The Elder Scrolls: Arena: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(Dokończenie artykułu Work in Progress)
M (red.)
Linia 1: Linia 1:
[[Plik:menu.png|250px|right|thumb|Przepiękne Menu Gry]] '''The Elder Scrolls I: Arena''' - pierwsza część słynnej serii <s>Zwoje dziada</s> The Elder Scrolls, firmy Bethesda.
[[Plik:menu.png|250px|right|thumb|Przepiękne Menu Gry]]
{{t}}pierwsza część słynnej serii <s>Zwoje dziada</s> The Elder Scrolls, firmy Bethesda.



== Fabuła ==
== Fabuła ==
Fabuła gry jest bardzo prosta: Zły, niedobry <s>[[Adolf Hitler|Führer]]</s> Czarnoksiężnik porywa <s>[[Józef Stalin|Towarzysza Stalina]]</s> Cesarza i sam obejmuje dowództwo w <s>[[Związek Socjalistycznych Republik Radzieckich|ZSRR]]</s> Cesarstwie. Oczywiście, ktoś musi wtykać nos w nie swoje sprawy i obudzić naszego bohatera w <s>[[Łagier|Łagrze]]</s> Więzieniu oraz kazać nam odzyskać naszego władcę. Nasz bohater, wkurzony na cały świat że został obudzony, znajduje na swojej pryczy rubinowy klucz który pasuje do drzwi. Niestety naszego bohatera atakują szczury, gobliny i <s>[[Komunista|Komuchy]]</s> strażnicy. Szczęśliwym trafem udaje nam się dotrzeć do drzwi, i uciec z więzienia.
Zły, niedobry [[Mag|Führer]] porywa [[Cesarz|Towarzysza Stalina]] i sam obejmuje dowództwo w [[Cesarstwo Tamriel|ZSRR]]. Oczywiście, ktoś musi wtykać nos w nie swoje sprawy i obudzić naszego bohatera w [[więzienie|łagrze]] oraz kazać nam odzyskać naszego władcę. Nasz bohater, wkurzony na cały świat że został obudzony, znajduje na swojej pryczy rubinowy klucz który pasuje do drzwi. Niestety naszego bohatera atakują szczury, gobliny i [[strażnik|komuchy]]. Szczęśliwym trafem udaje nam się dotrzeć do drzwi, i uciec z więzienia.

[[Plik:JumpGate.jpg|300px|right|thumb|Brama więźienna]]
Pojawiamy się w prowincji <s>Radzieckiej</s> z której pochodzimy i możemy robić co tylko zechcemy, ale najlepiej udać się do karczmy i kupić pokój<ref>Bez kupienia pokoju nie mamy się gdzie wyspać a spanie na ziemi w kartonie jest zabronione (Biedni bezdomni)</ref> a następnie zasnąć. Zn<wu jednak odwiedzi nas <s>Gestapowiec</s> duch i każe nam odzyskać jego laskę do podpierania. Musimy więc latać po całym świecie, i zabijać wszystkie potwory jakie tylko znajdziemy oraz, co najważniejsze, znaleźć kawałki laski naszego kolegi. Kiedy je znajdziemy uruchomi nam się cut-scenka i zobaczymy jak <s>[[Adolf Hitler|Adolf]]</s> Czarnoksiężnik umiera i <s>[[Józef Stalin|Stalin]]</s> Cesarz zostaje uwolniony!
Pojawiamy się w prowincji, z której pochodzimy i możemy robić co tylko zechcemy, ale najlepiej udać się do karczmy i kupić pokój<ref>Bez kupienia pokoju nie mamy się gdzie wyspać a spanie na ziemi w kartonie jest zabronione. Biedni bezdomni...</ref>,a następnie zasnąć. Znowu jednak odwiedzi nas duch i każe nam odzyskać jego laskę do podpierania. Musimy więc latać po całym świecie, i zabijać wszystkie potwory jakie tylko znajdziemy oraz, co najważniejsze, znaleźć kawałki laski naszego kolegi. Kiedy je znajdziemy uruchomi nam się cut-scenka i zobaczymy jak Hitler umiera i Stalin zostaje uwolniony!


