Studia (MMORPG): Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Ostrzyciel (dyskusja • edycje) (borze ale głupie) |
Ostrzyciel (dyskusja • edycje) M |
||
Linia 18: | Linia 18: | ||
* '''Torba na laptopa''' (student informatyki) – +20 do obrony, +4 do wagi ekwipunku. Ekstremalnie skuteczny w obronie przed płcią przeciwną. |
* '''Torba na laptopa''' (student informatyki) – +20 do obrony, +4 do wagi ekwipunku. Ekstremalnie skuteczny w obronie przed płcią przeciwną. |
||
** Skill specjalny: wyjęcie laptopa. Student zakłada obóz, w którym regeneruje manę patrząc w ekran. |
** Skill specjalny: wyjęcie laptopa. Student zakłada obóz, w którym regeneruje manę patrząc w ekran. |
||
* '''Fartuch laboratoryjny''' (student chemii) – +30 do obrony (+35 jeśli jest brudny). Niezbędny ekwipunek do palenia petów pod wydziałem podczas przerwy między laborkami. |
|||
** Skill specjalny: dodatkowa ochrona przed zimnem, pozwala przemieścić się między budynkami bez zakładania kurtki. |
|||
* '''Teczka na rysunki''' (student architektury, ASP) – +50 do obrony, -5 do mobilności. Pozwala atakować przeciwnika kantem teczki. |
* '''Teczka na rysunki''' (student architektury, ASP) – +50 do obrony, -5 do mobilności. Pozwala atakować przeciwnika kantem teczki. |
||
** Skill specjalny: teczka stosowana jako parasol daje tymczasową 100% ochronę przed magią wody. |
** Skill specjalny: teczka stosowana jako parasol daje tymczasową 100% ochronę przed magią wody. |
Wersja z 13:08, 31 paź 2021
erpegowa teoria studiów
Levele
- pierszoroczni itd.
Przeciwnicy
- Cieć – zazwyczaj niegroźny, atakuje losowo. Rzuca spella spowolnienie oraz odzież wierzchnia do szatni (-10 do armora).
- Pani z dziekanatu – najwyżej postawiona w hierarchii osoba na uczelni. Może summonować każdego innego przeciwnika (z rektorem włącznie). Oprócz tego rzuca spella piorunujący wzrok, który tymczasowo ogłusza ofiarę.
- Dziekan – boss z którym należy się zmierzyć na koniec każdego semestru. Broń: linijka i długopis do skreślania studentów z listy, bierze na hita każdego przeciwnika, niezależnie od armora. Po złożeniu mu ofiary z dokumentów może udzielić błogosławieństwa dziekanka.
- Doktorant – wyjątkowo złośliwy i nieprzewidywalny, czai się w czeluściach laboratorium i atakuje przez uwalenie laborków albo sprawka. Atak specjalny: wejściówka.
- Młody doktor
- Profesor nadzwyczajny
- Profesor bardzo zwyczajny – zdolność pasywna: usypianie w promieniu 5 metrów. Rzuca potężnego spella wykład, który może uśpić do 400 przeciwników jednocześnie. Posługuje się najstraszniejszym itemem: pięćsetstronicowy skrypt do przedmiotu mojego skromnego autorstwa.
Armor
- Clipboard z pytaniami (student socjologii, psychologii) – +10 do obrony. Nieskuteczny przeciwko magii wody.
- Skill specjalny: odstraszanie ludzi na ulicy. Zwiększa dystans społeczny średnio o 2 metry.
- Torba na laptopa (student informatyki) – +20 do obrony, +4 do wagi ekwipunku. Ekstremalnie skuteczny w obronie przed płcią przeciwną.
- Skill specjalny: wyjęcie laptopa. Student zakłada obóz, w którym regeneruje manę patrząc w ekran.
- Fartuch laboratoryjny (student chemii) – +30 do obrony (+35 jeśli jest brudny). Niezbędny ekwipunek do palenia petów pod wydziałem podczas przerwy między laborkami.
- Skill specjalny: dodatkowa ochrona przed zimnem, pozwala przemieścić się między budynkami bez zakładania kurtki.
- Teczka na rysunki (student architektury, ASP) – +50 do obrony, -5 do mobilności. Pozwala atakować przeciwnika kantem teczki.
- Skill specjalny: teczka stosowana jako parasol daje tymczasową 100% ochronę przed magią wody.
Itemy
- Legitymacja
- Piwo – podstawowy item regenerujący HP, ale zmniejszający manę.
- Kawa – tymczasowo zwiększa manę i szybkość zadawania ciosów.
- Sprawko od starszego roku – zwiększa szanse na zaliczenie laborków o 50%.