Rychwał: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Linia 2: Linia 2:
[[Powiat Koniński|powiecie konińskim]], siedziba [[Gmina Rychwał|Gminy Rychwał]].
[[Powiat Koniński|powiecie konińskim]], siedziba [[Gmina Rychwał|Gminy Rychwał]].


[[grafika:Rychwal earth.jpg|frame|Rychwał widziany z GoogleEarth i Ministerstwa Transportu]]
[[Rychwal earth.jpg|frame|Rychwał widziany z GoogleEarth i Ministerstwa Transportu]]


==Warunki naturalne==
==Warunki naturalne==

Wersja z 21:28, 5 paź 2007

Rychwał - (czyt. Fort Richmond) miasto w woj. wielkopolskim, w powiecie konińskim, siedziba Gminy Rychwał.

frame|Rychwał widziany z GoogleEarth i Ministerstwa Transportu

Warunki naturalne

Położenie i budowa geograficzna

Rychwał sąsiaduje od wschodu z Tuliszkowem, któremu zazdrości tysiąca mieszkańców więcej, od południa z Grochowami, którym zazdrości fajnie oświetlonego kościoła, od zachodu z Dąbroszynem, któremu nie ma czego zazdrościć i od północy z Główiewem, któremu zazdrości jedynego w gminie burdelu Las Vegas (czyt. Las Wargas).

Rychwał znajduje się na otwartej przestrzeni nazwanej przez geografów Równiną Rychwalską. W potocznym języku równina ta funkcjonuje pod nazwą Dolina Rychwalska, lub bardziej bezpośrednio: Dziura Rychwał.

Klimat

Ewenementem na skale światową jest występowanie w Rychwale tzw. „Pizdy jak chuj”. Jest to występująca cało rocznie wieczorna pora dnia (podobna do południowoeuropejskiej sjesty), kiedy to mieszkańcy Rychwała nie wiedząc, co ze sobą zrobić, upijają się w barze na stacji benzynowej, lub grają w Medal of Honor.

Surowce naturalne

Kostka brukowa i piach z rozkradanego cmentarza, gdzie trwa remont chodnika.

Gospodarka

W Rychwale najwięcej jest golibrodów. W szczytowym momencie na 4 tys. mieszkańców przypadało 8 zakładów fryzjerskich, i tylko jedna apteka.

Rychwał jutro

Planowane rondo na skrzyżowaniu ulicy kaliskiej z grodziecką spowoduje zbliżenie się Rychwała do standardów europejskich. Burmistrz własnymi rękoma chce zbudować kładkę dla pieszych nad tym rondem, aby piesi nie przeszkadzali kierowcom w delektowaniu się jazdą w kółko.