== Postacie ==
== Postacie ==
-Ty - Bochater wybrany przez Ri'i Silmane (Ktokolwiek to jest)<br />
*{{t|Ty}}bohater wybrany przez Ri'i Silmane, ktokolwiek to jest.
-Ri'i Silmane - Jakiś duch który bawi się w komucha<br />
*{{t|Ri'i Silmane}}jakiś duch, który bawi się w komucha.
-Jagar Tharn - zły czarnoksiężnik; Führer<br />
*{{t|Jagar Tharn}}zły czarnoksiężnik, Führer.
-Uriel Septim VII - dziad będzie nam towarzyszył do IV części serii, porwany cesarz; Stalin<br />
*{{t|Uriel Septim VII}}dziad będzie nam towarzyszył do IV części serii, porwany cesarz; Stalin.



== Rasy ==
== Rasy ==
[[Plik:JumpGate.jpg|300px|right|thumb|Brama więzienna]]
-Wysokie elfy - Altmerowie, są wysocy i nie lubią komunistów. Chodzą w sukienkach i bawią się w Hokus-pokus<br />
*{{t|Wysokie elfy|Altmerowie}}są wysocy i nie lubią komunistów. Chodzą w sukienkach i bawią się w Hokus-pokus.
-Leślne elfy - Bosmerowie, są niscy i lubią łuki<br />
*{{t|Leślne elfy|Bosmerowi}}są niscy i lubią łuki.
-Bretoni - Są z Wysokiej Skały i lubią magię<br />
*{{t|Bretoni}}są z Wysokiej Skały i lubią magię.
-Orkowie - Niegrywalni ale pochodzą z Orisirum, o dziwo to elfy.<br />
*{{t|Orkowie}}niegrywalni ale pochodzą z Orisirum, o dziwo to elfy.
-Cesarscy - Też niegrywalni, komuchy<br />
*{{t|Cesarscy}}też niegrywalni, komuchy.
-Mroczne Elfy - Pochodzą z [[The Elder Scrolls III: Morrowind|Morrowind]] i nie lubią obcych<br />
*{{t|Mroczne Elfy|Dunmerowie}}pochodzą z [[The Elder Scrolls III: Morrowind|Morrowind]] i nie lubią obcych.
-Nordowie - lubią ciężkie topory i nie lubią magii. Pochodzą ze [[The Elder Scrolls V: Skyrim|Skyrim]]<br />
*{{t|Nordowie}}lubią ciężkie topory i nie lubią magii. Pochodzą ze [[The Elder Scrolls V: Skyrim|Skyrim]].


{{przypisy}}


[[Kategoria:Komputerowe gry fabularne]]
{{przypisy}}

Wersja z 20:14, 10 mar 2014

Przepiękne Menu Gry

Szablon:Tpierwsza część słynnej serii Zwoje dziada The Elder Scrolls, firmy Bethesda.

Fabuła

Zły, niedobry Führer porywa Towarzysza Stalina i sam obejmuje dowództwo w ZSRR. Oczywiście, ktoś musi wtykać nos w nie swoje sprawy i obudzić naszego bohatera w łagrze oraz kazać nam odzyskać naszego władcę. Nasz bohater, wkurzony na cały świat że został obudzony, znajduje na swojej pryczy rubinowy klucz który pasuje do drzwi. Niestety naszego bohatera atakują szczury, gobliny i komuchy. Szczęśliwym trafem udaje nam się dotrzeć do drzwi, i uciec z więzienia.

Pojawiamy się w prowincji, z której pochodzimy i możemy robić co tylko zechcemy, ale najlepiej udać się do karczmy i kupić pokój[1],a następnie zasnąć. Znowu jednak odwiedzi nas duch i każe nam odzyskać jego laskę do podpierania. Musimy więc latać po całym świecie, i zabijać wszystkie potwory jakie tylko znajdziemy oraz, co najważniejsze, znaleźć kawałki laski naszego kolegi. Kiedy je znajdziemy uruchomi nam się cut-scenka i zobaczymy jak Hitler umiera i Stalin zostaje uwolniony!

Postacie

Rasy

Brama więzienna

Przypisy

  1. Bez kupienia pokoju nie mamy się gdzie wyspać a spanie na ziemi w kartonie jest zabronione. Biedni bezdomni...