The Elder Scrolls: Arena: Różnice pomiędzy wersjami
(nowa strona) |
(Dokończenie artykułu Work in Progress) |
||
Linia 5: | Linia 5: | ||
Fabuła gry jest bardzo prosta: Zły, niedobry <s>[[Adolf Hitler|Führer]]</s> Czarnoksiężnik porywa <s>[[Józef Stalin|Towarzysza Stalina]]</s> Cesarza i sam obejmuje dowództwo w <s>[[Związek Socjalistycznych Republik Radzieckich|ZSRR]]</s> Cesarstwie. Oczywiście, ktoś musi wtykać nos w nie swoje sprawy i obudzić naszego bohatera w <s>[[Łagier|Łagrze]]</s> Więzieniu oraz kazać nam odzyskać naszego władcę. Nasz bohater, wkurzony na cały świat że został obudzony, znajduje na swojej pryczy rubinowy klucz który pasuje do drzwi. Niestety naszego bohatera atakują szczury, gobliny i <s>[[Komunista|Komuchy]]</s> strażnicy. Szczęśliwym trafem udaje nam się dotrzeć do drzwi, i uciec z więzienia. |
Fabuła gry jest bardzo prosta: Zły, niedobry <s>[[Adolf Hitler|Führer]]</s> Czarnoksiężnik porywa <s>[[Józef Stalin|Towarzysza Stalina]]</s> Cesarza i sam obejmuje dowództwo w <s>[[Związek Socjalistycznych Republik Radzieckich|ZSRR]]</s> Cesarstwie. Oczywiście, ktoś musi wtykać nos w nie swoje sprawy i obudzić naszego bohatera w <s>[[Łagier|Łagrze]]</s> Więzieniu oraz kazać nam odzyskać naszego władcę. Nasz bohater, wkurzony na cały świat że został obudzony, znajduje na swojej pryczy rubinowy klucz który pasuje do drzwi. Niestety naszego bohatera atakują szczury, gobliny i <s>[[Komunista|Komuchy]]</s> strażnicy. Szczęśliwym trafem udaje nam się dotrzeć do drzwi, i uciec z więzienia. |
||
[[Plik:JumpGate.jpg|300px|right|thumb|Brama więźienna]] |
[[Plik:JumpGate.jpg|300px|right|thumb|Brama więźienna]] |
||
Pojawiamy się w prowincji <s>Radzieckiej</s> z której pochodzimy i możemy robić co tylko zechcemy, ale najlepiej udać się do karczmy i kupić pokój<ref>Bez kupienia pokoju nie mamy się gdzie wyspać a spanie na ziemi w kartonie jest zabronione (Biedni bezdomni)</ref> |
Pojawiamy się w prowincji <s>Radzieckiej</s> z której pochodzimy i możemy robić co tylko zechcemy, ale najlepiej udać się do karczmy i kupić pokój<ref>Bez kupienia pokoju nie mamy się gdzie wyspać a spanie na ziemi w kartonie jest zabronione (Biedni bezdomni)</ref> a następnie zasnąć. Zn<wu jednak odwiedzi nas <s>Gestapowiec</s> duch i każe nam odzyskać jego laskę do podpierania. Musimy więc latać po całym świecie, i zabijać wszystkie potwory jakie tylko znajdziemy oraz, co najważniejsze, znaleźć kawałki laski naszego kolegi. Kiedy je znajdziemy uruchomi nam się cut-scenka i zobaczymy jak <s>[[Adolf Hitler|Adolf]]</s> Czarnoksiężnik umiera i <s>[[Józef Stalin|Stalin]]</s> Cesarz zostaje uwolniony! |
||
== Postacie == |
|||
-Ty - Bochater wybrany przez Ri'i Silmane (Ktokolwiek to jest)<br /> |
|||
-Ri'i Silmane - Jakiś duch który bawi się w komucha<br /> |
|||
