T-Mobile: Różnice pomiędzy wersjami
M (→Historia) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
'''T-Mobile''' (znany również jako |
'''T-Mobile''' (znany również jako ''timobajl'', wśród wieśniaków ''temobile'') – niemiecka, ale również polskojęzyczna sieć komórkowa, która ma za zadanie <del>po</del>łączyć Europę, a w ostateczności – cały świat. Sieć w Polsce istnieje od czerwca [[2011]], kiedy to weszła w miejsce urodzonej na polskim łonie, poczciwej sieci Era. |
||
==Historia== |
==Historia== |
||
Zalążki sieci powstały już dawno temu, kiedy to niemiecka państwowa [[telefon]]ia, Deutsche Telekom, postanowiła zostać potentatem na rynku komórkowym. W szybkim tempie [[Kolor różowy|różowy kolor]], zwany w strukturach [[hipster]]skich – magentą, zalał pół Europy. W roku 2011, w styczniu, Miroslav Rakowsky, prezes Polskiej Telefonii Cyfrowej poinformował, że Era w Polsce się kończy i następuje nowa Era... tfu, T-Mobile. Po 6. czerwca, gdy wszystkie szyldy zostały już przemalowane, po pierwszej fali napływu klientów <ref>których najczęstszymi pytaniami były ''czy na skutek zmiany operatora mogę z Wami zerwać umowę'' oraz ''gdzie znajdę salon Ery''</ref>, nastała w polskiej telewizji fala reklam nowego potentata na rynku ''[[mózg|szarych]] tylko z koloru'' komórek. Hasło kampanii wzywało lud do jednoczenia się w chwilach, które łączą <ref> |
Zalążki sieci powstały już dawno temu, kiedy to niemiecka państwowa [[telefon]]ia, Deutsche Telekom, postanowiła zostać potentatem na rynku komórkowym. W szybkim tempie [[Kolor różowy|różowy kolor]], zwany w strukturach [[hipster]]skich – magentą, zalał pół Europy. W roku 2011, w styczniu, Miroslav Rakowsky, prezes Polskiej Telefonii Cyfrowej poinformował, że Era w Polsce się kończy i następuje nowa Era... tfu, T-Mobile. Po 6. czerwca, gdy wszystkie szyldy zostały już przemalowane, po pierwszej fali napływu klientów <ref>których najczęstszymi pytaniami były ''czy na skutek zmiany operatora mogę z Wami zerwać umowę'' oraz ''gdzie znajdę salon Ery''</ref>, nastała w polskiej telewizji fala reklam nowego potentata na rynku ''[[mózg|szarych]] tylko z koloru'' komórek. Hasło kampanii wzywało lud do jednoczenia się w chwilach, które łączą <ref>Bo od tego są one, od tego one są, od tego są one...</ref>. I owszem, ludzie zaczęli się łączyć... w nienawiści do stacji [[telewizja|telewizyjnych]], które całe [[wakacje]] katowały widzów reklamami owego operatora. |
||
==Oferta== |
==Oferta== |
||
Nie wnosi ona nic nowego na rynek, jednak dzięki zmianie klienci mogą się cieszyć rażąco różowym wystrojem salonów oraz ekspedientkami niemieckiej urody, a także rozdawanymi przez promotorów sieci gadżetami typu notes, ołówek i kolorowy długopis |
Nie wnosi ona nic nowego na rynek, jednak dzięki zmianie klienci mogą się cieszyć rażąco różowym wystrojem salonów oraz ekspedientkami niemieckiej urody, a także rozdawanymi przez promotorów sieci gadżetami typu notes, ołówek i kolorowy długopis <ref><del>Najczęściej</del> Zawsze [[różowy]]</ref>. Chwalą się również sprzętami wysokiej klasy, które są w stanie wyświetlić ich reklamy w średnich detalach oraz mają możliwość zagrania w [[Angry Birds]] na detalach możliwie najniższych (grafika wyłączona) przy których utrzymuje prędkość ok. 14 FPS, choć wciąż trwają prace mające na celu zmniejszyć ilość FPS'ów poniżej 10 (osiągnięte jedynie w sprzętach sieci [[TuBiedronka]]). Dodatkowo operator na początku sierpnia pozwolił każdemu użytkownikowi płacić 4 grosze za sprawdzenie stanu konta. Oczywiście tylko dlatego, że użytkownicy skarżyli się na zbyt niskie koszta, przez co nie mogli oddać odpowiednio dużej ofiary na rzecz wspaniałej oferty. |
||
{{przypisy}} |
{{przypisy}} |
Wersja z 14:42, 18 sty 2013
T-Mobile (znany również jako timobajl, wśród wieśniaków temobile) – niemiecka, ale również polskojęzyczna sieć komórkowa, która ma za zadanie połączyć Europę, a w ostateczności – cały świat. Sieć w Polsce istnieje od czerwca 2011, kiedy to weszła w miejsce urodzonej na polskim łonie, poczciwej sieci Era.
Historia
Zalążki sieci powstały już dawno temu, kiedy to niemiecka państwowa telefonia, Deutsche Telekom, postanowiła zostać potentatem na rynku komórkowym. W szybkim tempie różowy kolor, zwany w strukturach hipsterskich – magentą, zalał pół Europy. W roku 2011, w styczniu, Miroslav Rakowsky, prezes Polskiej Telefonii Cyfrowej poinformował, że Era w Polsce się kończy i następuje nowa Era... tfu, T-Mobile. Po 6. czerwca, gdy wszystkie szyldy zostały już przemalowane, po pierwszej fali napływu klientów [1], nastała w polskiej telewizji fala reklam nowego potentata na rynku szarych tylko z koloru komórek. Hasło kampanii wzywało lud do jednoczenia się w chwilach, które łączą [2]. I owszem, ludzie zaczęli się łączyć... w nienawiści do stacji telewizyjnych, które całe wakacje katowały widzów reklamami owego operatora.
Oferta
Nie wnosi ona nic nowego na rynek, jednak dzięki zmianie klienci mogą się cieszyć rażąco różowym wystrojem salonów oraz ekspedientkami niemieckiej urody, a także rozdawanymi przez promotorów sieci gadżetami typu notes, ołówek i kolorowy długopis [3]. Chwalą się również sprzętami wysokiej klasy, które są w stanie wyświetlić ich reklamy w średnich detalach oraz mają możliwość zagrania w Angry Birds na detalach możliwie najniższych (grafika wyłączona) przy których utrzymuje prędkość ok. 14 FPS, choć wciąż trwają prace mające na celu zmniejszyć ilość FPS'ów poniżej 10 (osiągnięte jedynie w sprzętach sieci TuBiedronka). Dodatkowo operator na początku sierpnia pozwolił każdemu użytkownikowi płacić 4 grosze za sprawdzenie stanu konta. Oczywiście tylko dlatego, że użytkownicy skarżyli się na zbyt niskie koszta, przez co nie mogli oddać odpowiednio dużej ofiary na rzecz wspaniałej oferty.