Ikarus 260: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przesunięcie grafiki, bo sieroco wyglądała) |
M |
||
Linia 9: | Linia 9: | ||
*Drzwi nap*******ją tak samo jak w [[Ikarus 280|Ikarusie 280]] (niezależnie od tego, czy harmonijkowe, czy dwuskrzydłe). |
*Drzwi nap*******ją tak samo jak w [[Ikarus 280|Ikarusie 280]] (niezależnie od tego, czy harmonijkowe, czy dwuskrzydłe). |
||
*Lepiej nie otwierać okien z lewej strony wozu nawet w wielki upał, gdyż autobus zmieni się wtedy w komorę gazową. |
*Lepiej nie otwierać okien z lewej strony wozu nawet w wielki upał, gdyż autobus zmieni się wtedy w komorę gazową. |
||
{{Stubtrans}} |
|||
[[Kategoria:Autobusy|Ikarus 280]] |
[[Kategoria:Autobusy|Ikarus 280]] |
Wersja z 20:46, 8 wrz 2011
Szablon:Tto samo co Ikarus 280, nawet z tej samej węgierskiej fabryki pojazdów autobusopodobnych, tyle że w miejscu przegubu są drzwi i autobus urywa się po 11 metrach.
Cechy charakterystyczne
- Patrząc z przodu na nadjeżdżający autobus myślisz, że pojedziesz przegubem, a tu nic z tego.
- Gdy Węgrzy natłukli za dużo części, posłali je do Polski i tak powstała wersja sportowa Ikarusa 260, czyli Jelcz M11.
- Rzadko w nich spotkasz babcie autobusowe ze względu na wysoką podłogę.
- Z tego samego powodu możesz potrenować wspinaczkę, jeżeli na przystanku akurat nie ma chodnika.
- Drzwi nap*******ją tak samo jak w Ikarusie 280 (niezależnie od tego, czy harmonijkowe, czy dwuskrzydłe).
- Lepiej nie otwierać okien z lewej strony wozu nawet w wielki upał, gdyż autobus zmieni się wtedy w komorę gazową.