Volvo B10B: Różnice pomiędzy wersjami
Linia 3: | Linia 3: | ||
==Odmiany== |
==Odmiany== |
||
[[Plik:Volvo_B10BLE.jpg|right|200px|thumb|Volvo B10BLE]] |
[[Plik:Volvo_B10BLE.jpg|right|200px|thumb|Volvo B10BLE]] |
||
[[Plik:Volvo_B10BLE_2x6.jpg|right| |
[[Plik:Volvo_B10BLE_2x6.jpg|right|250px|thumb|Volvo B10BLE 2x6]] |
||
{{t|B10BLE}}12 metrów, niskowejściowy (coś dla babć, ale tylko przy środkowych drzwiach), ponoć może przyklękać tak nisko, że wózki dziecięce i inwalidzkie spadają z krawężnika, zanim tam wjadą. |
{{t|B10BLE}}12 metrów, niskowejściowy (coś dla babć, ale tylko przy środkowych drzwiach), ponoć może przyklękać tak nisko, że wózki dziecięce i inwalidzkie spadają z krawężnika, zanim tam wjadą. |
||
Wersja z 20:19, 8 wrz 2011
Szablon:TSzwedzki autobus, ale produkowany w polskiej fabryce we Wrocławiu lub zaraz pod nim, przez co z legendarnej szwedzkiej jakości zostało niewiele.
Odmiany
Szablon:T12 metrów, niskowejściowy (coś dla babć, ale tylko przy środkowych drzwiach), ponoć może przyklękać tak nisko, że wózki dziecięce i inwalidzkie spadają z krawężnika, zanim tam wjadą.
Szablon:Tdeskorolka długości 15 metrów, w Jeleniej Górze wykurzyły resztki Ikarusów 280. Patent rewelacyjny, tym bardziej że w tym zlepku okolicznych wiosek ulice są tak szerokie, że przód i tył tego wynalazku szoruje po chodniku, a boki ocierają się o przesmyki pod wiaduktami. Pomimo ostrzeżenia o zachodzeniu co chwila przetrąca kilka samochodów i kilkunastu pieszych. We Wrocławiu zaś pomimo braku parcianej szmaty zaliczane są do autobusów przegubowych.
Cechy charakterystyczne
Nie wiadomo, od czego zależy kształt przednich świateł (raz okrągłe, a raz kwadratowe).
Często wyświetlacze zamiast na biało, są podświetlane na niebiesko, co skutecznie ogranicza czytelność zielonej mozaiki
Sporo miejsca do bawienia się we Flinstonów w deskorolkach przy środkowych drzwiach w razie zarwania podłogi