Promocja: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (linkfix) |
M (+ cytat) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
<code>Co? W markiecie byłam! Ta, zakupy!<br> No! Kupiłam za pół ceny rzeczy, <br>których normalnie za darmo bym nie chciała.</code><br> |
|||
:<code>Z rozmowy telefonicznej [[Kura domowa|pań domu]]</code><br> |
|||
'''Promocja''' – [[akcja]] [[marketing]]owa polegająca na [[sprzedaż]]y [[Towar|towarów]] po [[cena]]ch wyższych niż normalne. Najciekawsze jest jednak to, że [[klient|klienci]] czują iż kupili [[towar]] najtaniej jak się da. |
'''Promocja''' – [[akcja]] [[marketing]]owa polegająca na [[sprzedaż]]y [[Towar|towarów]] po [[cena]]ch wyższych niż normalne. Najciekawsze jest jednak to, że [[klient|klienci]] czują iż kupili [[towar]] najtaniej jak się da. |
||
Wersja z 07:02, 6 wrz 2006
Co? W markiecie byłam! Ta, zakupy!
No! Kupiłam za pół ceny rzeczy,
których normalnie za darmo bym nie chciała.
Z rozmowy telefonicznej pań domu
Promocja – akcja marketingowa polegająca na sprzedaży towarów po cenach wyższych niż normalne. Najciekawsze jest jednak to, że klienci czują iż kupili towar najtaniej jak się da.