Opel Calibra: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (red.) |
|||
Linia 10: | Linia 10: | ||
* Głośny wydech – dwie rury o średnicy kominów elektrowni, lekko skierowane do góry. |
* Głośny wydech – dwie rury o średnicy kominów elektrowni, lekko skierowane do góry. |
||
* Masa szpachli odpryśniętej pod czerwonym lub bladoczerwonym lakierem. |
* Masa szpachli odpryśniętej pod czerwonym lub bladoczerwonym lakierem. |
||
* Kierowca z obowiązkowym łokciem za szybą |
|||
==Tuning wewnętrzny== |
==Tuning wewnętrzny== |
||
* Instalacja [[LPG]]. |
* Instalacja [[LPG]]. |
||
* Masa głośników. |
* Masa głośników.Tuba basowa |
||
* Plastikowy chrom - końcówka tłumika. |
|||
* stalowe felgi pomalowane na biało farbą olejną |
|||
* kokpit pomalowany na niebiesko spreyem |
|||
==Zalety auta== |
|||
* Więcej rdzy niż polonezie |
|||
==Wady auta== |
|||
* Już żadna blachara na niego nie leci |
|||
{{stubmot}} |
{{stubmot}} |
||
Wersja z 13:24, 15 kwi 2008
Opel Calibra – samochód firmy Opel, popularny dresowóz.
Wygląd
- Czerwony kolor, często wyblaknięty i/lub zmatowiały.
- Czarne szyby.
- Duża ilość naklejek, w stylu „16v”, „turbo”, „nitro”, „power”, „sport” i „tuning”.
- Decale w stylu tribal.
- Neony pod autem lub diody w spryskiwaczach.
- Spoilery upodabniające auto do promu kosmicznego z serii filmów Star Trek.
- Głośny wydech – dwie rury o średnicy kominów elektrowni, lekko skierowane do góry.
- Masa szpachli odpryśniętej pod czerwonym lub bladoczerwonym lakierem.
- Kierowca z obowiązkowym łokciem za szybą
Tuning wewnętrzny
- Instalacja LPG.
- Masa głośników.Tuba basowa
- Plastikowy chrom - końcówka tłumika.
- stalowe felgi pomalowane na biało farbą olejną
- kokpit pomalowany na niebiesko spreyem
Zalety auta
- Więcej rdzy niż polonezie
Wady auta
- Już żadna blachara na niego nie leci