Trolejbus: Różnice pomiędzy wersjami
M (redakcja, ale mam bardzo mieszane uczucia) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
⚫ | |||
'''Trolejbus''' ( |
'''Trolejbus''' (właśc. ''troll ej bus'', co w języku norweskich pigmejów oznacza ''[[Twoja Stara|Twoją Starą]]'') – pojazd kołowo-elektryczno-niewiadomoco, ponury żart historii, okrutna mutacja na temat [[autobus]]u. |
||
Połączenie trolla i (auto)busa dające w rezultacie |
Połączenie trolla i (auto)busa, dające w rezultacie mieszankę ohydną i powodującą [[wymioty]], skurcze mięśni pośladkowych i gwałtowną utratę [[melanina|melaniny]]. |
||
⚫ | |||
== Wygląd == |
== Wygląd == |
||
Z wyglądu trolejbus jest niepodony zupełnie do niczego. Wyróżniającą cechą są wielkie [[ucho|uszy]] trolla (jednego z elementów |
Z wyglądu trolejbus jest niepodony zupełnie do niczego. Wyróżniającą cechą są wielkie [[ucho|uszy]] trolla (jednego z elementów troll ej busu), które odbierają z przewodów trakcyjnych prąd elektryczny, a oporność tych uszu jest całkowitym zaprzeczeniem prawa Ohma i wynosi pomnożony przez 4 pierwiastek kwadratowy potęgi liczby 7,687, której wykładnikiem jest wielkość stopy żony [[szofer|kierowcy]] (oznaczana jako S). |
||
troll ej busu), które odbierają z przewodów trakcyjnych prąd elektryczny, a oporność tych uszu jest całkowitym zaprzeczeniem prawa Ohma i wynosi pomnożony przez 4 pierwiastek kwadratowy potęgi liczby 7,687, której wykładnikiem jest wielkość stopy żony kierowcy (oznaczana jako S). |
|||
⚫ | |||
⚫ | Pierwszy trolejbus został zbudowany w [[1429]] roku przez [[Joanna d'Arc|Joannę d'Arc]]. Legenda mówi, że Joanna miała sen, w którym ujrzała tę koszmarę – ''wklęsły bebzon, straszne nogi i krogulcze miał paznokcie (nie tipsy!)''. Wraz ze słynnym florenckim konstruktorem, malarzem i sprzedawcą ściereczek [[Vileda]] – [[Leonardo di Caprio|Leonardo di Caprio]], podjęła się skonstruowania tej bestyjalnej maszyny. Zajęło im to 3 dni i 3 noce oraz [[4 wesela i pogrzeb]], a kosztowało 12 jenów holenderskich (po średnim kursie – 1 JH = 0,44 funta indyjskiego). Pierwszym odważnym pasażerem był [[Pan Witek|Pan Mietek z Atlantydy]] – dzielny kowboj, który wraz ze swą gitarą mężnie przejechał |
||
⚫ | |||
[[Kategoria:Komunikacja miejska]] |
|||
⚫ | |||
Pierwszy trolejbus został zbudowany w 1227 roku przez [[Paris Hilton|Paris Hilton]]. Legenda mówi, że Paris |
|||
miała sen, w którym ujrzała tę koszmarę - "wklęsły bebzon, straszne nogi i krogulcze miał paznokcie (nie tipsy!)". |
|||
⚫ | Wraz ze słynnym florenckim konstruktorem, malarzem i sprzedawcą ściereczek Vileda |
||
był [[Pan Mietek z Atlantydy|Pan Mietek z Atlantydy]] - dzielny kowboj, który wraz ze swą gitarą mężnie przejechał |
|||
⚫ |
Wersja z 04:27, 8 sie 2006
Trolejbus (właśc. troll ej bus, co w języku norweskich pigmejów oznacza Twoją Starą) – pojazd kołowo-elektryczno-niewiadomoco, ponury żart historii, okrutna mutacja na temat autobusu. Połączenie trolla i (auto)busa, dające w rezultacie mieszankę ohydną i powodującą wymioty, skurcze mięśni pośladkowych i gwałtowną utratę melaniny.
Wygląd
Z wyglądu trolejbus jest niepodony zupełnie do niczego. Wyróżniającą cechą są wielkie uszy trolla (jednego z elementów troll ej busu), które odbierają z przewodów trakcyjnych prąd elektryczny, a oporność tych uszu jest całkowitym zaprzeczeniem prawa Ohma i wynosi pomnożony przez 4 pierwiastek kwadratowy potęgi liczby 7,687, której wykładnikiem jest wielkość stopy żony kierowcy (oznaczana jako S).
Historia
Pierwszy trolejbus został zbudowany w 1429 roku przez Joannę d'Arc. Legenda mówi, że Joanna miała sen, w którym ujrzała tę koszmarę – wklęsły bebzon, straszne nogi i krogulcze miał paznokcie (nie tipsy!). Wraz ze słynnym florenckim konstruktorem, malarzem i sprzedawcą ściereczek Vileda – Leonardo di Caprio, podjęła się skonstruowania tej bestyjalnej maszyny. Zajęło im to 3 dni i 3 noce oraz 4 wesela i pogrzeb, a kosztowało 12 jenów holenderskich (po średnim kursie – 1 JH = 0,44 funta indyjskiego). Pierwszym odważnym pasażerem był Pan Mietek z Atlantydy – dzielny kowboj, który wraz ze swą gitarą mężnie przejechał z Górczyna na Junikowo (pierwsza trasa trolejbusu, utworzona wraz z pojazdem). Dziś wszystkie 8 linii trolejbusu prosperuje wspaniale i cieszy się wielkim zainteresowaniem turystów z Japonii.