Poradnik:Jak zrobić grę komputerową i się nie zmęczyć: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono poprzednią wersję, jej autor to Artur21. Autor wycofanej wersji to 217.113.230.120.)
M (Poprawki)
Linia 10: Linia 10:
# Parę domków, droga i okoliczna Biedronka.
# Parę domków, droga i okoliczna Biedronka.
# Myślisz nad potworami.
# Myślisz nad potworami.
# Robisz jednego 200 razy na zasadzie ''kopiuj+wklej'' i zmieniasz wygląd każdej kopii.
# Robisz jednego 200 razy na zasadzie ''kopiuj-wklej'' i zmieniasz wygląd każdej kopii.
# Myślisz nad nazwą potworów.
# Myślisz nad nazwą potworów.
# Może '',,Wymiotny władca żułci"''?
# Może ''„Wymiotny władca żułci”''?
# Myślisz nad [[interface]]m.
# Myślisz nad [[interface]]m.
# Robisz taki, aby załapali go grający od roku.
# Robisz taki, aby załapali go grający od roku.
Linia 28: Linia 28:
# Pisząc ten artykuł uświadamiasz sobie, że nie jest aż tak śmieszny.
# Pisząc ten artykuł uświadamiasz sobie, że nie jest aż tak śmieszny.
# Idziesz zmieszać wodór z kobaltem.
# Idziesz zmieszać wodór z kobaltem.
# A może [[wodzionka|wodzionki]]???Nie nie, musisz przecież przeczytać następny punkt.
# A może [[wodzionka|wodzionki]]??? Nie nie, musisz przecież przeczytać następny punkt.
# Idziesz grać w [[Tibia|Tibię]] i po odmóżdżeniu napada cię ochota na stworzenie gry. Tylko jakiej?
# Idziesz grać w [[Tibia|Tibię]] i po odmóżdżeniu napada cię ochota na stworzenie gry. Tylko jakiej?


Linia 34: Linia 34:
* [[Poradnik:Jak stworzyć dobrą grę|Jak stworzyć dobrą grę]]
* [[Poradnik:Jak stworzyć dobrą grę|Jak stworzyć dobrą grę]]


{{stub|por|kat|Zrobić grę komputerową i się nie zmęczyć}}
{{Poradniki komputerowe}}
{{Poradniki komputerowe}}



Wersja z 10:52, 24 gru 2012

Jak zrobić grę komputerową i się nie zmęczyć – poradnik

  1. Myślisz nad typem gry.
  2. Robisz RPG.
  3. Myślisz nad fabułą.
  4. Robisz MMORPG, nikogo nie będzie obchodziła fabuła.
  5. Myślisz nad sposobem kreowania postaci.
  6. Robisz grafę tak beznadziejną, że możliwość pokolorowania bohatera to aż za dużo.
  7. Myślisz nad mapami.
  8. Parę domków, droga i okoliczna Biedronka.
  9. Myślisz nad potworami.
  10. Robisz jednego 200 razy na zasadzie kopiuj-wklej i zmieniasz wygląd każdej kopii.
  11. Myślisz nad nazwą potworów.
  12. Może „Wymiotny władca żułci”?
  13. Myślisz nad interfacem.
  14. Robisz taki, aby załapali go grający od roku.
  15. Myślisz nad servem.
  16. Po co?Gra jest tak beznadziejna, że można w nią grać na stronach Teletekstu.
  17. Myślisz nad nazwą.
  18. Bierzesz słownik anatomii po łacinie i szukasz jakiejś nazwy.
  19. Kość piszczelowa? Brzmi tak fajnie, że nikt nie będzie tego tłumaczył.
  20. Myślisz, jak by zarobić.
  21. Jeśli ktoś nie zapłacił za grę, to jest jak beznogi na bieżni.
  22. Dodajesz odmóżdżarkę.
  23. Wpuszczasz w neta.
  24. Czas zmienić tożsamość i wyjechać do Chin. Twoja gra spowodowała wylew trolli na forach internetowych.
  25. Rozważasz Japonię. Drugie pokémony powinny się nieźle sprzedać.
  26. Pisząc ten artykuł uświadamiasz sobie, że nie jest aż tak śmieszny.
  27. Idziesz zmieszać wodór z kobaltem.
  28. A może wodzionki??? Nie nie, musisz przecież przeczytać następny punkt.
  29. Idziesz grać w Tibię i po odmóżdżeniu napada cię ochota na stworzenie gry. Tylko jakiej?

Zobacz też

Szablon:Poradniki komputerowe