-Jagar Tharn - zły czarnoksiężnik; Führer<br /> |
|||
-Uriel Septim VII - dziad będzie nam towarzyszył do IV części serii, porwany cesarz; Stalin<br /> |
|||
== Rasy == |
|||
-Wysokie elfy - Altmerowie, są wysocy i nie lubią komunistów. Chodzą w sukienkach i bawią się w Hokus-pokus<br /> |
|||
-Leślne elfy - Bosmerowie, są niscy i lubią łuki<br /> |
|||
-Bretoni - Są z Wysokiej Skały i lubią magię<br /> |
|||
-Orkowie - Niegrywalni ale pochodzą z Orisirum, o dziwo to elfy.<br /> |
|||
-Cesarscy - Też niegrywalni, komuchy<br /> |
|||
-Mroczne Elfy - Pochodzą z [[The Elder Scrolls III: Morrowind|Morrowind]] i nie lubią obcych<br /> |
|||
-Nordowie - lubią ciężkie topory i nie lubią magii. Pochodzą ze [[The Elder Scrolls V: Skyrim|Skyrim]]<br /> |
|||
Wersja z 18:22, 10 mar 2014
The Elder Scrolls I: Arena - pierwsza część słynnej serii Zwoje dziada The Elder Scrolls, firmy Bethesda.
Fabuła
Fabuła gry jest bardzo prosta: Zły, niedobry Führer Czarnoksiężnik porywa Towarzysza Stalina Cesarza i sam obejmuje dowództwo w ZSRR Cesarstwie. Oczywiście, ktoś musi wtykać nos w nie swoje sprawy i obudzić naszego bohatera w Łagrze Więzieniu oraz kazać nam odzyskać naszego władcę. Nasz bohater, wkurzony na cały świat że został obudzony, znajduje na swojej pryczy rubinowy klucz który pasuje do drzwi. Niestety naszego bohatera atakują szczury, gobliny i Komuchy strażnicy. Szczęśliwym trafem udaje nam się dotrzeć do drzwi, i uciec z więzienia.
Pojawiamy się w prowincji Radzieckiej z której pochodzimy i możemy robić co tylko zechcemy, ale najlepiej udać się do karczmy i kupić pokój[1] a następnie zasnąć. Zn<wu jednak odwiedzi nas Gestapowiec duch i każe nam odzyskać jego laskę do podpierania. Musimy więc latać po całym świecie, i zabijać wszystkie potwory jakie tylko znajdziemy oraz, co najważniejsze, znaleźć kawałki laski naszego kolegi. Kiedy je znajdziemy uruchomi nam się cut-scenka i zobaczymy jak Adolf Czarnoksiężnik umiera i Stalin Cesarz zostaje uwolniony!
Postacie
-Ty - Bochater wybrany przez Ri'i Silmane (Ktokolwiek to jest)
-Ri'i Silmane - Jakiś duch który bawi się w komucha
-Jagar Tharn - zły czarnoksiężnik; Führer
-Uriel Septim VII - dziad będzie nam towarzyszył do IV części serii, porwany cesarz; Stalin
Rasy
-Wysokie elfy - Altmerowie, są wysocy i nie lubią komunistów. Chodzą w sukienkach i bawią się w Hokus-pokus
-Leślne elfy - Bosmerowie, są niscy i lubią łuki
-Bretoni - Są z Wysokiej Skały i lubią magię
-Orkowie - Niegrywalni ale pochodzą z Orisirum, o dziwo to elfy.
-Cesarscy - Też niegrywalni, komuchy
-Mroczne Elfy - Pochodzą z Morrowind i nie lubią obcych
-Nordowie - lubią ciężkie topory i nie lubią magii. Pochodzą ze Skyrim
Przypisy
- ↑ Bez kupienia pokoju nie mamy się gdzie wyspać a spanie na ziemi w kartonie jest zabronione (Biedni bezdomni)