Użytkownik:Xmcm/brudnopis: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M
Znacznik: edytor źródłowy
Znaczniki: skórka mobilna edytor źródłowy
Linia 19: Linia 19:
* Taran – maszyna oblężnicza posiadająca większe IQ niż pikinierzy. Potrafi zniszczyć każdy mur i co się podwinie.
* Taran – maszyna oblężnicza posiadająca większe IQ niż pikinierzy. Potrafi zniszczyć każdy mur i co się podwinie.
* Katapulta – potężny wynalazek potrafiący zmiesić (i zamiesić) twoje budynki z poziomu 15 do poziomu 1.
* Katapulta – potężny wynalazek potrafiący zmiesić (i zamiesić) twoje budynki z poziomu 15 do poziomu 1.
* Trebusz – kolejna machina wojenna. Coś jak katapulta, ale inne. Niszczy inne maszyny oblężnicze (jeśli są użyte w ''defie''). Licencja na jej produkcje od Krzyżaków, kiedy damy im lokum w komyturi.
* Trebusz – kolejna machina wojenna. Coś jak katapulta, ale inne. Niszczy inne maszyny oblężnicze (jeśli są użyte w ''defie''). Licencja na jej produkcje otrzymamy od Krzyżaków, kiedy damy im lokum w komyturi.
* Rycerz – typowy złomiarz. Zbiera jakieś graty typu ''ogień olimpijski''. Gościu ma posąg zanim się go w ogóle zwerbuje.
* Rycerz – typowy złomiarz. Zbiera jakieś graty typu ''ogień olimpijski''. Gościu ma posąg zanim się go w ogóle zwerbuje.
* Berserker – ziomal templariuszy (<del>czyli iluminatów</del>).
* Berserker – ziomal templariuszy <del>czyli masonów</del>. Będziemy mogli go szkolić gdy zamiast krzyżaków wybierzemy templariuszy <del>czyli masoneria</del> do pomieszkiwania w komyturnie.
*Szlachta –



Wersja z 07:10, 25 sie 2015

Szablon:Xmcm/GPS

Jak wystąpił błąd w tym czymś poniżej ↓↓↓ to go popraw.

Plemiona 2 (Trible War 2) – gra przeglądarkowa, następca klasycznych plemion. Znów wcielamy się w władcę jakiegoś zadupia, gdzie wszystko buduje się z gliny, drewna i metalu. Mechanika gry jest niezwykle prosta, jak dla trzylatka. Gra posiada piękną grafikę (z painta), animacje (z flasha) i grywalność (z dBlad.pngy).

Jednostki

W grze nie zmieniono jednostek, dodano natomiast nowe.

  • Pikinier – najsłabsza jednostka w grze. Wyposażona tylko w ostry kijek do nabicia odciętych głów wrogów bądź kiełbasek na ognisko.
  • Miecznik – piechur wyposażony w przyduży nóż kuchenny. Idealny do szatkowania wrogów na sałatki.
  • Topornik – pan drwal wynajęty za pół litra. Swoich zdolności w walce nabył, gdy podczas pracy w lesie musiał uporać się z pewnym wkurzonym dzikiem.
  • Łucznik – klasa wyposażona w kij z gumką recepturką przywiązaną na końcach. Strzela jakby był najSłuchacz jedynego słusznego radia ocenzurował ten niegodny fragmenty jak szpak, a jak trafi to najczęściej w swojego.
  • Lekki kawalerzysta – kawaler ważący nie więcej niż 80 kg i potrafiący przenieść tyle samo ile waży. Oczywiście jeździ na koniu.
  • Łucznik na koniu – tak jak normalny, tyle że na koniu.
  • Ciężki kawalerzysta – kolejny kawaler. Cholernie wolny. Przydatny podczas obrony zapasów taniego wina. Za jego ekwipunek wojenny można dostać niezłą sumkę na szrocie.
  • Taran – maszyna oblężnicza posiadająca większe IQ niż pikinierzy. Potrafi zniszczyć każdy mur i co się podwinie.
  • Katapulta – potężny wynalazek potrafiący zmiesić (i zamiesić) twoje budynki z poziomu 15 do poziomu 1.
  • Trebusz – kolejna machina wojenna. Coś jak katapulta, ale inne. Niszczy inne maszyny oblężnicze (jeśli są użyte w defie). Licencja na jej produkcje otrzymamy od Krzyżaków, kiedy damy im lokum w komyturi.
  • Rycerz – typowy złomiarz. Zbiera jakieś graty typu ogień olimpijski. Gościu ma posąg zanim się go w ogóle zwerbuje.
  • Berserker – ziomal templariuszy czyli masonów. Będziemy mogli go szkolić gdy zamiast krzyżaków wybierzemy templariuszy czyli masoneria do pomieszkiwania w komyturnie.
  • Szlachta –


Kolko.png