EN57: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (dr.) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
''' |
'''EN57''' - (popularnie na [[Województwo podkarpackie|podkarpaciu]] nazywają się "Kibel"). Pospolite w [[Polskie Koleje Państwowe|PKP]] Elektryczne Zespoły Trakcyjne (tzw. jednostki elektryczne), rozpoznawalne po charakterystycznym zapachu [[Toaleta|ubikacji]] wewnątrz pojazdu (stąd nazwa potoczna - kibel), samozapłonach szaf wysokiego napięcia, nie zamykających się drzwiach oraz prędkości maksymalnej 110 km/h (oczywiście tam, gdzie pozwalają na to tory i nie ma ograniczenia 20km/h z powodu przegniłych podkładów). Przed podróżą należy uzbroić się w torbę płócienną (najlepiej kilka, z warzywami i innymi towarami bazarowymi) oraz krzyżówkę, aby nie wyróżniać się z tłumu podróżnych. |
||
z warzywami i innymi towarami bazarowymi)oraz krzyżówkę, aby nie wyróżniać się z tłumu podróżnych. |
|||
== Galeria == |
== Galeria == |
||
Linia 8: | Linia 7: | ||
Grafika:800px-EN57 classic interior.jpg|Wygodne siedzenia w najnowszej wersji EN57 |
Grafika:800px-EN57 classic interior.jpg|Wygodne siedzenia w najnowszej wersji EN57 |
||
</gallery> |
</gallery> |
||
[[Kategoria:Kolejnictwo]] |
[[Kategoria:Kolejnictwo]] |
Wersja z 20:01, 25 lip 2011
EN57 - (popularnie na podkarpaciu nazywają się "Kibel"). Pospolite w PKP Elektryczne Zespoły Trakcyjne (tzw. jednostki elektryczne), rozpoznawalne po charakterystycznym zapachu ubikacji wewnątrz pojazdu (stąd nazwa potoczna - kibel), samozapłonach szaf wysokiego napięcia, nie zamykających się drzwiach oraz prędkości maksymalnej 110 km/h (oczywiście tam, gdzie pozwalają na to tory i nie ma ograniczenia 20km/h z powodu przegniłych podkładów). Przed podróżą należy uzbroić się w torbę płócienną (najlepiej kilka, z warzywami i innymi towarami bazarowymi) oraz krzyżówkę, aby nie wyróżniać się z tłumu podróżnych.
Galeria
- SKM WaWa.jpg
Oryginalne malowanie tylko z tabliczką SKM
- 713px-EN57 Units Poznan.jpg
EN57 blokuje tory. Strajk przed wyzyskiem.
- 800px-EN57 classic interior.jpg
Wygodne siedzenia w najnowszej wersji EN57