Autosan H9: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Linia 2: Linia 2:


== Wersje ==
== Wersje ==
*{{t|H9-21}}rozpadający się autobus turystyczny, używany najczęściej przez [[PKS|PKS-y]] w całym kraju, a także przez prywatnych pseudoprzewoźnikow. Skasowanie przed [[Koniec świata|końcem świata]] nierealne.
*{{t|H9-21}}produkt autobusopodobny turystyczny, używany najczęściej przez [[PKS|PKS-y]] w całym kraju, a także przez prywatnych pseudoprzewoźnikow. Skasowanie przed [[Koniec świata|końcem świata]] nierealne.
[[Plik:Autosan_H9-35.jpg|right|220px|thumb|Kiedyś było ci tego w bród...]]
[[Plik:Autosan_H9-35.jpg|right|220px|thumb|Kiedyś było ci tego w bród...]]
*{{t|H9-35}}wersja miejska i wiejska, w godzinie szczytu pęka w szwach. Ma tendencje do łamania się w pół. Jedyną tablicą, z której nie zmyje się farba w czasie jazdy w [[deszcz]]u, jest ta nad głową kierowcy, bo pozostałe są wciśnięte w różne części karoserii tego potworka<ref>Jedynie [[MZK Jelenia Góra]] przerobiło egzemplarz #662 na [[film]]y, przez co dechy z zewnątrz zniknęły; egzemplarz złamał się w pół w czasie jazdy w wyniku przeciążenia konstrukcji nie przystosowanej do takiego obciążenia</ref>.
*{{t|H9-35}}wersja miejska i wiejska, w godzinie szczytu pęka w szwach. Ma tendencje do łamania się w pół. Jedyną tablicą, z której nie zmyje się farba w czasie jazdy w [[deszcz]]u, jest ta nad głową kierowcy, bo pozostałe są wciśnięte w różne części karoserii tego potworka<ref>Jedynie [[MZK Jelenia Góra]] przerobiło egzemplarz #662 na [[film]]y, przez co dechy z zewnątrz zniknęły; egzemplarz złamał się w pół w czasie jazdy w wyniku przeciążenia konstrukcji nie przystosowanej do takiego obciążenia</ref>.
Linia 11: Linia 11:
* W H9-21 z drzwiami jak z teściową - nie p{{cenzura}}niesz, to się nie zamkną (a że szyby wylecą to szczegół).
* W H9-21 z drzwiami jak z teściową - nie p{{cenzura}}niesz, to się nie zamkną (a że szyby wylecą to szczegół).
* W H9-35 drzwi harmonijkowe zgapione od Ikarusa wiecznie się nie domykają, przez co pasażerowie mają zapewnioną klimatyzację nawet jak nie jest potrzebna.
* W H9-35 drzwi harmonijkowe zgapione od Ikarusa wiecznie się nie domykają, przez co pasażerowie mają zapewnioną klimatyzację nawet jak nie jest potrzebna.
* W H9-PKS wiecznie skrzypiące i niedomykające się drzwi. Uszczelki sparciałe. Cena ok.700 zł, jest używany w PKSach.
* W H9-PKS wiecznie skrzypiące i niedomykające się drzwi. Uszczelki sparciałe. Cena ok.7000 zł, jest używany w PKSach.


{{przypisy}}
{{przypisy}}

Wersja z 23:02, 22 lip 2012

Szablon:Tprodukt autobusopodobny z fabryki w Sanoku.

Wersje

  • Szablon:Tprodukt autobusopodobny turystyczny, używany najczęściej przez PKS-y w całym kraju, a także przez prywatnych pseudoprzewoźnikow. Skasowanie przed końcem świata nierealne.
Plik:Autosan H9-35.jpg
Kiedyś było ci tego w bród...
  • Szablon:Twersja miejska i wiejska, w godzinie szczytu pęka w szwach. Ma tendencje do łamania się w pół. Jedyną tablicą, z której nie zmyje się farba w czasie jazdy w deszczu, jest ta nad głową kierowcy, bo pozostałe są wciśnięte w różne części karoserii tego potworka[1].

Cechy charakterystyczne

  • Wspinaczka przy wsiadaniu.
  • W H9-21 z drzwiami jak z teściową - nie pSłuchacz jedynego słusznego radia ocenzurował ten niegodny fragmentniesz, to się nie zamkną (a że szyby wylecą to szczegół).
  • W H9-35 drzwi harmonijkowe zgapione od Ikarusa wiecznie się nie domykają, przez co pasażerowie mają zapewnioną klimatyzację nawet jak nie jest potrzebna.
  • W H9-PKS wiecznie skrzypiące i niedomykające się drzwi. Uszczelki sparciałe. Cena ok.7000 zł, jest używany w PKSach.

Przypisy

  1. Jedynie MZK Jelenia Góra przerobiło egzemplarz #662 na filmy, przez co dechy z zewnątrz zniknęły; egzemplarz złamał się w pół w czasie jazdy w wyniku przeciążenia konstrukcji nie przystosowanej do takiego obciążenia

Szablon:Stubtrans