Pismo: Różnice pomiędzy wersjami
Ostrzyciel (dyskusja • edycje) M (bez sensu ten zobacz też, co tu za burdel narobiłeś) |
|||
Linia 5: | Linia 5: | ||
Podstawową właściwością jest tendencja do namnażania się. Z tej racji powstają coraz nowe sposoby magazynowania pisma, dzięki czemu nie korzystamy dziś już z glinianych tabliczek, a z komputerów. |
Podstawową właściwością jest tendencja do namnażania się. Z tej racji powstają coraz nowe sposoby magazynowania pisma, dzięki czemu nie korzystamy dziś już z glinianych tabliczek, a z komputerów. |
||
Znanym sposobem walki z nadmiarem słowa pisanego są wypadki, awarie i katastrofy. Jako przykład podać można pożar [[ |
Znanym sposobem walki z nadmiarem słowa pisanego są wypadki, awarie i katastrofy. Jako przykład podać można pożar [[Bibliotka Aleksandryjska|Biblioteki Aleksandryjskiej]] i popularne dziś zawieszanie się komputerów. |
||
Kolejną właściwością słowa pisanego jest nieprzewidziana dematerializacja w najmniej spodziewanym momencie. Przykładem jest zanikanie prawa jazdy w obecności policjanta lub znikanie wypracowań w obecności nauczyciela. |
Kolejną właściwością słowa pisanego jest nieprzewidziana dematerializacja w najmniej spodziewanym momencie. Przykładem jest zanikanie prawa jazdy w obecności policjanta lub znikanie wypracowań w obecności nauczyciela. |
Wersja z 20:23, 12 lut 2020
A co to jest?
- Analfabeta o piśmie
Pismo – to, co człowiek tworzy, gdy nie wie, co lub jak powiedzieć.
Właściwości
Podstawową właściwością jest tendencja do namnażania się. Z tej racji powstają coraz nowe sposoby magazynowania pisma, dzięki czemu nie korzystamy dziś już z glinianych tabliczek, a z komputerów.
Znanym sposobem walki z nadmiarem słowa pisanego są wypadki, awarie i katastrofy. Jako przykład podać można pożar Biblioteki Aleksandryjskiej i popularne dziś zawieszanie się komputerów.
Kolejną właściwością słowa pisanego jest nieprzewidziana dematerializacja w najmniej spodziewanym momencie. Przykładem jest zanikanie prawa jazdy w obecności policjanta lub znikanie wypracowań w obecności nauczyciela.
W przypadku niektórych osób pismo może być wykorzystane jako szyfr, który tylko dana osoba może odszyfrować.
To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny językoznawstwa. Jeśli nie jesteś Ruskiem z bazaru – rozbuduj go.