Fiat 126p: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M |
M (rv, jest w słowniku) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
[[grafika:126-katalog.jpg|right|thumb|200px|Pierwsza część z zestawu do samodzielnego składania]] |
[[grafika:126-katalog.jpg|right|thumb|200px|Pierwsza część z zestawu do samodzielnego składania]] |
||
[[Grafika:126df.JPG|thumb|right|200px|Projekt Fiata 126p]] |
[[Grafika:126df.JPG|thumb|right|200px|Projekt Fiata 126p]] |
||
'''Fiat 126p''' |
'''Fiat 126p''' – polski samochód na licencji [[Fiat]]a, produkowany przez [[Fabryka Samochodów Małolitrażowych|FSM]]. Posiada klasę bezpieczeństwa identyczną z marką [[Volvo]]: w obydwu przypadkach [[strefa zgniotu]] kończy się na silniku. |
||
==Zalety== |
==Zalety== |
Wersja z 00:49, 7 lut 2008
Fiat 126p – polski samochód na licencji Fiata, produkowany przez FSM. Posiada klasę bezpieczeństwa identyczną z marką Volvo: w obydwu przypadkach strefa zgniotu kończy się na silniku.
Zalety
- Bagażnik z przodu chroniący bagaże przed zderzeniem tylnym.
- W luksusowych wersjach ogrzewanie tylnej szyby, które w zimie zapobiegało zamarzaniu rąk pchających go osób.
- Bogate wyposażenie, obejmujące między innymi kierownicę, przednią szybę i powietrze w kabinie.
- Samochód czysto rodzinny, posiada dwa rzędy foteli.
- Rejestrowany na siedem osób, a przy odrobinie szczęścia uda się zapakować teściową do bagażnika.
- Idealny dla zioma z boiska – szpanerski, szybki, zbajerowany na fulla. Panienki na niego lecą.
Wady
- Tylna kanapa pozwalającą symulować pojazd rodzinny z mizernym skutkiem.
- Cztery koła, co jest niezmiernie ważne przy pchaniu pojazdu w zimie.
- Układ elektryczny samodecydujący, czy danego dnia kierowca użyje swojego Fiata, czy nie.
- Często rdzewieją szyby z przodu.
- Niedoskonały układ kierowniczy – wibracje z jezdni przenoszone są na kierowcę.
- Czasem klima sie zacina (działa tylko zimą).
Galeria
- Aston martin 126p.jpg
Wersja WRC