Call of Duty: Różnice pomiędzy wersjami
(Poprawka definicjii) |
M (dored.) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
'''Call of Duty''' (czyt. ''Kol of djuty'' lub bardziej stanozjednoczońsko: ''kołlo djudi'') – gra komputerowa, w wolnym tłumaczeniu oznacza ''rozmowę telefoniczną opłaty celnej''. Głównym zadaniem w grze jest, [[jak sama nazwa wskazuje]], celowanie przeplatane dialogami opłacane częstą utratą życia. Fabuła gry osadzona jest w realiach [[II wojna światowa|drugiej wojny światowej]] i przekonuje [[gracz]]y, że wojny są hałaśliwe i umiera się tylko na chwilę. Dodatkowo w przypadku odniesienia ran wystarczy znaleźć jedną z wielu [[apteczka|apteczek]] dziko rosnących na polach bitew i nadepnąć na nią, by [[rany]] się zagoiły. Grę cechuje wiele zastosowań dla |
'''Call of Duty''' (czyt. ''Kol of djuty'' lub bardziej stanozjednoczońsko: ''kołlo djudi'') – gra komputerowa, w wolnym tłumaczeniu oznacza ''rozmowę telefoniczną opłaty celnej''. Głównym zadaniem w grze jest, [[jak sama nazwa wskazuje]], celowanie przeplatane dialogami opłacane częstą utratą życia. Fabuła gry osadzona jest w realiach [[II wojna światowa|drugiej wojny światowej]] i przekonuje [[gracz]]y, że wojny są hałaśliwe i umiera się tylko na chwilę. Dodatkowo w przypadku odniesienia ran wystarczy znaleźć jedną z wielu [[apteczka|apteczek]] dziko rosnących na polach bitew i nadepnąć na nią, by [[rany]] się zagoiły. Grę cechuje wiele zastosowań dla [[Dzieci Neostrady|Dzieci Neostrady]]: szybka opcja reswampu (czyt. odradzania się), opcja rozmawiania (poprzez konsole) i zatruwania życia innym graczom poprzez zadawanie pytań oraz możliwość gry bez ograniczeń (grać można z każdym, na każdym serwerze można zajmować niepotrzebnie solta). |
||
[[Kategoria:Gry komputerowe]] |
[[Kategoria:Gry komputerowe]] |
Wersja z 00:02, 5 sty 2007
Call of Duty (czyt. Kol of djuty lub bardziej stanozjednoczońsko: kołlo djudi) – gra komputerowa, w wolnym tłumaczeniu oznacza rozmowę telefoniczną opłaty celnej. Głównym zadaniem w grze jest, jak sama nazwa wskazuje, celowanie przeplatane dialogami opłacane częstą utratą życia. Fabuła gry osadzona jest w realiach drugiej wojny światowej i przekonuje graczy, że wojny są hałaśliwe i umiera się tylko na chwilę. Dodatkowo w przypadku odniesienia ran wystarczy znaleźć jedną z wielu apteczek dziko rosnących na polach bitew i nadepnąć na nią, by rany się zagoiły. Grę cechuje wiele zastosowań dla Dzieci Neostrady: szybka opcja reswampu (czyt. odradzania się), opcja rozmawiania (poprzez konsole) i zatruwania życia innym graczom poprzez zadawanie pytań oraz możliwość gry bez ograniczeń (grać można z każdym, na każdym serwerze można zajmować niepotrzebnie solta).