Gdy skończysz pracę, daj kolekcję kaset do biura streszczeń.

Dla zwykłego pracownika[edytuj • edytuj kod]

  1. Gdy ktoś dzwoni, odczekaj trzy dzwonki. Może w tym czasie zastanowi się, na czym polega problem, a nie będzie Ci tłumaczył przez pół godziny.
  2. Jeśli chcesz, odczekaj pięć dzwonków. Może przez te dodatkowe dwa, zastanowi się nad rozwiązaniem problemu.
  3. Jak już odbierzesz, spytaj się, na czym polega problem.
  4. Jak będzie zawile tłumaczył, przekieruj go na konsultanta niżej.
  5. Jak nie będzie zawile tłumaczył, sprawdź pytanie w FAQ.
  6. Jeśli pytanie jest w FAQ, spytaj się, czy ma dostęp do internetu.
  7. Ma dostęp do internetu? To odeślij go na stronę www. W przeciwnym wypadku przeczytaj mu odpowiedź.
  8. Jeśli pytania nie ma w FAQ, przekieruj go na konsultanta wyżej.

Dla lepszego pracownika[edytuj • edytuj kod]

  1. Z pewnością zwykły przekierował na ciebie. Odbierz natychmiast.
  2. Spytaj się, co się dzieje.
  3. Niezależnie od tego, ile będzie tłumaczył, nie przejmuj się. Włącz nagrywanie na magnetofon.
  4. Gdy skończy, wyłącz magnetofon, i powiedz, że "problem zostanie rozpatrzony". Zapisz jego numer telefonu.
  5. Dołącz kasetę do kolekcji. Powiedz "do widzenia" i rozłącz się.
  6. Gdy skończysz pracę, daj kolekcję kaset do biura napraw.

Zobacz też[edytuj • edytuj kod]


Poradmikminibez.png Na razie to jest mały poradniczek. Jeżeli znasz więcej sposobów, aby wykonać powyższe – rozbuduj go.