Vitantonio Liuzzi: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (robot dodaje: it:Vitantonio Liuzzi) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
'''Vitantonio Liuzzi''' – ur. [[6]] [[sierpień|sierpnia]] [[1981]] we [[Włochy|Włoszech]], choć nie wiadomo, czy urodził się w [[Locorotondo]] czy w [[Castorama|Castoramie]], taka ta nazwa skomplikowana... Obecnie kierowca stajni [[Red Bull|czerwonego byka]] po włosku – czyli jego teamem jest [[Toro Rosso|Scuderia Toro Rosso]]. Znany z tego, że przed każdym GP wypija kilkanaście Red Bulli za dużo i dostaje skrzydeł. Konsekwencją tego jest to, że bardzo często w sezonie [[2007]] dosłownie wylatuje z toru. A jeśli już |
'''Vitantonio Liuzzi''' – ur. [[6]] [[sierpień|sierpnia]] [[1981]] we [[Włochy|Włoszech]], choć nie wiadomo, czy urodził się w [[Locorotondo]] czy w [[Castorama|Castoramie]], taka ta nazwa skomplikowana... Obecnie kierowca stajni [[Red Bull|czerwonego byka]] po włosku – czyli jego teamem jest [[Toro Rosso|Scuderia Toro Rosso]]. Znany z tego, że przed każdym GP wypija kilkanaście Red Bulli za dużo i dostaje skrzydeł. Konsekwencją tego jest to, że bardzo często w sezonie [[2007]] dosłownie wylatuje z toru. A jeśli już Tonio jedzie przyzwoicie, dobrze, lub nawet bardzo dobrze, jego [[bolid]] odmawia posłuszeństwa. Jak dotychczas, w 33 [[Formuła 1|GP Formuły 1]] zdobył aż dwa punkty. |
||
==Ciekawostki== |
==Ciekawostki== |
Wersja z 10:42, 23 sie 2007
Vitantonio Liuzzi – ur. 6 sierpnia 1981 we Włoszech, choć nie wiadomo, czy urodził się w Locorotondo czy w Castoramie, taka ta nazwa skomplikowana... Obecnie kierowca stajni czerwonego byka po włosku – czyli jego teamem jest Scuderia Toro Rosso. Znany z tego, że przed każdym GP wypija kilkanaście Red Bulli za dużo i dostaje skrzydeł. Konsekwencją tego jest to, że bardzo często w sezonie 2007 dosłownie wylatuje z toru. A jeśli już Tonio jedzie przyzwoicie, dobrze, lub nawet bardzo dobrze, jego bolid odmawia posłuszeństwa. Jak dotychczas, w 33 GP Formuły 1 zdobył aż dwa punkty.
Ciekawostki
- Vitantonio jest ciągle aktualnym mistrzem Formuły 3000, a więc wyścigów samochodzików na pedały. Wprawdzie mistrzem był w 2004 roku, ale od tej pory żaden kierowca nie odważył się odebrać pucharu wiedząc, że przyjdzie mu się zmierzyć na torze z wielkim Vitantonio Liuzzim.
- Vitantonio w czasie GP Niemiec na torze Hockenheim skończył wyścig na drugim okrążeniu. Mógł wpisać się do annałów Formuły 1, gdyż pomimo skrajnie niebezpiecznych warunków chciał, jak to mówili Mikołaj Sokół i Andrzej Borowczyk: zostać pierwszym kierowcą, który chciał staranować traktor do podnoszenia bolidów z pobocza. Niestety, żwir pokrzyżował jego ambitne plany wjechania do historii Formuły 1.