Fallout 3: Różnice pomiędzy wersjami
M |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{SDU/wstawka|2013-01-01}} |
|||
[[Plik:Fallout.gif|right|250px]] |
[[Plik:Fallout.gif|right|250px]] |
||
{{t}}kolejna część [[Fallout|Falałta]]. Przenosi nas do świata po [[Koniec świata|<del>happy</del> endzie]] atomowym. Tym razem wcielimy się w „Przybysza z Krypty”. Znowu musimy z{{cenzura3}}ć po <del>świecie</del> stołecznych pustkowiach i wykonywać nudne zadania. Oczywiście będą przeszkadzać nam liczne bugi. |
{{t}}kolejna część [[Fallout|Falałta]]. Przenosi nas do świata po [[Koniec świata|<del>happy</del> endzie]] atomowym. Tym razem wcielimy się w „Przybysza z Krypty”. Znowu musimy z{{cenzura3}}ć po <del>świecie</del> stołecznych pustkowiach i wykonywać nudne zadania. Oczywiście będą przeszkadzać nam liczne bugi. |
Wersja z 19:57, 1 sty 2013
Ten artykuł został umieszczony na liście stron do usunięcia. Aby poznać dokładniejsze powody umieszczenia go na tej liście i ewentualnie podjąć dyskusję nad pozostawieniem go na Nonsensopedii, przejdź do tej strony. |
Szablon:Tkolejna część Falałta. Przenosi nas do świata po happy endzie atomowym. Tym razem wcielimy się w „Przybysza z Krypty”. Znowu musimy zć po świecie stołecznych pustkowiach i wykonywać nudne zadania. Oczywiście będą przeszkadzać nam liczne bugi.
Fabuła
Pewnego dnia w Krypcie budzi nas „koleżanka”, która daje nam pistolet i każe spić. Okazuje się, że nasz ojciec nas porzucił i tym zdenerwował Nadzorce. Udaje na się uciec i lądujemy na zadupiu w Megatonie. tam informują nas o podróży naszego ojca. Konkretów dowiadujemy się od Doktor Li. Po nudnych, 4 zadaniach udaje nam się odnaleźć ojca w Krypcie 112. Wmawia nam coś o projekcie Oczyszczenie, o naszej matce, o darmowej wodzie i coś o naszym zadaniu. Nagle, gdy już udało nam się doprowadzić oczyszczalnik do stanu używalności, zjawia się zła Enklawa. Nasz ojciec postanawia popełnić samobójstwo by uratować projekt. Uciekamy z doktorkami do Cytadeli i znowu atakujemy oczyszczalnik. W końcówce możemy sami wpisać magiczne liczby 216 lub poprosić o to Sare Lyons. Osoba, która to zrobi, oczywiście zginie.
Postacie
- Przybysz z Krypty – nasza postać. Lata jak idiota po pustkowiach i wypełnia głupie questy.
- James – ojciec naszej postaci. Ucieka z Krypty 101, by trafić do Krypty 112. Mózg Projektu Oczyszczenie. Ginie śmiercią samobójczą, aby nie dać go odpalić komuś innemu.
- Amanta – nasza „koleżanka”. Córka nadzorcy.
- Nadzorca – ojciec Amanty. Uwielbia nas, jest dobry i miły. Lubi nas tak, że gdy odeszliśmy zwariował.
- Nestor Lyons – mistrz, przywódca, prezes i dyrektor Bractwa Stali. Nie lubi Enklawy.
- Sara Lyons – córka Nestora Lyonsa. Kapitan Dumy Lyonsa. Można ją wysłać do oczyszczalnika. Tuż przed jej (albo twoją) śmiercią chce się z tobą umówić na randkę.
- Prezydent Eden – prezydent USA, które już nie istnieje. Jest komputerem, przywódcą Enklawy i prowadzi radio Enklawy.
- Doktor Li – kobieta. Członek Projektu Oczyszczenie. Ona powie nam gdzie jest nasz ojciec.
- Three Dog – Nazywa się tak dlatego, że wychowały go trzy psy. Jest DJ'em radia GNS i skieruje nas do Doktor Li. Ma kumpli w Bractwie Stali.
- Agatha – kolejna właścicielka radia. Gra na skrzypcach. Mieszka na pustkowiach. Jest stara.
Miejsca
- Krypta 101 – odwiedzamy je tylko dwa razy. Tu zaczynamy. Mieszka tu wesoły Nadzorca.
- Megatona – pseudo miasto. W samym środku jest bomba atomowa. Możemy dostać tu dom jeżeli ją rozbroimy, dostaniemy także walącego suchary robota.
- Tenpenny Tower – miasto w wieży, albo wieża w mieście. Dostaniemy tu apartament z takim samym robotem jak w Megatonie, ale musimy ją zniszczyć bombą atomową.
- Rivet City – tylna część lotniskowca, mieszkają tu wszyscy, których wi z wszystkich innych miast.
- Latarenka – miasto dzieci.
- Duże Miasto – miasto dorosłych z Latarenki.
- Cytadela – to tu mieści się wspaniałe Bractwo Stali nie mogą tu wejść cywile, prócz ciebie.
Frakcje
- Bractwo Stali – sekta metali. Zabijają supermutantów. Naszą Pancerze Wspomagane i wyglądają SW33T4sNi3.
- Wygnańcy Bractwa Stali – ci, którzy opuścili bractwo stali, by zbierać złom. Nie wiedzieli jak się nazwać, więc nazwali się wygnańcami. Oni również używają Pancerzy Wspomaganych.
- Enklawa – niepodległe Stany Zjednoczone, których nie ma. Nie lubią Bractwa Stali i naukowców. I oni noszą Pancerze Wspomagane.
- Kompania Szpon – najemnicy, którzy przyjmują zlecenia, których nie przyjmują inni najemnicy. Oni jedyni nie noszą Pancerzy Wspomaganych. Co za cioty.
Noob w Fallout 3
- Nie umie wyjść z krypty.
- Gdy już wyjdzie, nie trafia do Megatony.
- Wbiega w promieniowanie.
- Nie zbiera stimpak'ów i Rad-X'ów.
- Nie umie wyjąć broni...
- ...a gdy jednak mu się to uda, to nie potrafi jej schować.
- Ginie w walce z radrakanami.
- Nie umie korzystać z systemu VATS.
- Nie zmienia broni.
- Zbiera przedwojenne pieniądze i spamuje na forum „Cz3mU Ni3 m0g3 nIc kUpIC!!!!??!?!?!?!?!?!?1/1/!!??!1”.
- Nie otwiera zamków.
- Nie hakuje komputerów.
- Zabija postacie z głównego wątku i dziwi się, że fabuła nie idzie do przodu.
- Gubi się w Dużym Mieście.
- Nie korzysta z szybkiej podróży.
- Detonuje bombę w Megatonie i dziwi się, że traci karmę.
- Jeśli umie ją zdetonować.
- Nie wie jak nauczyć się zakładać Pancerz Wspomagany.
- Znajduje UFO i spamuje na forum jakim to jest wielkim odkrywcą.
- Zbiera wszystkie śmieci i myśli, że wolne chodzenie to błąd w grze.
- Strzela z wiatrówki.
- Supermutanty atakuje kijem bejsbolowym.
- Nie umie wejść do ruin Waszyngtonu.
- Nie zbiera towarzyszy.
- Gdy umiera, twierdzi, że to błąd gry.