Trolejbus: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (redakcja, ale mam bardzo mieszane uczucia)
Linia 1: Linia 1:
[[grafika:Trolejbus.jpg|thumb|right|200px|Troll ej bus]]
'''Trolejbus''' (właść. troll ej bus, co w języku norweskich pigmejów oznacza "[[Twoja Stara]]") - pojazd kołowo-elektryczno-niewiadomoco, ponury żart historii, okrutna mutacja na temat [[autobus|autobusu]].
'''Trolejbus''' (właśc. ''troll ej bus'', co w języku norweskich pigmejów oznacza ''[[Twoja Stara|Twoją Starą]]'') pojazd kołowo-elektryczno-niewiadomoco, ponury żart historii, okrutna mutacja na temat [[autobus]]u.
Połączenie trolla i (auto)busa dające w rezultacie mieszanke ochydną i powodującą [[wymioty|wymioty]], skurcze mięśni pośladkowych i gwałtowną utratę melaniny.
Połączenie trolla i (auto)busa, dające w rezultacie mieszankę ohydną i powodującą [[wymioty]], skurcze mięśni pośladkowych i gwałtowną utratę [[melanina|melaniny]].




[[grafika:Trolejbus.jpg|thumb|right|Troll ej bus]]
== Wygląd ==
== Wygląd ==
Z wyglądu trolejbus jest niepodony zupełnie do niczego. Wyróżniającą cechą są wielkie [[ucho|uszy]] trolla (jednego z elementów
Z wyglądu trolejbus jest niepodony zupełnie do niczego. Wyróżniającą cechą są wielkie [[ucho|uszy]] trolla (jednego z elementów troll ej busu), które odbierają z przewodów trakcyjnych prąd elektryczny, a oporność tych uszu jest całkowitym zaprzeczeniem prawa Ohma i wynosi pomnożony przez 4 pierwiastek kwadratowy potęgi liczby 7,687, której wykładnikiem jest wielkość stopy żony [[szofer|kierowcy]] (oznaczana jako S).
troll ej busu), które odbierają z przewodów trakcyjnych prąd elektryczny, a oporność tych uszu jest całkowitym zaprzeczeniem prawa Ohma i wynosi pomnożony przez 4 pierwiastek kwadratowy potęgi liczby 7,687, której wykładnikiem jest wielkość stopy żony kierowcy (oznaczana jako S).


== Historia ==
Pierwszy trolejbus został zbudowany w [[1429]] roku przez [[Joanna d'Arc|Joannę d'Arc]]. Legenda mówi, że Joanna miała sen, w którym ujrzała tę koszmarę – ''wklęsły bebzon, straszne nogi i krogulcze miał paznokcie (nie tipsy!)''. Wraz ze słynnym florenckim konstruktorem, malarzem i sprzedawcą ściereczek [[Vileda]] [[Leonardo di Caprio|Leonardo di Caprio]], podjęła się skonstruowania tej bestyjalnej maszyny. Zajęło im to 3 dni i 3 noce oraz [[4 wesela i pogrzeb]], a kosztowało 12 jenów holenderskich (po średnim kursie 1 JH = 0,44 funta indyjskiego). Pierwszym odważnym pasażerem był [[Pan Witek|Pan Mietek z Atlantydy]] – dzielny kowboj, który wraz ze swą gitarą mężnie przejechał
z [[Górczyn (Poznań)|Górczyn]]a na [[Junikowo]] (pierwsza trasa trolejbusu, utworzona wraz z pojazdem). Dziś wszystkie 8 linii trolejbusu prosperuje wspaniale i cieszy się wielkim zainteresowaniem turystów z [[Japonii|Japonii]].


[[Kategoria:Komunikacja miejska]]

== Historia ==
Pierwszy trolejbus został zbudowany w 1227 roku przez [[Paris Hilton|Paris Hilton]]. Legenda mówi, że Paris
miała sen, w którym ujrzała tę koszmarę - "wklęsły bebzon, straszne nogi i krogulcze miał paznokcie (nie tipsy!)".
Wraz ze słynnym florenckim konstruktorem, malarzem i sprzedawcą ściereczek Vileda - [[Leonardo di Caprio|Leonardo di Caprio]] podjęła się skonstruowania tej bestyjalnej maszyny. Zajęło im to 3 dni i 3 noce oraz 4 wesela i pogrzeb, a kosztowało 12 jenów holenderskich (po średnim kursie - 1 JH = 0,44 funta indyjskiego). Pierwszym odważnym pasażerem
był [[Pan Mietek z Atlantydy|Pan Mietek z Atlantydy]] - dzielny kowboj, który wraz ze swą gitarą mężnie przejechał
z Górczyna na Junikowo (pierwsza trasa trolejbusu, utworzona wraz z pojazdem). Dziś wszystkie 8 linii trolejbusu prosperuje wspaniale i cieszy sie wielkim zainteresowaniem turystów z [[Japonii|Japonii]]

Wersja z 05:27, 8 sie 2006

Troll ej bus

Trolejbus (właśc. troll ej bus, co w języku norweskich pigmejów oznacza Twoją Starą) – pojazd kołowo-elektryczno-niewiadomoco, ponury żart historii, okrutna mutacja na temat autobusu. Połączenie trolla i (auto)busa, dające w rezultacie mieszankę ohydną i powodującą wymioty, skurcze mięśni pośladkowych i gwałtowną utratę melaniny.

Wygląd

Z wyglądu trolejbus jest niepodony zupełnie do niczego. Wyróżniającą cechą są wielkie uszy trolla (jednego z elementów troll ej busu), które odbierają z przewodów trakcyjnych prąd elektryczny, a oporność tych uszu jest całkowitym zaprzeczeniem prawa Ohma i wynosi pomnożony przez 4 pierwiastek kwadratowy potęgi liczby 7,687, której wykładnikiem jest wielkość stopy żony kierowcy (oznaczana jako S).

Historia

Pierwszy trolejbus został zbudowany w 1429 roku przez Joannę d'Arc. Legenda mówi, że Joanna miała sen, w którym ujrzała tę koszmarę – wklęsły bebzon, straszne nogi i krogulcze miał paznokcie (nie tipsy!). Wraz ze słynnym florenckim konstruktorem, malarzem i sprzedawcą ściereczek ViledaLeonardo di Caprio, podjęła się skonstruowania tej bestyjalnej maszyny. Zajęło im to 3 dni i 3 noce oraz 4 wesela i pogrzeb, a kosztowało 12 jenów holenderskich (po średnim kursie – 1 JH = 0,44 funta indyjskiego). Pierwszym odważnym pasażerem był Pan Mietek z Atlantydy – dzielny kowboj, który wraz ze swą gitarą mężnie przejechał z Górczyna na Junikowo (pierwsza trasa trolejbusu, utworzona wraz z pojazdem). Dziś wszystkie 8 linii trolejbusu prosperuje wspaniale i cieszy się wielkim zainteresowaniem turystów z Japonii.