Trolejbus: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (redakcja, ale mam bardzo mieszane uczucia)
M
Linia 4: Linia 4:


== Wygląd ==
== Wygląd ==
Z wyglądu trolejbus jest niepodony zupełnie do niczego. Wyróżniającą cechą są wielkie [[ucho|uszy]] trolla (jednego z elementów troll ej busu), które odbierają z przewodów trakcyjnych prąd elektryczny, a oporność tych uszu jest całkowitym zaprzeczeniem prawa Ohma i wynosi pomnożony przez 4 pierwiastek kwadratowy potęgi liczby 7,687, której wykładnikiem jest wielkość stopy żony [[szofer|kierowcy]] (oznaczana jako S).
Z wyglądu trolejbus jest niepodobny zupełnie do niczego. Wyróżniającą cechą są wielkie [[ucho|uszy]] trolla (jednego z elementów troll ej busu), które odbierają z przewodów trakcyjnych prąd elektryczny, a oporność tych uszu jest całkowitym zaprzeczeniem prawa Ohma i wynosi pomnożony przez 4 pierwiastek kwadratowy potęgi liczby 7,687, której wykładnikiem jest wielkość stopy żony [[szofer|kierowcy]] (oznaczana jako S).


== Historia ==
== Historia ==

Wersja z 09:59, 8 sie 2006

Troll ej bus

Trolejbus (właśc. troll ej bus, co w języku norweskich pigmejów oznacza Twoją Starą) – pojazd kołowo-elektryczno-niewiadomoco, ponury żart historii, okrutna mutacja na temat autobusu. Połączenie trolla i (auto)busa, dające w rezultacie mieszankę ohydną i powodującą wymioty, skurcze mięśni pośladkowych i gwałtowną utratę melaniny.

Wygląd

Z wyglądu trolejbus jest niepodobny zupełnie do niczego. Wyróżniającą cechą są wielkie uszy trolla (jednego z elementów troll ej busu), które odbierają z przewodów trakcyjnych prąd elektryczny, a oporność tych uszu jest całkowitym zaprzeczeniem prawa Ohma i wynosi pomnożony przez 4 pierwiastek kwadratowy potęgi liczby 7,687, której wykładnikiem jest wielkość stopy żony kierowcy (oznaczana jako S).

Historia

Pierwszy trolejbus został zbudowany w 1429 roku przez Joannę d'Arc. Legenda mówi, że Joanna miała sen, w którym ujrzała tę koszmarę – wklęsły bebzon, straszne nogi i krogulcze miał paznokcie (nie tipsy!). Wraz ze słynnym florenckim konstruktorem, malarzem i sprzedawcą ściereczek ViledaLeonardo di Caprio, podjęła się skonstruowania tej bestyjalnej maszyny. Zajęło im to 3 dni i 3 noce oraz 4 wesela i pogrzeb, a kosztowało 12 jenów holenderskich (po średnim kursie – 1 JH = 0,44 funta indyjskiego). Pierwszym odważnym pasażerem był Pan Mietek z Atlantydy – dzielny kowboj, który wraz ze swą gitarą mężnie przejechał z Górczyna na Junikowo (pierwsza trasa trolejbusu, utworzona wraz z pojazdem). Dziś wszystkie 8 linii trolejbusu prosperuje wspaniale i cieszy się wielkim zainteresowaniem turystów z Japonii.